Vlaams_front
Legacy Member
lttuvix zei:dat is ook verkeerd,
zolang je iets koopt waar je hart inzit (figuurlijk gesproken) dan is dat een mooie cadeau.
Alst ma véél geld kost, dan zijn ze content.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lttuvix zei:dat is ook verkeerd,
zolang je iets koopt waar je hart inzit (figuurlijk gesproken) dan is dat een mooie cadeau.

Dat is ook weer een verkeerde opvatting. Als je wilt optrekken met zo een meisjes, en ze eisen enkel hetgene wat veel kost en veel luxe bevat (en zo zijn er veel) dan is dat natuurlijk je eigen keuze. Maar je moet het niet veralgemenen.Vlaams_front zei:Alst ma véél geld kost, dan zijn ze content.![]()
lttuvix zei:Dat is ook weer een verkeerde opvatting. Als je wilt optrekken met zo een meisjes, en ze eisen enkel hetgene wat veel kost en veel luxe bevat (en zo zijn er veel) dan is dat natuurlijk je eigen keuze. Maar je moet het niet veralgemenen.
Vlaams_front zei:Elk meisje heeft da graag...
Hmgrwngd zei:Nonneke, tis Vlaams Front, dus heeft hij gelijk...
En was hij trouwens nie kvsk_united?
Was die niet gebanned ?![]()
Ook een goede tactiek, sneakylttuvix zei:denk dat ze eerder iets bedoelt in de trend van
op haar nachtkastje een post-it hangen van iets met liefde
dan aan de deur hang je iets
en nadien leg je bv bloemen dat aan de gang begint en eindigt tot in de living.
En daar wacht je haar dan op![]()
Kga da doen als mijn lief es komt... deur openlaten en zo een weg met post-its maken 
Bolteh zei:Don't want to burst your bubble, ma als ze echt twijfelt, dan kunde haar gevoelens ni kopen.. Moest het zijn da ze ni genoeg aandacht krijgt, dan kan dit alles helpen.. Ma als ze echt twijfels heeft over haar gevoelens, dan ist nutteloos om al die moeite te doen..
Dirkxke zei:dacht ik ook toen ik de beginpost zag.
maak deze keer gewoon goed wa tijd met haar vrij zoals het wandelen op de dijk of ergens in de groene natuur en praat wat op uw gemak met haar.
moment ze beginnen te zeggen dat het nie aan u ligt kunt ge al maar beter voorbereiden op het ergste want vroeg of laat...
GenesisX zei:Als je zo met twee gaat, is da privé met diegene alleen of zit er daar zoveel volk?

eniac zei:In Lakonia kan je eilandjes afhuren met zoveel je wil, dus ook met twee. Je zit 100% afgesloten van de rest, op geen enkele manier heb je last van iemand.
Gewoon te zalig![]()
het koste 30€ per uur voort eiland en dan nog 7€ de man dus voor 2 uurtjes is da 72€
ni goedkoop ma ook ni kotsendduur

GenesisX zei:Ook een goede tactiek, sneakyKga da doen als mijn lief es komt... deur openlaten en zo een weg met post-its maken
![]()

Dikke bs!Tha_nOn zei:ja natuurlijk, alk meiske wilt een heeeeeeeeel dur cadeau dat ze eigelijk niet mooi vindt of niet leuk vindt of helemaal niets voor haar is
zolang het maar duur is \o/


Hmgrwngd zei:En was hij trouwens nie kvsk_united?
Was die niet gebanned ?![]()

Hmgrwngd zei:Nonneke, tis Vlaams Front, dus heeft hij gelijk...
En was hij trouwens nie kvsk_united?
Was die niet gebanned ?![]()

ma idioot!Peeceefobie zei:Dikke bs!
Niet alle meisjes zijn dezelfde! Slechte uitspraak!
Meisjes willen vooral liefde voele, wete da under lief under graag ziet! En liefde toonde nie alleen door cadeaus te geven é, verre van! Sommige eisen idd van under lief dat ze dure cadeaus geve, maar ik vind dat zever!
--
Mijn mening![]()

)Tha_nOn zei:ma idioot!
(niet slecht bedoeld ze)
(ik ben zelf een meiske voor moest ge het niet doorhebben, misschien wel een belangrijk gegeven om die post goed te lezen)

Tah_b00nz0r zei:omfg superzalig![]()
ge moet maar is op de site zienhet koste 30€ per uur voort eiland en dan nog 7€ de man dus voor 2 uurtjes is da 72€
ni goedkoop ma ook ni kotsendduur
![]()
iets dak in de toekomst nog zeker wel is wil doen me men vriendin![]()
