Preske
Legacy Member
Tha_nOn zei:ik vrees dat ik dat niet was
maar mannem met macht mogen mij altijd zelf contacteren natuurlijk ^^
msn?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tha_nOn zei:ik vrees dat ik dat niet was
maar mannem met macht mogen mij altijd zelf contacteren natuurlijk ^^

russian zei:Ik blijf ondanks de naamswijziging nog steeds dezelfde hoor. Het is om te breken met m'n cs-verleden (dat nu definitief achter mij ligt
).

hatetn zei:en het gepeupel mag zijn naam nie-eens veranderen
da krijgt nog maar een betere status en em misbruikt em al![]()
. We kunnen wellicht onmogelijk de vele requests van de users bolwerken.russian zei:In werkelijkheid ligt het iets anders maar goed. We kunnen wellicht onmogelijk de vele requests van de users bolwerken.

128MB zei:Proficiat, have fun en 'k zou zeggen hou u klaar![]()
.