Time
Legacy Member
Als je mod bent op een forum, ben je dat automatisch ook op alle subfora. Een feature die inherent is aan vBulletin dacht ik.Jack Malibu zei:idd, kheb daar ook last van
en eig nog iets, wrm is bvb diene gentille nu ook mod op bvb autoforum? kheb em daar nog nooit ne post weten te zetten :/
Een 25-tal.Boris Barowski zei:hoeveel kandidaten waren er ?![]()





