Archief - Wat verdienen de TNG'ers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel verdien je NETTO per maand?


  • Totaal aantal stemmers
    724
  • Opiniepeiling gesloten.

$anka

Legacy Member
daarmee dat het ook in de openingspost staat. degene die er een probleem mee hebben weten dat en zullen dan ook ni posten ...

is da nu zo moeilijk?

Blue-Bora

Legacy Member
brob zei:
Ik vind het eigenlijk nogal belachelijk om de mods achteloos met het werk op te zadelen om bij elke stem te kijken of die persoon de bijhorende job heeft gepost.
Het is zoiezo al eigenlijk belachelijk om zo'n poll publiek te maken. (oké, ook al zeg je dat je niet moet stemmen als je vindt dat andere mensen daar geen zaken mee hebben, maar zo krijg je een nogal vertekend beeld van de werkelijkheid, daar de meeste mensen die daar problemen mee hebben logischerwijze iets minder verdienen.) En nee, ik zeg dit niet uit eigenbelang, want ik mag niet eens aan deze poll deelnemen, als student.


Mja ik heb nog zo eens een poll gestart maar die was niet public.
Er waren meer belachelijke votes dan serieuze votes.
Als die ni public zou zijn dan zouden er veel meer onnozele votes zijn en dan krijg je eigenlijk een poll die geen enkel nut heeft.

ivm de mods : Ik vraag het ze maar :) Maar dit is idd veel werk en als ze geen tijd hebben moeten ze dat uiteraard niet van mij.

Er zin er al 2 die zeer veel verdiend en die geen reply hebben gezet.
Voor mij is die stem dus ongeldig tot ze die verantwoorden.

oa : sneax en SLDRkatana

marcel

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Welke firma is da?
lol kerel da verdient mijn vader die 35j werkt nog niet eens.
Da moet toch wel een risico job zijn he
Of was da bruto :p


ja, ne gast die op zijn 25ste bankdirecteur is, zal ook meer verdienen dan uw pa ze...

wa heeft leeftijd nu te maken met uw pree? ancienniteits-bonus stelt niet zó veel voor ze

marcel

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Mja ik heb nog zo eens een poll gestart maar die was niet public.
Er waren meer belachelijke votes dan serieuze votes.


hoe kunt gij dat nu weten? of is t zo van: ja, die verdienen hier veel te veel, da kan ni? da's toch bs :s

Blue-Bora

Legacy Member
marcel zei:
ja, ne gast die op zijn 25ste bankdirecteur is, zal ook meer verdienen dan uw pa ze...

wa heeft leeftijd nu te maken met uw pree? ancienniteits-bonus stelt niet zó veel voor ze

Bij ons opt werk wel hoor.
Der komt wel een 1000 euro bij als ik wat jaren dienst heb bij ons.
En kunt ge op u 25ste al bankdirecteur zijn?
Moet ge u ni eerst opwerken zoals alle andere jobs?

[DarkTerror]

Legacy Member
ben 18
werk +-3maand en heb 1500€ netto voor te beginnen:)
en werk aan de spoorweg de bekabeling van al die lichtjes:)

brob

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Mja ik heb nog zo eens een poll gestart maar die was niet public.
Er waren meer belachelijke votes dan serieuze votes.
Als die ni public zou zijn dan zouden er veel meer onnozele votes zijn en dan krijg je eigenlijk een poll die geen enkel nut heeft.

ivm de mods : Ik vraag het ze maar :) Maar dit is idd veel werk en als ze geen tijd hebben moeten ze dat uiteraard niet van mij.

Er zin er al 2 die zeer veel verdiend en die geen reply hebben gezet.
Voor mij is die stem dus ongeldig tot ze die verantwoorden.

oa : sneax en SLDRkatana
Straks zit je met 100+ 'onverantwoorde' stemmen. Wat dan?

marcel

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Bij ons opt werk wel hoor.
Der komt wel een 1000 euro bij als ik wat jaren dienst heb bij ons.
En kunt ge op u 25ste al bankdirecteur zijn?
Moet ge u ni eerst opwerken zoals alle andere jobs?

t was maar een voorbeeld.
en neen, dat moet niet. als gij de juiste diploma's kunt voorleggen etc, kunt gij al heel rap manager of directeur zijn.

en als ge uw eigen firma opricht, kan dat nog sneller :p

ComputerVISTA

Legacy Member
marcel zei:
ja, ne gast die op zijn 25ste bankdirecteur is, zal ook meer verdienen dan uw pa ze...

wa heeft leeftijd nu te maken met uw pree? ancienniteits-bonus stelt niet zó veel voor ze


Idd als zelfstanige had ik op bepaalde maanden netto een pak meer als er hier max staat en op andere maanden.... ge snap de pointe wel :p

Allemaal te zien welk werk en hoeveel overuren ge slaagt.

Blue-Bora

Legacy Member
marcel zei:
hoe kunt gij dat nu weten? of is t zo van: ja, die verdienen hier veel te veel, da kan ni? da's toch bs :s


mja, als ge u vote niet verdedigd dan klopt er iets niet he.Is toch ni zo moeilijk om even die 3 puntjes hier neer te zetten.

Nu stop ik met discussieren ;)

Asserti

Legacy Member
wat dan, niks, Dit taboe mag wel doorbroken worden imo, in andere landen is het normaal dat je op de tram met diegene naast je over je loon praat, maar hier in belgïe wilt er niemand dat meedelen.
Ik kan wel snappen waarom hoor, maar imo hoeft dat niet.

Fr3aK

Legacy Member
Ik ben student en heb dus geen vast maandelijks loon, hoewel webdesign wel wat oplevert kan ik er nog niet van leven :)

Ben wel benieuwd wat voor jobke sneax heeft met z'n €3000 netto...

marcel

Legacy Member
Blue-Bora zei:
mja, als ge u vote niet verdedigd dan klopt er iets niet he.Is toch ni zo moeilijk om even die 3 puntjes hier neer te zetten.

Nu stop ik met discussieren ;)


bwa... als gij voor uw werk elken avond een paar keer voorover buigt, dan zie ik wel in waarom ge dat niet komt zeggen ze :p

der zijn gewoon mensen die niet zo fier zijn op hun job, daar is toch niks mis meer ;)

marcel

Legacy Member
soit, ik heb gestemd :p
hoewel ik nu zonder job zit

maar bij Versatel verdiende ik als 23-jarige 1055 €'kes netto op een maand. wat een scheet in een bokaal is, als ge een appartement en auto wilt.

Blue-Bora

Legacy Member
marcel zei:
bwa... als gij voor uw werk elken avond een paar keer voorover buigt, dan zie ik wel in waarom ge dat niet komt zeggen ze :p

der zijn gewoon mensen die niet zo fier zijn op hun job, daar is toch niks mis meer ;)


Hmmm.....daar geef ik u ook gelijk in.
Maar als ik ni foer zou zijn op men job en toch zoveel verdien dan zou ik mij der ni veel van aantrekken wa ze errover denken :D

brob

Legacy Member
Blue-Bora zei:
mja, als ge u vote niet verdedigd dan klopt er iets niet he.Is toch ni zo moeilijk om even die 3 puntjes hier neer te zetten.

Nu stop ik met discussieren ;)
Oké, dan ga ik er ook niet verder op in, maar ik blijf wel bij m'n punt.

Fr3aK

Legacy Member
marcel zei:
der zijn gewoon mensen die niet zo fier zijn op hun job, daar is toch niks mis meer ;)
Al zou ik pisijnen kuisen, de mensen morgen het weten.

Iemand moet het vuil werk doen eh, en voor zo'n mensen heb ik ongelofelijk veel respect...

ChfZ | Hanky

Legacy Member
brob zei:
Ik vind het eigenlijk nogal belachelijk om de mods achteloos met het werk op te zadelen om bij elke stem te kijken of die persoon de bijhorende job heeft gepost.
Het is zoiezo al eigenlijk belachelijk om zo'n poll publiek te maken. (oké, ook al zeg je dat je niet moet stemmen als je vindt dat andere mensen daar geen zaken mee hebben, maar zo krijg je een nogal vertekend beeld van de werkelijkheid, daar de meeste mensen die daar problemen mee hebben logischerwijze iets minder verdienen.) En nee, ik zeg dit niet uit eigenbelang, want ik mag niet eens aan deze poll deelnemen, als student.

Der hebbe der hier ook gevote die meer verdienen dan mij.. stoort mij da? Totaal ni..

'k ben fier op wa da'k doe en hoeveel da'k verdien.. 't is natuurlijk altijd plezanter om meer te verdiene, daar ni van...



Fr3aK zei:
Al zou ik pisijnen kuisen, de mensen morgen het weten.

Iemand moet het vuil werk doen eh, en voor zo'n mensen heb ik ongelofelijk veel respect...

idd, de wereld heeft ook mensen nodig die zo'n jobkes doen..

Krijge voor mij evenveel respect als een ander

brob

Legacy Member
Fr3aK zei:
Al zou ik pisijnen kuisen, de mensen morgen het weten.

Iemand moet het vuil werk doen eh, en voor zo'n mensen heb ik ongelofelijk veel respect...
Ik niet, aangezien het toch meestal aantoont dat men gewoon geen beter werk kan vinden, maar je hebt wel gelijk als je zegt dat iemand het moet doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan