Archief - Wat verdienen de TNG'ers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel verdien je NETTO per maand?


  • Totaal aantal stemmers
    724
  • Opiniepeiling gesloten.

mythe

Legacy Member
marcel zei:
ja, ne gast die op zijn 25ste bankdirecteur is, zal ook meer verdienen dan uw pa ze...

wa heeft leeftijd nu te maken met uw pree? ancienniteits-bonus stelt niet zó veel voor ze
Bankdirecteur verdiend niet zoveel ze :p.
Ik weet niet. Bankdirecteur lijkt een hoge functie. Maar het is in principe niet zo hoog. Je zal wel je boterham verdienen, maar niet zoals de BAAS van één of andere nationale bank.

Het gaat hier niet over ancienniteits-bonus alleen, het feit is ook dat je gedurende langer je werk doet bij dezelfde firma, je ook zal stijgen in functie. Dus verdien je ook wat meer bij een hogere functie.

En als je op je 19 bv een firma start ben je op je 20 nog niet eens uit de schulden van je firma, of het moet ENORM goed lopen, zoals bill gates bv voorhad :p. En als je firma dan zo goed loopt ga je zeker meer dan 3000 netto verdienen.

Voorbeeld kan zijn: je pa is bedrijfdleider en jij start daar direct op een hele grote functie of mag zijn bedrijf overnemen, stilletjes aan.

Ik denk niet dat er een bedrijf is dat op korte tijd al over de 3000 euro netto zal geven. Dat is al een bedrag rond de 6000euro voor een kerel dat ze even gemakkelijk kunnen kwijtspelen omdat hij het werk niet echt boeiend vind, of te riskant.

Maarja, iedereen zijn eigen mening :p.
Vind het eigenlijk een redelijk nutteloze thread als ik mijn mening mag zeggen. Want veel gaan er hun loon niet op uitgeven (privé), zeker niet Netto.

Ik verdien niets, nog student.

pr0ph3t

Legacy Member
ik doe deeltijds onderwijs. is nog net iets anders dan leercontract.
ik werk twee weken in maand en ga twee weken naar school. tijdens vakantie's (kertsvakantie enzo) blijf ik doorwerken. ik wordt voor die twee weken werke 500EUR betaald. plus de vakantie's appart omdat die niet verplicht zijn. dus voor 4 weken te werken maakt dat 1000 eur.ik doe carrosserie. maar niet aan auto's. opbauw van laadkasten op kleine vrachtwagens. geen opleggers dus. fijn jobke wel :)

Gentille

Legacy Member
18 en zit in het hoger onderwijs, verdien zo goed als niets, nu en dan eens 40€ in het weekend, het vermelden niet waard :p

aapieschaapie

Legacy Member
Ik ben 17 en hoop zo vlug mogelijk iets te vinden voor te werken, in de weekends enzo...

Howitzer

Legacy Member
-16j
-student
-sinds m'n 5j :p

Heb dringend nood aan werk tbh.
Gamen wordt duur, en mijn ouders sponseren me hierin niet :D

Time^-, wat is een refectorist? :wtf:

TitaTovenaartje

Legacy Member
leeftijd : 22
Welke job : magazijnier/heftrucker/reachtrucker
Hoelang al : een jaartje ongeveer

El_L4mor

Legacy Member
minder gezaag, meer bedragen! ikzelf ben middelbaar student, maar wel geintresseerd in hoeveel ik later kan verdienen als ik een bepaalde richting ga studeren :)

mooie thread imo

NapalmBenny,

Legacy Member
Na mijn succesvolle studie als programmeur, nu dozekes dichtplakken, plakkertjes kleven, camions laden :p:p, een 1400euro zoiets als interimmer. ook maar om van de dop weg te moeten blijven.

23 jaar,

Al lang niet meer gesolliciteerd, hoewel er 'beter' en +600 euro me opwacht , ons ma blijft maar zeggen dat ik niet genoeg zoek, en dat ik mijn kansen vergooi, damn, en ze heeft nog gelijk ok :p. Zal morgen nog eens een paar onozel briefkes schrijven :(, oh man dat is zo ergerlijk die brieven...

Aan de ene kant doe ik mijn huidige job wel graag, heel relaxt, verstand op nul, totaal geen verantwoordlijkheid, moet amper 5 minuten rijden. Terwijl die +600 euro me wsl hopen stress zal opleveren, veeel verantwoordelijkheid, goed moeten communiceren,..., allemaal dings die ik zo haat.

Ik weet zelf niet meer welke richting ik uitmoet, het grof geld en stress, of het gewoon loon, maar niets stress.

SpLaTbOY

Legacy Member
18j
Verantwoordelijke
duur : 4maand nu, krijg nu 1 feb mijn vast contract :]

aapieschaapie

Legacy Member
SpLaTbOY zei:
18j
Verantwoordelijke
duur : 4maand nu, krijg nu 1 feb mijn vast contract :]

wat houdt verantwoordelijke in, als ik zo nieuwsgierig mag zijn

SpLaTbOY

Legacy Member
aapieschaapie zei:
wat houdt verantwoordelijke in, als ik zo nieuwsgierig mag zijn

wat het woord infeite zegt..
verantwoordelijk opnemen voor alles.
Dus zorgen dat alle machines draaien, alles correct gebeurd, dingen bijsturen indien nodig, kuisen van machines, ...
beetje vanalles infeite
tis fijn :]

Phuture

Legacy Member
leeftijd: 22jr
job: werk op de IT-dienst van een klein bedrijfje (beetje een allrounder)
hoelang: een half jaar

ik verdien zo'n 1400€ (+gsm, +soms wat extra (overuren)) wat ik persoonlijk niet slecht vind (toffe relaxte werksfeer is voor mij meer waard dan wat extra €'s)

stefanmiler

Legacy Member
'k moet zeggen, met 75% studenten (of dergelijke) krijgt ge statistiekjes die weinig gaan zeggen. Hoewel ik mezelf al moet tegenspreken: de meesten verdienen idd tussen 1000-1500€. (ik werk op een sociaal secretariaat, heb daar wel zicht op)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan