Archief - Wat kopen voor vriendin? (kerstmis)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Flipkikker

Legacy Member
hybrid zei:
geef nog eens wat ideeen want met de salsa enzo ben ik niks :(

ons relatiebureau staat altijd tot uw dienst. ;)

wij hadden nog volgende ideëen voor meneer:

* chocolaatjes
* bedenk zelf iets ipv hier te zagen
* bedenk zelf iets ipv hier te zagen
* bedenk zelf iets ipv hier te zagen
* bedenk zelf iets ipv hier te zagen
* ...

U ziet, de mogelijkheden zijn oneindig... :)

Als u nog vragen heeft, hier kunt u ons altijd contacteren.
24/24 paraat

hybrid

Legacy Member
Flipkikker zei:
ons relatiebureau staat altijd tot uw dienst. ;)

wij hadden nog volgende ideëen voor meneer:

* chocolaatjes
* bedenk zelf iets ipv hier te zagen
* bedenk zelf iets ipv hier te zagen
* bedenk zelf iets ipv hier te zagen
* bedenk zelf iets ipv hier te zagen
* ...

U ziet, de mogelijkheden zijn oneindig... :)

Als u nog vragen heeft, hier kunt u ons altijd contacteren.
24/24 paraat



hahahhahahaahahahahahhaaaa :rofl: :lol: :bow: :rofl:

ik snap het!!! een relatie bureau :rofl: :applause: :rofl: :lol: :rofl: :lol:

Preske

Legacy Member
seg mannekes, das hier nu al zoveel ker gepasseerd, toe toch eens een search...

XoN`-

Legacy Member
google/ebook: romantic ideas


nway blijf er bij age da hier komt vragen kommet ni recht uit u hart & is u gevoel vr haar ni evenredig met het 'oh-zo-mooie-originele-kado'


Nway ik heb van m'n vriendin een zalige verjaardagskado gekregen. Een ganse villa omgebouwd tot romeins badhuis/slaapzaal.

2u voor ons alleen :) dacht da ze iets van 66€ moest betalen.

http://www.descanso.be/

(site is wel bekke verouderd mr geeft mooi beeld weer)

Anoniem04

Legacy Member
hybrid zei:
hahahhahahaahahahahahhaaaa :rofl: :lol: :bow: :rofl:

ik snap het!!! een relatie bureau :rofl: :applause: :rofl: :lol: :rofl: :lol:

Je vraagt aan ons welk cadeau geschikt is voor uw vriendin ? Of je gaat er vanuit dat we allemaal goede vrienden met haar zijn zodat we weten wat haar interesses zijn ? Hoe kunnen wij nu een cadeau gaan geven als wij die niet kennen :wtf:

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Boek over de kamasutra, is leuk om samen met je vriendin in te bladeren en dan wat standjes uit te proberen.
Een piercing. (tongpiercing zou voor meer genot moeten zorgen bij sommige dingen ;))
Zo heb je een cadeau voor haar gekocht waar je allebei plezier aan zult hebben.

Ik zal mijn vriendin een tongpiercing kopen denkek, het andere heb ik al gekocht voor haar. Daar was ze wel content mee.

Arifiene

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Boek over de kamasutra, is leuk om samen met je vriendin in te bladeren en dan wat standjes uit te proberen.
Een piercing. (tongpiercing zou voor meer genot moeten zorgen bij sommige dingen ;))
Zo heb je een cadeau voor haar gekocht waar je allebei plezier aan zult hebben.

Ik zal mijn vriendin een tongpiercing kopen denkek, het andere heb ik al gekocht voor haar. Daar was ze wel content mee.

Allé jong, een piercing voor haar kerstdag :p
Doe es wa normaal, moest mijn lief daarmee afkomen, k denk dak direct weet wat gezegd ("als gij zo'n stuk metaal wil, steek het dan in uw eigen mond")

GMotha

Legacy Member
Tis duidelijk dat die piercing en dat boek eigenlijk niet echt voor zijn vriendin zijn.

Da's gelijk een dvd die ge zelf wilt zien voor iemand kopen, er van uit gaande dat ge'm daar ter plekke gaat zien.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Arifiene zei:
Allé jong, een piercing voor haar kerstdag :p
Doe es wa normaal, moest mijn lief daarmee afkomen, k denk dak direct weet wat gezegd ("als gij zo'n stuk metaal wil, steek het dan in uw eigen mond")

Ze wilt het zelf die piercing. ;) (dus niet geheel voor mijn eigen plezier eh hierboven :p)
Volgende week laat ze een steken, zou toch leuk zijn als ik dan zelf nog een andere koop voor haar...
Niet?

TheCrow7

Legacy Member
Ik vraag mij af hoe sommige mensen aan een lief zijn geraakt als je ziet hoe inspiratieloos en overdreven voorzichtig ze zijn.

GMotha

Legacy Member
TheCrow7 zei:
Ik vraag mij af hoe sommige mensen aan een lief zijn geraakt als je ziet hoe inspiratieloos en overdreven voorzichtig ze zijn.
Alsof ze schrik hebben gedumpt te worden als ze met een "verkeerd" kado afkomen. Blijkbaar hebben ze dan meestal een wreed materialistisch beeld van hun lief.

TheFallen

Legacy Member
Onzeker en verlegen kan altijd ook?

Iedereen zal wel eens afgevraagd hebben wat te kopen. Sommigen denken er dan zelf over na en vinden zelf originele geschenkjes, andere dan weer niet en die nemen hun toevlucht tot derden. Vrienden,vriendinnen, Internet ofzo.. En bij internet kan je dan hier posten of googlen..

Kblijf er wel bij dat zo'n cadeau persoonlijk moet zijn, dus niet zomaar een idee van iemand anders. Trouwens, iedereen verschilt he..
Niet alleen uw vriendin van andere hun vriendinnen maar ook jij van hun. Een cadeau geven dat niet echt je 'stijl'(als je het zo zou noemen) is ofzo, lijkt me wel vrij dom.

GMotha

Legacy Member
Als ge ietswat opmerkzaam zijt, kunt ge al een paar goede ideekes hebben.

Preske

Legacy Member
GMotha zei:
Alsof ze schrik hebben gedumpt te worden als ze met een "verkeerd" kado afkomen. Blijkbaar hebben ze dan meestal een wreed materialistisch beeld van hun lief.

helaas bestaan er zulke vrouwen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan