Archief - Wat kopen voor vriendin? (kerstmis)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sneakytje

Legacy Member
wij gaan mi ons 2 voor kerst en oudejaar enzo naar lakonia. das prive eiland-zwebad-sauna ding en that's it. mi die cadeaukes altijd... kvind dit dan leuker nekeer iets doen da ge nie altijd doet. :)

Ali_

Legacy Member
Fubro zei:
Ela, men haar is heilig.
nenee, gwn, veel mense wille da ik terug kort haar heb, heb nu tmlijk lang haar ma vroeger kort haar n iedreen vond da knapper..
maak me daar zelf ni druk in, kga ze nog liggen ebn..

onze relatie (5 maand same) is redelijk simpel, ik word nooit kwaad (doet zij genoeg) en maak me bena nergens druk in..

nu zaagde ze datk sinterklaas ni vierde, en nu me kerstmis gaat et ookwa worden..

men lang haar weg = baard erbij.. is zien waze dan zegt..

nuja, begrijpt me ier ni verkeerd he, mn lief is echt ne schat en kzie ze wel doodgraag hé, ben ni de simpelste om mee same te zijn ookni.. (karakter, levenswijze)

Ach ja, tis moeilijk zo een relatie. Het is idd niet leuk dat je je haar moet knippen ,maar opofferingen horen nu eenmaal bij een relatie.

bakker

Legacy Member
wa ook ne leuke cadeau is, voor x aantal euro aan krabbiljetjes kopen. Met wa chance maakte u madam miljonair :D drek uwe auto gaan bestellen dan)

en 50 eur voor kerst alleen vind ik ook genoeg centjes, ik heb al 4 jaar een relatie en 50 eur blijft toch gereserveerd voor hare verjaardag ofzo, kerst bijv 15-20 eur, als ge wa zoekt vinde daar ook wel iet leuk voor. Vraag me niet wat, ik stap ne winkel binnen en koop impulsief

en voor de mensen die zeggen dat er een max bedrag opplakken onromantisch is, ik vind da gewoon realistisch, ik ben ook student en leef in dezelfde dure wereld als ullie.

sebiet mag de topic starter niet meer om telenet games komen van zen vriendin omda we hem afraden zoveel te spenderen

Ali_

Legacy Member
Nee, ge kunt nie van bij u thuis haar ergens kilometers verder vibreren :p (zou wel leuk zijn hé), gewoon enkele meters ofzo. Meestal zijt ge wel dicht bij elkaar as ge da gebruikt, maar ge moet gewoon is zegge dat die da insteekt als ge is iets gaat doen en dan zowa enkele keren vibreren, is echt enorm leuk.
Maar ook niet verwachten dat die da constant in haar heeft zitte (op sommige dagen van de maand gaat da zelfs nie...)

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Lol serieus :p

Nja, zou idd wel erg leuk zijn moest et een paar kilometer ver kunnen gaan. :p
Maar het zou dus werken moest ik bv. op t gelijkvloers zitten en m'n vriendin op de 2de verdieping ofzo? Of is dat al te ver? Plak er es een afstand op als je kan. :D
En het ding gaat door ramen, deuren en plafonds?

Genious

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Lol serieus :p

Nja, zou idd wel erg leuk zijn moest et een paar kilometer ver kunnen gaan. :p
Maar het zou dus werken moest ik bv. op t gelijkvloers zitten en m'n vriendin op de 2de verdieping ofzo? Of is dat al te ver? Plak er es een afstand op als je kan. :D
En het ding gaat door ramen, deuren en plafonds?

Als ge ze duidelijk wilt maken dat ge geil staat, kunt ge ook bellen hoor. ;)

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Genious zei:
Als ge ze duidelijk wilt maken dat ge geil staat, kunt ge ook bellen hoor. ;)

Goh, kmoe zelfs nog nie eens zoveel moeite doen.

Tzou echt gwn als speeltje dienen. :)

Fatalix

Legacy Member
Morf zei:
Zou idd een prachtig cadeau zijn aangezien ik wel een beetje romantisch *uhum* ben aangelegd )


Ben je helemaal niet, anders had je het zelf wel verzonnen.


Wij kennen je vriendinnetje niet, dus wij kunnen hier niets over zeggen.

EternalSilence

Legacy Member
ge moe maar een ding kopen voor u lief/vriendin/matraisse
schone passende(!) lingerie :p
zij content (want da verwachten ze, .. heb da gelezen in den metro :p) en gij content, want die nacht wilde sex .. :cool:, met u lief/vriendin/matraisse in die nieuwe lingerie natuurlijk

Fubro zei:
:rofl:

hoop da je da Nooit aan uw vriendin gaat geven..

ei.. ik ken meiskes .. en het schijn schone, en lekkere en weet ik nog veel maar alleszins ferme keunen ... en die spelen WoW .. :oink:
dusja ..kweetnie
miss da ze toch content is ... doch... lingerie nog altijd best imo ..
win win situatie :p

TheFallen

Legacy Member
Doom Dragon zei:
ei.. ik ken meiskes .. en het schijn schone, en lekkere en weet ik nog veel maar alleszins ferme keunen ... en die spelen WoW .. :oink:
dusja ..kweetnie
miss da ze toch content is ... doch... lingerie nog altijd best imo ..
win win situatie :p

met ferm hierin het sleutelwoord? :lol:

Preske

Legacy Member
Ali_ zei:
Nee, ge kunt nie van bij u thuis haar ergens kilometers verder vibreren :p (zou wel leuk zijn hé), gewoon enkele meters ofzo. Meestal zijt ge wel dicht bij elkaar as ge da gebruikt, maar ge moet gewoon is zegge dat die da insteekt als ge is iets gaat doen en dan zowa enkele keren vibreren, is echt enorm leuk.
Maar ook niet verwachten dat die da constant in haar heeft zitte (op sommige dagen van de maand gaat da zelfs nie...)

ge had dev ersie moeten kopen die via sms werkt ^^

Firestyler

Legacy Member
Ali_ zei:
Nee, ge kunt nie van bij u thuis haar ergens kilometers verder vibreren :p (zou wel leuk zijn hé), gewoon enkele meters ofzo. Meestal zijt ge wel dicht bij elkaar as ge da gebruikt, maar ge moet gewoon is zegge dat die da insteekt als ge is iets gaat doen en dan zowa enkele keren vibreren, is echt enorm leuk.
Maar ook niet verwachten dat die da constant in haar heeft zitte (op sommige dagen van de maand gaat da zelfs nie...)

vooral wanneer de rekening in het rood staat waarschijnlijk

Fubro

Legacy Member
Doom Dragon zei:
ge moe maar een ding kopen voor u lief/vriendin/matraisse
schone passende(!) lingerie :p
zij content (want da verwachten ze, .. heb da gelezen in den metro :p) en gij content, want die nacht wilde sex .. :cool:, met u lief/vriendin/matraisse in die nieuwe lingerie natuurlijk



ei.. ik ken meiskes .. en het schijn schone, en lekkere en weet ik nog veel maar alleszins ferme keunen ... en die spelen WoW .. :oink:
dusja ..kweetnie
miss da ze toch content is ... doch... lingerie nog altijd best imo ..
win win situatie :p

in onze guild ebben we dr 2.. ma echt, stephanie is een heet meiske ze, ontwerpt keukens.. ;) speelt toch al ff WoW zenne.. njah, toch, ni echt ne geweldige cadeau he ..


" OH danku! een gamecard! "
*ze gaat WoW spelen ipv iets anders*
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan