Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gromme zei:Alleen zijn...
God, wat ben ik zielig.
Voor het zoveelste jaar in mijn leven al.

BL@DE zei:Men lief meepakken naar the chocolate bar, lingerie shoppen en een avondje verwennen.

Lon$daLe zei:op 14 feb gaak naar mn eigen bellen en dan van vreugde omver vallen omdak in gesprek was![]()
?!2u55!4n zei:We moeten elkaar anders maar eens bellen?

Quilombo zei:je bent alleen maar zielig als je van jezelf vindt dat je zielig bent! imo
en dat is bij jou het geval
maw je bent niet zielig omdat je alleen bent maar omdat je jezelf daarom zielig vindt

Gromme zei:Je mag het dan ook niet te serieus opnemen.
Valentijn is alleen maar mooi omdat het woord Valentijn zo mooi klinkt maar voor de rest. Ik 'vier' liever valentijn meerdere keren, onverwachts dan uit te kijken naar zo één super-commercieele boel.

).
.