Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DieselPower™ zei:The st valetine's day massacre vertellen aan mensen die veel belang hechten aan deze dag en klagen over het commerciele van valentijn, allerheiligen etc.
Mijn vriendin wil nx speciaal doen (denk ik)
So secondedspray-bunny zei:Ik boycot Valentijn omdat het zo commerciële crap is!
lees: Ik heb geen lief/atm niemand op het oog.![]()
ad:
Die zitten toch ook maar alleen...Raukaris zei:st valentine's massacre?
wtf is er commercieel aan allerheiligen? Halloween ja, maar allerheiligen toch niet.

Ma halloween is nu eenmaal gewoon leuk, en das toch iet anders of me zijn 2tjes gezellig samen op valentijn hé ... ge kunt da heel et jaar doen 
gentille zei:mij slecht voelen![]()

GenesisX zei:@Amaryllis - Gy woont toch nie in West-Vlaanderen eh?

!2u55!4n zei:Een straatmadeliefje bezoeken zeker.
heheorez zei:allerheiligen ni commercieel?
Komaan man... al naar een kerkhof geweest op allerheiligen? Tstaat er ffs vol met de bloemenkramen, die hun bloemekes aanbieden tegen woekerprijzen...
En dan gaat gij zeggen dat allerheiligen ni commercieel is?
Halloween commercieel ja en nee... Infeite ni echt, want Halloween is geen officiele feestdag bij ons, in de states wel... Dus de mensen maken het zelf al dan niet commercieel... want niemand hier is verplicht om het te vierenMa halloween is nu eenmaal gewoon leuk, en das toch iet anders of me zijn 2tjes gezellig samen op valentijn hé ... ge kunt da heel et jaar doen
![]()

. Valentijn heeft weinig betekenis voor mij, maarja, wat niet is kan nog komen...