Archief - wat te doen met de vriendin?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vlaams_front

Legacy Member
lttuvix zei:
dat is ook verkeerd,
zolang je iets koopt waar je hart inzit (figuurlijk gesproken) dan is dat een mooie cadeau.

Alst ma véél geld kost, dan zijn ze content. :p

lttuvix

Legacy Member
Vlaams_front zei:
Alst ma véél geld kost, dan zijn ze content. :p
Dat is ook weer een verkeerde opvatting. Als je wilt optrekken met zo een meisjes, en ze eisen enkel hetgene wat veel kost en veel luxe bevat (en zo zijn er veel) dan is dat natuurlijk je eigen keuze. Maar je moet het niet veralgemenen.

Vlaams_front

Legacy Member
lttuvix zei:
Dat is ook weer een verkeerde opvatting. Als je wilt optrekken met zo een meisjes, en ze eisen enkel hetgene wat veel kost en veel luxe bevat (en zo zijn er veel) dan is dat natuurlijk je eigen keuze. Maar je moet het niet veralgemenen.

Elk meisje heeft da graag...

Tha_nOn

Legacy Member
Vlaams_front zei:
Elk meisje heeft da graag...

ja natuurlijk, alk meiske wilt een heeeeeeeeel dur cadeau dat ze eigelijk niet mooi vindt of niet leuk vindt of helemaal niets voor haar is

zolang het maar duur is \o/

Hmgrwngd

Legacy Member
Nonneke, tis Vlaams Front, dus heeft hij gelijk...

En was hij trouwens nie kvsk_united?
Was die niet gebanned ? :sop:

Tha_nOn

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Nonneke, tis Vlaams Front, dus heeft hij gelijk...

En was hij trouwens nie kvsk_united?
Was die niet gebanned ? :sop:

tuurlijk heeft hij gelijk! zeg ik ergens dat hij niet gelijk heeft mss

(oproep aan al mijn toekomstige cadeautjesgevers, minstens 100 euro voor 1 cadeautje, en dan ben ik er nog maar een beetje tevreden mee)

GenesisX

Legacy Member
lttuvix zei:
denk dat ze eerder iets bedoelt in de trend van
op haar nachtkastje een post-it hangen van iets met liefde
dan aan de deur hang je iets
en nadien leg je bv bloemen dat aan de gang begint en eindigt tot in de living.
En daar wacht je haar dan op :p
Ook een goede tactiek, sneaky :p Kga da doen als mijn lief es komt... deur openlaten en zo een weg met post-its maken :p

Dirkxke

Legacy Member
Bolteh zei:
Don't want to burst your bubble, ma als ze echt twijfelt, dan kunde haar gevoelens ni kopen.. Moest het zijn da ze ni genoeg aandacht krijgt, dan kan dit alles helpen.. Ma als ze echt twijfels heeft over haar gevoelens, dan ist nutteloos om al die moeite te doen..


dacht ik ook toen ik de beginpost zag.

maak deze keer gewoon goed wa tijd met haar vrij zoals het wandelen op de dijk of ergens in de groene natuur en praat wat op uw gemak met haar.


moment ze beginnen te zeggen dat het nie aan u ligt kunt ge al maar beter voorbereiden op het ergste want vroeg of laat...

LaFemmeNikita

Legacy Member
Dirkxke zei:
dacht ik ook toen ik de beginpost zag.

maak deze keer gewoon goed wa tijd met haar vrij zoals het wandelen op de dijk of ergens in de groene natuur en praat wat op uw gemak met haar.


moment ze beginnen te zeggen dat het nie aan u ligt kunt ge al maar beter voorbereiden op het ergste want vroeg of laat...

Mijn Dirkxke hierboven heeft gelijk...
nuja, als t op voorhand al een troost mag zijn... wij hebben ook al onze moeilijke periodes gehad... Eén keer leek het zelfs definitief te zijn, hoewel het daarna toch nog tegoei gekomen is... en eerlijk gezegd is het daarna alleen maar beter geworden...


nuja iedere relatie is anders en als iemand het niet meer ziet zitten heeft het geen zin om het te forceren. Maar wie weet gaat het met de tijd ook wel beter gaan... moet ze voor zichzelf ff alles op n rijtje zetten...

ik zou in uw plaats dus ook ff rustig de tijd nemen om wa te babbelen, misschien wel met een etentje om niet te maken te hebben met oncomfortabele stiltes ofzo... En k zou vooral geen cadeautjes gaan geven, superromantische dingetjes gaan bedenken ofzo... dat maakt het misschien alleen nog maar meer oncomfortabel :s

in ieder geval, veel succes :niceone:

eniac

Legacy Member
GenesisX zei:
Als je zo met twee gaat, is da privé met diegene alleen of zit er daar zoveel volk?

In Lakonia kan je eilandjes afhuren met zoveel je wil, dus ook met twee. Je zit 100% afgesloten van de rest, op geen enkele manier heb je last van iemand.

Gewoon te zalig :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
eniac zei:
In Lakonia kan je eilandjes afhuren met zoveel je wil, dus ook met twee. Je zit 100% afgesloten van de rest, op geen enkele manier heb je last van iemand.

Gewoon te zalig :)

omfg superzalig :)

ge moet maar is op de site zien ;) het koste 30€ per uur voort eiland en dan nog 7€ de man dus voor 2 uurtjes is da 72€ :) ni goedkoop ma ook ni kotsendduur :)

iets dak in de toekomst nog zeker wel is wil doen me men vriendin :)

Blanco

Legacy Member
GenesisX zei:
Ook een goede tactiek, sneaky :p Kga da doen als mijn lief es komt... deur openlaten en zo een weg met post-its maken :p

Ik heb dat eens gedaan met een vriendin op een tuinfeestje en de laatse pijl lag op een eettafel met het opschrift "eet gerust een stukje". Op tafel stond een griote tinnen plateau met spacecake. :p
Ik zie ze nog altijd kauwend de kamer binnenkomen....:p

Peeceefobie

Legacy Member
Tha_nOn zei:
ja natuurlijk, alk meiske wilt een heeeeeeeeel dur cadeau dat ze eigelijk niet mooi vindt of niet leuk vindt of helemaal niets voor haar is

zolang het maar duur is \o/
Dikke bs!

Niet alle meisjes zijn dezelfde! Slechte uitspraak! :sop:
Meisjes willen vooral liefde voele, wete da under lief under graag ziet! En liefde toonde nie alleen door cadeaus te geven é, verre van! Sommige eisen idd van under lief dat ze dure cadeaus geve, maar ik vind dat zever!

--
Mijn mening :unsure:

Tweak37

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Nonneke, tis Vlaams Front, dus heeft hij gelijk...

En was hij trouwens nie kvsk_united?
Was die niet gebanned ? :sop:


zouden zij dezelfde zijn? Volgens mij was kvsk gematigder, die slaagde er soms in een genuanceerd antwoord neer te poten. Nuja, misschien is hij nu verbitterd... :)

Tha_nOn

Legacy Member
Peeceefobie zei:
Dikke bs!

Niet alle meisjes zijn dezelfde! Slechte uitspraak! :sop:
Meisjes willen vooral liefde voele, wete da under lief under graag ziet! En liefde toonde nie alleen door cadeaus te geven é, verre van! Sommige eisen idd van under lief dat ze dure cadeaus geve, maar ik vind dat zever!

--
Mijn mening :unsure:
ma idioot!:p

(niet slecht bedoeld ze:p)
(ik ben zelf een meiske voor moest ge het niet doorhebben, misschien wel een belangrijk gegeven om die post goed te lezen)

Dirkxke

Legacy Member
Tha_nOn zei:
ma idioot!:p

(niet slecht bedoeld ze:p)
(ik ben zelf een meiske voor moest ge het niet doorhebben, misschien wel een belangrijk gegeven om die post goed te lezen)


:lol:

Savage

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
omfg superzalig :)

ge moet maar is op de site zien ;) het koste 30€ per uur voort eiland en dan nog 7€ de man dus voor 2 uurtjes is da 72€ :) ni goedkoop ma ook ni kotsendduur :)

iets dak in de toekomst nog zeker wel is wil doen me men vriendin :)

volgens mij moet gij toch noges dringend elementaire wiskunde krijgen ze :unsure: :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan