Archief - wat te doen met de vriendin?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lttuvix

Legacy Member
ff geen zin om dit te editten.
Maar van die relax dingen, en andere verwennerijen zijn goed, geweldig voor een relatie te versterken. Iedereen wordt graag verwend, en ik ben zeker van als het goed gaat en je doet zoiets dat het de relatie zal versterken.
Want zij denkt positief over de relatie
Hij denkt dat ook.

Maar als zij twijfelt, en je verwend haar met massage champagne en geschenken zal ze wel zeggen *zalig* maar dat zal jullie relatie niet goed maken, want dat gevoel van zaligheid gaat weg als ze twijfel voelt...

Tha_nOn

Legacy Member
pieta zei:
eum ik heb et nie over de thread aan te maken he, ik heb et over iets romantisch doen om het proberen goed te maken...

ja, meisjes zijn toch soms idioot ze:p (n/o)
iets romantisch doen om uw relatie te proberen redden dat is pas idioot

als er een crisis is heeft uw relatie niet iets romantisch nodig, maar nekeer nen hele goeien babbel

(en vrienden kunnen u een duwke in uwe rug geven om nekeer echt te babbelen, en raad geven ivm de plaats waar en de toon waarop ge praat met uw partner)



en als het gewoon over goedmaken gaat als er een ruzieke was, hopen genoeg meiskes dat ik ken, die dan iets liefs/romantisch doen
alleen zijn jongens altijd zo stom dat iets romantisch doen gelijk staat aan veel geld uitgeven (niet dus)

pieta

Legacy Member
lttuvix zei:
ff geen zin om dit te editten.
Maar van die relax dingen, en andere verwennerijen zijn goed, geweldig voor een relatie te versterken. Iedereen wordt graag verwend, en ik ben zeker van als het goed gaat en je doet zoiets dat het de relatie zal versterken.
Want zij denkt positief over de relatie
Hij denkt dat ook.

Maar als zij twijfelt, en je verwend haar met massage champagne en geschenken zal ze wel zeggen *zalig* maar dat zal jullie relatie niet goed maken, want dat gevoel van zaligheid gaat weg als ze twijfel voelt...

²

iedereen kan har zoiets aanbieden, da zou nie ehct mogen dienen als oplossing ma als versteviging van een relatie...
die week zal miss wel goed lopen, ma ge kutn nie leke week zoiets doen om het goed te maken...als het aan haar ligt gaat gij da nie kunnen goedmaken he...
mja gl nog

lttuvix

Legacy Member
En vergeet ook niet, soms is het mooier om in vrucht te eindigen, samen afscheid nemen als geliefde en te herbeginnen als vrienden ipv alles te proberen om het te redden waarna het toch eindigt.... maar dan in ruzie, verdriet of woede...

lttuvix

Legacy Member
Tha_nOn zei:
en als het gewoon over goedmaken gaat als er een ruzieke was, hopen genoeg meiskes dat ik ken, die dan iets liefs/romantisch doen
alleen zijn jongens altijd zo stom dat iets romantisch doen gelijk staat aan veel geld uitgeven (niet dus)
Mja als een meisje twijfelt aan de relatie gaat het niet echt meer over gewoon iets goedmaken he...
da betekent niet haar verwennen, maar met haar praten. En een besluit nemen of het al dan niet nog zal lukken ...

*edit*
maar zeg eens dingen hoe je een meisje kan verwennen zonder geld uittegeven, dat is niet sarcastisch bedoelt.
Maar ik denk aan deze dingen

"haar een massage geven"
"koken/picknick"
"een liedje/gedicht maken"

ma der moeten toch nog andere dingen zijn? en je kan me dom vinden dat ik dat niet weet, but so be it :)

Tha_nOn

Legacy Member
lttuvix zei:
Mja als een meisje twijfelt aan de relatie gaat het niet echt meer over gewoon iets goedmaken he...
da betekent niet haar verwennen, maar met haar praten. En een besluit nemen of het al dan niet nog zal lukken ...

moeilijken!!!

lees het eerste deel van mijn reply:p

hetgeen wat gij quote ging over een gewoon ruzieke en daarnagoedmaken:p
geen relatiecrisis!

edit:p ik heb neit gezegd zonder geld uitgeven eh:p ik heb gezegd veel geld uitgeven (tis allemaal van neem haar daar naartoe jada jada jada) terwijl als ge samen gaat wandelen ergens in uw buurt waar ge graat zijt en gewoon babbelt da al meer dan speciaal genoeg kan zijn

(en nen film zien die gij echt niet wilt zien! wel duidelijk maken dat gij hem echt slecht vindt:p dan beloont ze u mss wel:p ofwel is ze gewoon pissed:p)
(en samen slapen:fijn: en als zij slaapt praat tegen haar, en ja ze zal wel wakker worden om het te horen:p is cute:p)

lttuvix

Legacy Member
Tha_nOn zei:
moeilijken!!!

lees het eerste deel van mijn reply:p

hetgeen wat gij quote ging over een gewoon ruzieke en daarnagoedmaken:p
geen relatiecrisis!
how hehe, ff overgelezen, tis 23:24 voor iedereen he :p

ma geef eens die romantisch tipjes :p

Tha_nOn

Legacy Member
lttuvix zei:
how hehe, ff overgelezen, tis 23:24 voor iedereen he :p

ma geef eens die romantisch tipjes :p

ik ben echt geen goei voor romantische tips ze:p
ik ben zo rap tevreden:fijn:


(af en toe post-its achterlaten met iets liefs op is wel cute:p)

pieta

Legacy Member
indd, ge maakt een gedcihtje, miss zelfiets persoonlijks, volgende dag weet ge dat ze het gedicht aan al haar vrinediin heeft voorgelezen , of ze is van de generatie dat een gedicht flauwe kul is...

of sommige meisjes doen alsof cadeatjes nie belangrijk zijn, maals et dan bv valentijn is, en de vriendiinn zeggen onder mekaar wat ze hebben gekregen en dan zegt gij: ne bon goed voor ne tekeer te gaan carten...ofzo, of een slecht cadeau, is erger als geen cadeau:)
ma kijk, iets doen wat geen geldkost kunnt ge een paar keer doen,als ge een goed idee ebt en wa creatief zijt enz...ma gaan veel tijden komen van hals kettingen, ringen, horloges, kuuroorden, enz...

lttuvix

Legacy Member
GenesisX zei:
Nice to know that :cool:

Azo heel den frigo volhangen met post-its :D
denk dat ze eerder iets bedoelt in de trend van
op haar nachtkastje een post-it hangen van iets met liefde
dan aan de deur hang je iets
en nadien leg je bv bloemen dat aan de gang begint en eindigt tot in de living.
En daar wacht je haar dan op :p

Tha_nOn

Legacy Member
lttuvix zei:
denk dat ze eerder iets bedoelt in de trend van
op haar nachtkastje een post-it hangen van iets met liefde
dan aan de deur hang je iets
en nadien leg je bv bloemen dat aan de gang begint en eindigt tot in de living.
En daar wacht je haar dan op :p

ik bedoelde gewoon als je haar gezien hebt die dag een positje hangen aan haar comp of in haar bed met iets liefs op:p en thats it:p

lttuvix

Legacy Member
pieta zei:
indd, ge maakt een gedcihtje, miss zelfiets persoonlijks, volgende dag weet ge dat ze het gedicht aan al haar vrinediin heeft voorgelezen , of ze is van de generatie dat een gedicht flauwe kul is...

of sommige meisjes doen alsof cadeatjes nie belangrijk zijn, maals et dan bv valentijn is, en de vriendiinn zeggen onder mekaar wat ze hebben gekregen en dan zegt gij: ne bon goed voor ne tekeer te gaan carten...ofzo, of een slecht cadeau, is erger als geen cadeau:)
ma kijk, iets doen wat geen geldkost kunnt ge een paar keer doen,als ge een goed idee ebt en wa creatief zijt enz...ma gaan veel tijden komen van hals kettingen, ringen, horloges, kuuroorden, enz...
ik heb liever dat mijn lief zegt

"vix heeft me geen cadeautje gekocht op valentijn, maar hij doet sporadisch iets voor mij"

dan maak je al die meisjes jaloers die pochen over haar valentijnscadeau

pieta

Legacy Member
lttuvix zei:
denk dat ze eerder iets bedoelt in de trend van
op haar nachtkastje een post-it hangen van iets met liefde
dan aan de deur hang je iets
en nadien leg je bv bloemen dat aan de gang begint en eindigt tot in de living.
En daar wacht je haar dan op :p

en dan zegt ge : ik ben ene drinken met mn vrienden, tot straks he, en hoop dat die rozerommel gekuist is als ik terug kom:p

lttuvix

Legacy Member
Tha_nOn zei:
ik bedoelde gewoon als je haar gezien hebt die dag een positje hangen aan haar comp of in haar bed met iets liefs op:p en thats it:p
aha... nooit te ver gaan denken dus :p

en dan zegt ge : ik ben ene drinken met mn vrienden, tot straks he

:D dat zou dom zijn ja :p

annyway ben off byebye

pieta

Legacy Member
lttuvix zei:
ik heb liever dat mijn lief zegt

"vix heeft me geen cadeautje gekocht op valentijn, maar hij doet sporadisch iets voor mij"

dan maak je al die meisjes jaloers die pochen over haar valentijnscadeau

jaja, ma dan moet et ook nog iets goed zijn he:)

systech

Legacy Member
Tis gewoon tonen da ge om haar geeft en constant aan haar denkt... vrouwen zijn toch zo'n "attention whores"... :sop: :unsure:

Ik geef gewoon kado's om haar verrukt gezicht te zien elke keer ze een kado'tje opent en dan haar gezicht te zien als ik zeg da mijn geld op is en ze voor 't restaurant moet betalen... :unsure:

lttuvix

Legacy Member
pieta zei:
jaja, ma dan moet et ook nog iets goed zijn he:)
dat is ook verkeerd,
zolang je iets koopt waar je hart inzit (figuurlijk gesproken) dan is dat een mooie cadeau.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan