Archief - wat doe jij met valentijn?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bosvos

Legacy Member
me alleen voelen:sad:

neenee:p , t'is een dag gelijk een andere voor mij (zit toch zonder lief:p )
heb wel een radioshow gepland, voor de mensen die geïnteresseerd zijn in melige synthpop en new wave => gothville.be;)

Skizzy

Legacy Member
Man iedereen zit hie rmaar te zagen van: das een en al commerce. Maar ge kiest toch net zelf hoeveel geld ge daarin steekt? Als ge 100€ door jaagt dieje dag is da uw keus, ma da moet toch totaal nie om er een leuke dag van te maken voor uw vriend(in)?

demon326

Legacy Member
Skizzy zei:
Man iedereen zit hie rmaar te zagen van: das een en al commerce. Maar ge kiest toch net zelf hoeveel geld ge daarin steekt? Als ge 100€ door jaagt dieje dag is da uw keus, ma da moet toch totaal nie om er een leuke dag van te maken voor uw vriend(in)?

idd iedereen kiest zelf toch hoeveel ze eraan uitgeven:)

ik zelf geef niet meer uit dan 20 euro ik kan niet zeggen wat ik ermee doe aangezien ze hier ook op forum rond hangt:unsure:

Matt.

Legacy Member
Het geluid, licht, projectie en weet ik veel wat allemaal inladen, uitladen en opbouwen! :p

En met de vriendin dus waarschijnlijk niet veel aangezien dat da wel de hele middag zal duren. Nuja we zijn alletwee tegen Valentijn dus er is geen probleem, maar ik geef ze wel een kleine attentie ofzo, zal ze wel leuk vinden. En 's avonds mss filmke ofzo...

De uitgaven blijven dus onder de €10. :)

epsilon

Legacy Member
Hoe iemand valse hoop geven:
-Kies iemand van wie je weet dat hij je graag ziet.
-zeg dat je van hem dit jaar iets verwacht voor valentijn
-zeg dat je er al naar uit kijkt
-vraag hem om iets te komen eten waar je werkt.
-eet gezellig mee tijdens je pauze
-Als hij vraagt om de avond van valentijn af te spreken, zeg dan dat het je eigelijk niet zo serieus meende.

Kijk hoe zijn eetlust spontaan verdwijnt.

Defkes

Legacy Member
Ben op de moment iets aan het opbouwen wat wel klikt dus weet het nog niet. Als alles blijft groeien zoals op dit moment, dan ga ik op valentijn mss een klein attentieke afgeven en een moveke maken :).

Is mss cliché, ma so be it. Het zou een romantische dag moeten zijn (commerce of niet) dus dan maken we er in het beste geval iets romantisch van ook e.

DBK

Legacy Member
wij doen daar niet aan mee, wij hebben geen nood aan een speciale dag om te zeggen hoe graag we elkaar wel zien, doen we elke dag al :)

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
op school zitten tot 17u50 ... gezellig is anders :doh:

Cybergirl

Legacy Member
benny zei:
ik zelf geef niet meer uit dan 20 euro ik kan niet zeggen wat ik ermee doe aangezien ze hier ook op forum rond hangt:unsure:

oh maar ik durf wedden dat ze het nie erg zou vinden moest ge hier posten wat ge haar gaat kopen ze ^^

(oke oke.. ik geef toe.. ik ben nieuwsgierig:sad:)

LeSec

Legacy Member
zelfgemaakte tshirt

eerder toevallig omdat ik wat met photoshop liggen prullen heb en de stencils goed lukten \o/

Shyheim

Legacy Member
kdoe aan die shit ni mee


nu hopen da mijn vriendin daar ook ni aan meedoet :lol: ^_^ :unsure:

Gladz0r

Legacy Member
Bij het kruidvat een tshirt laten maken in XXL met ne foto van ons 2 op zodat ze een groot nachtkleed heeft dit afgeven en voor de rest thuis eten koken en filmpke kijke.

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
Gladz0r zei:
Bij het kruidvat een tshirt laten maken in XXL met ne foto van ons 2 op zodat ze een groot nachtkleed heeft dit afgeven en voor de rest thuis eten koken en filmpke kijke.

nog wel een leuk idee vind ik :niceone:
Alleen ik zou voor het baby-formaatje van t-shirt gaan, uiteraard eerst om de voor de hand liggende reden :p maar vooral om minder van mezelf te zien :unsure:

moemi

Legacy Member
Gladz0r zei:
Bij het kruidvat een tshirt laten maken in XXL met ne foto van ons 2 op zodat ze een groot nachtkleed heeft dit afgeven en voor de rest thuis eten koken en filmpke kijke.

als meisje zou ik liever een iets kleiner maat krijgen :p alé zo'n groot zwabbert zo langs alle kanten enzo :) tenzij ze in die XXL past natuurlijk :unsure: of dat leuker vind =)

Exorikos

Legacy Member
Wij doen niet mee, dus het zal zijn zoals elke keer ik haar zie: elkaar graag zien en het gezellig maken.

:love: melig :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan