Archief - Vraagje over Seksspeeltjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sneax

Legacy Member
Ze vragen daar echt wel uw pas ni zenne, gewoon binnengaan en kopen, als ze u om één of andere reden weigeren vraag het dan aan iemand die ouder is.

Rage

Legacy Member
threadstarter, vanwaar zijt gij?

Als ge in Limburg woont, wil ik wel me u meegaan naar e sexshop :p

morgen is doenbaar (allezja, tis ondertussen al morgen) ik geloof dat er ene is in maastricht (der is hier een bus naar maastricht), dus kunne we es zien eh, kunne we ook es gebruik maken van de hollandse cultuur (gniffel)

jvc

Legacy Member
Minimum Rage zei:
threadstarter, vanwaar zijt gij?

Als ge in Limburg woont, wil ik wel me u meegaan naar e sexshop :p

morgen is doenbaar (allezja, tis ondertussen al morgen) ik geloof dat er ene is in maastricht (der is hier een bus naar maastricht), dus kunne we es zien eh, kunne we ook es gebruik maken van de hollandse cultuur (gniffel)

Hij is van omstreken kortrijk :)

Massis

Legacy Member
Minimum Rage zei:
threadstarter, vanwaar zijt gij?

Als ge in Limburg woont, wil ik wel me u meegaan naar e sexshop :p

morgen is doenbaar (allezja, tis ondertussen al morgen) ik geloof dat er ene is in maastricht (der is hier een bus naar maastricht), dus kunne we es zien eh, kunne we ook es gebruik maken van de hollandse cultuur (gniffel)

hasselt station ligt er btw ook ene :p

Sagax

Legacy Member
zwijg me van de colruyt

ik moest daar ook eens een artikel gaan kopen in opdracht van ne maat, en toen ik aan de kassa kwam toen stond er toevallig veel volk, ma bon kheb da professioneel wat weggemoffeld achter mijn arm zodat het niet teveel opviel.

Tot op het moment dat diene kassier da vastpakt voor te scannen, in de lach schiet, zijn collega roept en da ding in de lucht steekt en grapkes begint te vertellen :doh: al da volk natuurlijk kijken en lachen :sop: twas dan nog in de colruyt van in mijn buurt :unsure:

Mja heb er achteraf geen spijt van want da zijn allemaal verhaalkes voor te vertellen hé :p

denkimi

Legacy Member
en waarom zou ge daar nie binnen mogen onder de 18? voor zover ik weet staat er niet in de wet dat ge als 17 jarige geen dildo moogt kopen.

Santa

Legacy Member
den-kimi zei:
en waarom zou ge daar nie binnen mogen onder de 18? voor zover ik weet staat er niet in de wet dat ge als 17 jarige geen dildo moogt kopen.
Inderdaad :p
Alhoewel dak wel denk da ze daar persoonlijk restricties op mogen aanbrengen. Bij ons in de videotheek is er een apart zaaltje met porno en daar moogde ook ni binnen onder 18 ze :p

evil aardappel

Legacy Member
Sagax zei:
zwijg me van de colruyt

ik moest daar ook eens een artikel gaan kopen in opdracht van ne maat, en toen ik aan de kassa kwam toen stond er toevallig veel volk, ma bon kheb da professioneel wat weggemoffeld achter mijn arm zodat het niet teveel opviel.

Tot op het moment dat diene kassier da vastpakt voor te scannen, in de lach schiet, zijn collega roept en da ding in de lucht steekt en grapkes begint te vertellen :doh: al da volk natuurlijk kijken en lachen :sop: twas dan nog in de colruyt van in mijn buurt :unsure:

Mja heb er achteraf geen spijt van want da zijn allemaal verhaalkes voor te vertellen hé :p

Da's echt erg... :rofl:.

sneax

Legacy Member
Tha_nOn zei:
in een van de zoutstraten:p diegene het dichts bij het oud politiebureau

ga je iets voor mij gaan kopen?:p

Das dan niet nief ofzo want het enige wa ik ken in aalst is de libidos :unsure: allé ja ik woon wel in centrum aalst maar veel passeer ik ni in de korte zoutstraat ...

Poppel

Legacy Member
Tha_nOn zei:
in een van de zoutstraten:p diegene het dichts bij het oud politiebureau

ga je iets voor mij gaan kopen?:p
Kan ik je met een "Anal Vibes 3000" bekoren? :unsure:

twoen

Legacy Member
Sagax zei:
zwijg me van de colruyt

ik moest daar ook eens een artikel gaan kopen in opdracht van ne maat, en toen ik aan de kassa kwam toen stond er toevallig veel volk, ma bon kheb da professioneel wat weggemoffeld achter mijn arm zodat het niet teveel opviel.

Tot op het moment dat diene kassier da vastpakt voor te scannen, in de lach schiet, zijn collega roept en da ding in de lucht steekt en grapkes begint te vertellen :doh: al da volk natuurlijk kijken en lachen :sop: twas dan nog in de colruyt van in mijn buurt :unsure:

Mja heb er achteraf geen spijt van want da zijn allemaal verhaalkes voor te vertellen hé :p

daar geloof ik geen reet van

Preske

Legacy Member
Tha_nOn zei:
in een van de zoutstraten:p diegene het dichts bij het oud politiebureau

ga je iets voor mij gaan kopen?:p

Mij goed, maar dan moet ge wel meekomen é, zo zijn we zeker dat het past

Cazzz

Legacy Member
waar woont ge? Int schipperskwartier in antwerpe hebde talloze sexshops, kunt daar gewoon binne stappe en da kope alsof ge een brood ga hale in den bakker..

*edit* nvm, kzie da ge in kortrijk woont :p

Sagax

Legacy Member
captain asshole zei:
In de colruyt verkopen ze seksspeeltjes?:wtf:

ik denk het niet ;)

twoen zei:
daar geloof ik geen reet van

Ik vermoed dat jouw ongeloof het resultaat is van het feit dat je aanneemt dat het 'artikel' een dildo is? Neen dus. Ik heb ook nergens gezegd WAT het exact was. En ik ben niet het type dat op fora verhaaltjes zit te verzinnen die niet waar zijn :cool: Het waren dus gewoon erotische boekjes en erotische computersoftware :baard: En ja in opdracht van mijn maat, da heeft me toen een briefke van 100 befs opgeleverd :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan