Archief - Vraagje over Seksspeeltjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tha_nOn

Legacy Member
sneax zei:
Das dan niet nief ofzo want het enige wa ik ken in aalst is de libidos :unsure: allé ja ik woon wel in centrum aalst maar veel passeer ik ni in de korte zoutstraat ...

redelijk recent wel:p maar bestaat toch wel al ffkes:p


en neen dank u poppel:p

bLz

Legacy Member
Sagax zei:
zwijg me van de colruyt

ik moest daar ook eens een artikel gaan kopen in opdracht van ne maat, en toen ik aan de kassa kwam toen stond er toevallig veel volk, ma bon kheb da professioneel wat weggemoffeld achter mijn arm zodat het niet teveel opviel.

Tot op het moment dat diene kassier da vastpakt voor te scannen, in de lach schiet, zijn collega roept en da ding in de lucht steekt en grapkes begint te vertellen :doh: al da volk natuurlijk kijken en lachen :sop: twas dan nog in de colruyt van in mijn buurt :unsure:

Mja heb er achteraf geen spijt van want da zijn allemaal verhaalkes voor te vertellen hé :p

Nog erger als ge ergens in een supermarkt aan de kassa staat met een pakske condoom, en dan opeens merkt dat je lief haar ma achter je staat, en je zo met een scheef oog staat te bekijke. :)

[F6]Ares

Legacy Member
no way ? echt gebeurd ?

Of ge gaat in een apotheker een grote doos condooms halen en ge vertelt den apotheker in vertrouwen dat het de eerste keer met dat meiske is. En dan komde bij da meiske thuis en ge merkt dat haar pa den apotheker is :)

bLz

Legacy Member
Da was serieus trouwens. De ma zei zo achteraf dat het goed was dat ik mn verantwoordelijkheid nam.

wel grappige situatie. :D

Akiratjen

Legacy Member
Kheb ooit eens in apotheker (de eerste keer dat ik condooms moest halen) gestaan en ik maar wachten tot er niemand meer binnen was. Eenmaal binnen kwam er toch wel een bende oude vrouwen samen naar de apotheker zeker? Om het schijt van te krijgen.. zeker als het je eerste keer is...

Ik vraag dan nog stilletjes "een pakje condooms aub" terwijl mijn kop zo rood als een tomaat wordt. Die dames achter mij begonnen te gniffelen waarop de apothekeres luid zegt: "6 of 12 condooms meneer?". Wat moet je daar dan op zeggen é? 'Doe maar 12, kan dan een eindje verder'.. en weg was de schaamte ;)

bLz

Legacy Member
Lol. het is ook grappig als ge elke week naar dezelfde supermarkt gaat, en toevallig altijd dezelfde persoon aan de kassa hebt. ;)

Tis dan van: "Jis daar weer ze" :D

Akiratjen

Legacy Member
Elke week?

Jij hebt nog nooit gehoord van SUPERPACKS zeker ;)

een gezonde lust is goed voor de ontwikkeling ;)

Akiratjen

Legacy Member
Wat ik trouwens onlangs tegenkwam was ook maar onnozel.

Ik kreeg een grote enveloppe thuis met een boekje in. Toen ik dat open deed toen zat de PABO daar in met een string als cadeau. Nu, ik ben er zeker van dat ik dat niet besteld had op de site maar het stond wel op mijn naam.

Mijn pa keek nogal eens raar in mijn richting ;) Dus ik gok.. ofwel heeft een vriend van mij mijn adres opgegeven ofwel heeft mijn pa beetje slim proberen te spelen ;)

maar ik denk de eerste optie!

Vorige week trouwens in supermarkt nog pakje condooms gehaald samen met vriendin. En aan de kassa stond zo'n oude rukker achter ons die gewoon bleef lachen naar mijn vriendin... had zin om hem te stampen...

enZiiime

Legacy Member
Lolz sja, das altijd kut, wnr er veel volk in apotheker staat, en je vraagt stil voor condoom, en die achter toog roept dan 6 condooms of 12 condooms, of dit merk, of dat merk whatever :p

das wel rood worde altijd, achja, kgooi het nu gewoon vanonder in men karreke van GB :p


En sexshop lol, nog nooit binnegeweest, kzou begot ni wete wa voor freaky stuff ze der hebbe :p

Asserti

Legacy Member
wat nog grappiger is: ik en ne maat waren es ant rondzien in ne seksshop in mechelen, en der zijn daar kotjes waar ge voor 10 euro na ne porn movie kunt zien en doen wa ge wilt doen. En wij daar wa rondzien naar die spullekes enzo, en plots komt er zo ene uit da kotteke, zo heel schuchter rondkijken naar ons zo :rofl: afgang :scream:

roslar

Legacy Member
Asserti zei:
wat nog grappiger is: ik en ne maat waren es ant rondzien in ne seksshop in mechelen, en der zijn daar kotjes waar ge voor 10 euro na ne porn movie kunt zien en doen wa ge wilt doen. En wij daar wa rondzien naar die spullekes enzo, en plots komt er zo ene uit da kotteke, zo heel schuchter rondkijken naar ons zo :rofl: afgang :scream:

maar wat deed gij in die shop? :sop:

Btw ik zit op school in Kortrijk, ik ben meerderjarig en wil wel zo'n dingens binnengaan zu. Geen probleem. :)

LeSec

Legacy Member
bLz zei:
Nog erger als ge ergens in een supermarkt aan de kassa staat met een pakske condoom, en dan opeens merkt dat je lief haar ma achter je staat, en je zo met een scheef oog staat te bekijke. :)

Kvind gwn de commentaar overbodig :s, ge kent da wel eh, ge staat daar aan te schuiven op uw gemak, soms met vriendin erbij, pakske condooms in uw handen, opeens komen er 2 vrouwen op leeftijd achter u staan aanschuiven aan de kassa....

"Zo jong, allez ziet da nu af"

Ben er ffs 18, stomme ouw wijven me hun versleten foef, wss vroeger zelf volgestoken door een of andere dopsidioot achter de kerk >_< kannek me nu is in ergeren eh, nie te doen, sjans dak nog relatief goed mijn mond kan houden in zo'n situaties
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan