Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
brob zei:Ik vind het eigenlijk nogal belachelijk om de mods achteloos met het werk op te zadelen om bij elke stem te kijken of die persoon de bijhorende job heeft gepost.
Het is zoiezo al eigenlijk belachelijk om zo'n poll publiek te maken. (oké, ook al zeg je dat je niet moet stemmen als je vindt dat andere mensen daar geen zaken mee hebben, maar zo krijg je een nogal vertekend beeld van de werkelijkheid, daar de meeste mensen die daar problemen mee hebben logischerwijze iets minder verdienen.) En nee, ik zeg dit niet uit eigenbelang, want ik mag niet eens aan deze poll deelnemen, als student.
Maar dit is idd veel werk en als ze geen tijd hebben moeten ze dat uiteraard niet van mij.Blue-Bora zei:Welke firma is da?
lol kerel da verdient mijn vader die 35j werkt nog niet eens.
Da moet toch wel een risico job zijn he
Of was da bruto![]()
Blue-Bora zei:Mja ik heb nog zo eens een poll gestart maar die was niet public.
Er waren meer belachelijke votes dan serieuze votes.

marcel zei:ja, ne gast die op zijn 25ste bankdirecteur is, zal ook meer verdienen dan uw pa ze...
wa heeft leeftijd nu te maken met uw pree? ancienniteits-bonus stelt niet zó veel voor ze
Straks zit je met 100+ 'onverantwoorde' stemmen. Wat dan?Blue-Bora zei:Mja ik heb nog zo eens een poll gestart maar die was niet public.
Er waren meer belachelijke votes dan serieuze votes.
Als die ni public zou zijn dan zouden er veel meer onnozele votes zijn en dan krijg je eigenlijk een poll die geen enkel nut heeft.
ivm de mods : Ik vraag het ze maarMaar dit is idd veel werk en als ze geen tijd hebben moeten ze dat uiteraard niet van mij.
Er zin er al 2 die zeer veel verdiend en die geen reply hebben gezet.
Voor mij is die stem dus ongeldig tot ze die verantwoorden.
oa : sneax en SLDRkatana
Blue-Bora zei:Bij ons opt werk wel hoor.
Der komt wel een 1000 euro bij als ik wat jaren dienst heb bij ons.
En kunt ge op u 25ste al bankdirecteur zijn?
Moet ge u ni eerst opwerken zoals alle andere jobs?

marcel zei:ja, ne gast die op zijn 25ste bankdirecteur is, zal ook meer verdienen dan uw pa ze...
wa heeft leeftijd nu te maken met uw pree? ancienniteits-bonus stelt niet zó veel voor ze

marcel zei:hoe kunt gij dat nu weten? of is t zo van: ja, die verdienen hier veel te veel, da kan ni? da's toch bs![]()

Blue-Bora zei:mja, als ge u vote niet verdedigd dan klopt er iets niet he.Is toch ni zo moeilijk om even die 3 puntjes hier neer te zetten.
Nu stop ik met discussieren![]()


marcel zei:bwa... als gij voor uw werk elken avond een paar keer voorover buigt, dan zie ik wel in waarom ge dat niet komt zeggen ze
der zijn gewoon mensen die niet zo fier zijn op hun job, daar is toch niks mis meer![]()

Oké, dan ga ik er ook niet verder op in, maar ik blijf wel bij m'n punt.Blue-Bora zei:mja, als ge u vote niet verdedigd dan klopt er iets niet he.Is toch ni zo moeilijk om even die 3 puntjes hier neer te zetten.
Nu stop ik met discussieren![]()
Al zou ik pisijnen kuisen, de mensen morgen het weten.marcel zei:der zijn gewoon mensen die niet zo fier zijn op hun job, daar is toch niks mis meer![]()
brob zei:Ik vind het eigenlijk nogal belachelijk om de mods achteloos met het werk op te zadelen om bij elke stem te kijken of die persoon de bijhorende job heeft gepost.
Het is zoiezo al eigenlijk belachelijk om zo'n poll publiek te maken. (oké, ook al zeg je dat je niet moet stemmen als je vindt dat andere mensen daar geen zaken mee hebben, maar zo krijg je een nogal vertekend beeld van de werkelijkheid, daar de meeste mensen die daar problemen mee hebben logischerwijze iets minder verdienen.) En nee, ik zeg dit niet uit eigenbelang, want ik mag niet eens aan deze poll deelnemen, als student.
Fr3aK zei:Al zou ik pisijnen kuisen, de mensen morgen het weten.
Iemand moet het vuil werk doen eh, en voor zo'n mensen heb ik ongelofelijk veel respect...
Ik niet, aangezien het toch meestal aantoont dat men gewoon geen beter werk kan vinden, maar je hebt wel gelijk als je zegt dat iemand het moet doen.Fr3aK zei:Al zou ik pisijnen kuisen, de mensen morgen het weten.
Iemand moet het vuil werk doen eh, en voor zo'n mensen heb ik ongelofelijk veel respect...