Archief - Wie controleert de wereld?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Holy Paladin

Legacy Member
democracy02 zei:
De gevangenis is niet de maatschappij, nice try though.

En ik heb nooit gezegd dat ik bevrijd ben uit de gevangenis. Ik ben me gewoon bewust dat er gevangenis is; en dat er tijden waren dat ik in een kleinere cel zat opgesloten als heden dage.

Soms mag ik zelfs buiten een wandeling maken :woohoo:
volgens mij wandelt ge zelf uw gevangenis in

(dont shoot the messenger)

ng

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
Zeker als je weet dat hij z'n eigen uitgeverij oprichtte, Brigde of Love, omdat z'n vorige het te delicaat vond om namen vrij te geven o.a. in And The Truth. Dus richtte hij er zelf ene op, en ja hij verdient er geld mee. Z'n tekenaar en andere mensen dienen ook betaald te zijn.

Hij 'kan' & 'mag' boeken uitgeven omdat de Illuminati weet dat vele mensen hem 'n idioot zullen vinden, 'n oplichter, etc. Plus ook dat als ze zelf 'n woord erover zouden reppen, geeft dat enkel aan dat ze zullen verliezen en dat 't volk de waarheid zal te weten komen. Maar wat ze doen is veel slimmer: de media doet zelf z'n werk, de ADE wordt erbij gehaald (wegens anti-semitisme), verwijderen Icke op 'n boekenbeurs, weigeren hem te laten spreken op radiostations, etc. Wij, de gewone mens, verbieden Icke te laten spreken. Waarom? Omdat hij indruist tegen de 'ba ba' mentaliteit (sheep becomes the sheepdog). De Illuminati hoeft zelfs amper 'n poot uit te steken.
De Illuminati starten oorlogen, vermoorden duizenden mensen voor één of ander doel. Vermoorderen belangrijke mensen voor hun 'doel', maar iemand zo onbeduidend als Icke laten ze doen. Geen huurmoordenaar inschakelen?

Kom kom, dees klopt toch ni?

Mij niet gelaten als je je fixeert op 't klaarkomen. Als je toch geniet van elk moment, en niet alleen bij seks, zoveel te beter.

Neen, ik fixeer mij daar niet op, eens je dat hebt gehadt is het grootste deel van het plezier toch al weg.

Niet in dit geval. Voel jij je écht vrij? Ik denk het niet. Het hele systeem draait op één ding: geld. Als jij dat vrijheid noemt... als jij je wil laten meeslepen door je emoties, be my guest. Ons lichaam is niet meer dan 'n verpakking voor onze geest, omdat deze laatste de wereld fysiek zou kunnen ervaren. Maar hoeft dit zo 'n rotte wereld te zijn? Absoluut niet.

Dat onze wereld nu grotendeels draait om geld, daar heb je idd wel gelijk in.
Maar we kunnen ook niet zonder, geen geld = geen eten en drinken(om het noodzakelijkste te nemen)

Dus zonder geld zouden we sterven.

Mja, waarom laten de Illuminati informatie schieten? Omdat niemand, ook de slechten, onfeilbaar is. Maar 't is ook hoe je bestaande informatie interpreteert of ermee omgaat. 't Grotendeel van 't volk weet niet wat de wetenschap enzo doet, en houdt 't dus maar bij via de media. Ook 't gros van de wetenschappers doen niet meer dan 't verder uitwerken van bestaande info, die op zich al fout is. Bv. HIV zou de oorzaak van AIDS zijn.

Als ze informatie laten lekken, kunnen ze die toch ook terug opruimen/laten verdwijnen?
Ze zijn almachtig en houden hunzelf al verborgen voor eeuwen, maar nu in deze tijd van technologie (en zij zullen wel de toptechnologie hebben niet?) kunnen ze geen gelekte informatie doen verdwijnen?

killgore

Legacy Member
@terrorist_hell: dan zijn ze (= iluminatii) toch wel zeer stom geweest want er zijn blijkbaar nog een heel aantal mensen over de wereld die icke zijn bullshit (mijn mening) geloven :). Pretty stupid voor zo een immense organisatie toch? (immens in opzicht van prestaties en macht en dergelijke)

@defkes: ik denk dat dat filmmuziek is (toch het begin), maar ik zou niet weten van welke film, het kwam me allessinds bekend voor.

edit: mijn excuses, eerste @ moest terrorist_hell zijn ;)

Elvis P

Legacy Member
democracy02 zei:
en dat er tijden waren dat ik in een kleinere cel zat opgesloten als heden dage.
En die "vergroting van cel" uit zich hoe? (voor de zoveelste keer..)

FuLcRuM

Legacy Member
Eigenlijk een bedenking die ik mij nu ook maak:

De Illumatie kan Wereldoorlogen veroorzaken; genocides in gang zetten; ... Maar niet 1 kleine auteur het zwijgen opleggen, of verhinderen zijn boeken uit te geven...

Want ja: hij geeft uiteindelijk hun geheimen prijs!

Bontus

Legacy Member
FuLcRuM zei:
Eigenlijk een bedenking die ik mij nu ook maak:

De Illumatie kan Wereldoorlogen veroorzaken; genocides in gang zetten; ... Maar niet 1 kleine auteur het zwijgen opleggen, of verhinderen zijn boeken uit te geven...

Want ja: hij geeft uiteindelijk hun geheimen prijs!
Dit wordt allemaal bewezen door het feit dat wij zen ideëen belachelijk vinden, net daarom laten ze hem zijn gang gaan! :ironic:

Terrorist_Hell

Legacy Member
reteiP zei:
Dit wordt allemaal bewezen door het feit dat wij zen ideëen belachelijk vinden, net daarom laten ze hem zijn gang gaan! :ironic:

Inderdaad. Welk beter middel is er dan 't merendeel van 't volk dat ZELF in actie treedt tegen Icke? Icke betekent 'n gevaar omdat 't volk denkt dat er chaos zal onstaan, anarchie, etc. indien iedereen z'n eigen leven begint te leven. Mensen hebben 'n leiddraad nodig in hun leven, 'n maatschappij dat hen 'recht' houdt.

En die "vergroting van cel" uit zich hoe? (voor de zoveelste keer..)

Door 't besef dat je in 'n virtuele gevangenis leeft, en je eigen unieke zelf durven tentoonstellen. Haat tg. jezelf of tgo. andere mensen, wraak, negatieve emoties, ... laten verdwijnen. En in plaats liefde verspreiden. Wat je zelf uitstraalt (gedachten, emoties), zal 'n ander merken. Blijkbaar gaat 't lezen moeilijk voor je vandaag of begrijp je niet wat we je vertellen omdat je leeft in de zogezegde 'ware' werkelijkheid.

FuLcRuM

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
:ironic: :niceone:

Het lezen gaat jullie mensen blijkbaar moeilijk vandaag de dag.

Post het dan nog eens... Ik neem niet de moeite om héél die thread nog eens te doorworstelen om te kijken of mijn vraag al dan niet al gesteld is...

Dus bij deze: Waarom het onderstaande:

Eigenlijk een bedenking die ik mij nu ook maak:

De Illumatie kan Wereldoorlogen veroorzaken; genocides in gang zetten; ... Maar niet 1 kleine auteur het zwijgen opleggen, of verhinderen zijn boeken uit te geven...

Want ja: hij geeft uiteindelijk hun geheimen prijs!

Terrorist_Hell

Legacy Member
FuLcRuM zei:
Post het dan nog eens... Ik neem niet de moeite om héél die thread nog eens te doorworstelen om te kijken of mijn vraag al dan niet al gesteld is...

Dus bij deze: Waarom het onderstaande:

Zie m'n ge-edite post.

Bacon

Legacy Member
FuLcRuM zei:
Eigenlijk een bedenking die ik mij nu ook maak:

De Illumatie kan Wereldoorlogen veroorzaken; genocides in gang zetten; ... Maar niet 1 kleine auteur het zwijgen opleggen, of verhinderen zijn boeken uit te geven...

Want ja: hij geeft uiteindelijk hun geheimen prijs!


Je kan beter iemand laten doen en hem lichtjes in de richting van "nutcase" duwen dan iemand het zwijgen op te leggen. Op die manier voorkom je dat teveel mensen vragen gaan stellen telkens er iemand die z'n gedacht zegt verdwijnt.

Terrorist_Hell

Legacy Member
Bacon zei:
Je kan beter iemand laten doen en hem lichtjes in de richting van "nutcase" duwen dan iemand het zwijgen op te leggen. Op die manier voorkom je dat teveel mensen vragen gaan stellen telkens er iemand die z'n gedacht zegt verdwijnt.

Klopt. In 't geval van Icke ridiculiseren ze zijn karakter, zijn naam. Andere mensen worden opgepakt en zie je niet meer snel terug.

In And The Truth sprak Icke in 't eerste hoofdstuk over ruimtewezens die de planeet Aarde bevolkten, en de mens een samensmelting is van ET's (het Arisch ras; maar niet alle ET's zijn Arisch é) en de oorspronkelijke bevolking (zwart, rood, geel, GEEN blanken). De verwijzing naar ET's (de 'goden' die uit de hemel kwamen) uit historische teksten is verbazingwekkend. Hij geeft 'n goeie historische uitleg bij de verschillende elite-groepen (Brotherhood).

Fulcrum en Parnakra, ik raad je aan om dit boek 'ns grondig te lezen. I am me, I am free bood, en dat geef ik toe, weinig tot geen info over de Illuminati. Meer dan 'n uitleg over hoe ons leven had kunnen zijn, en hoe we er tegen kunnen vechten, etc. was het absoluut niet. Toch is 't bevooroordeeld van jullie om meteen al z'n boeken over dezelfde kam te scheren. You ain't see nothing yet.

democracy02

Legacy Member
elvis zei:
En die "vergroting van cel" uit zich hoe? (voor de zoveelste keer..)
je zou het niet begrijpen, dus ik doe geen moeite... sorry.


een van de andere redenen waarom icke volgens mij niet wordt aangepakt is, omdat icke ook een pak ideëen verspreid die niet kloppen met de werkelijkheid...

o.a. omtrend reptielen & aliens... wat niet wil zeggen dat alles dat hij zegt bullshit is, want hij maakt veel goede punten in de boeken i am me i am free & vooral in infinite love is the only truth imho.

Elvis P

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
Door 't besef dat je in 'n virtuele gevangenis leeft, en je eigen unieke zelf durven tentoonstellen. Haat tg. jezelf of tgo. andere mensen, wraak, negatieve emoties, ... laten verdwijnen. En in plaats liefde verspreiden. Wat je zelf uitstraalt (gedachten, emoties), zal 'n ander merken. Blijkbaar gaat 't lezen moeilijk voor je vandaag of begrijp je niet wat we je vertellen omdat je leeft in de zogezegde 'ware' werkelijkheid.
Dat is dan volgens jou vrijheid? Of beter gezegd volgens Icke..
Persoonlijk heb ik daar geen nood aan en da valt bij mij ook nie echt onder de noemer vrijheid.
En kzie ook nie direct de link tussen geloven dat allesoverheersende Illuminatie bestaan en liefde verspreiden, ma da ligt mss aan mij :P
Als jij je zo vrijer voelt, nice.. Ma waarom beschouw je dat als de manier van vrij zijn (buiten het feit dat Icke dat zegt)? Kan het dan nie zijn dat mensen vrij zijn zoals het nu is (en al dan niet geloven in de Illuminati)?

Terrorist_Hell

Legacy Member
Elvis P zei:
Dat is dan volgens jou vrijheid? Of beter gezegd volgens Icke..
Persoonlijk heb ik daar totaal geen nood aan en valt da bij mij ook nie echt onder de noemer "vrijheid"

Nee, dat is 'n gevolg van vrijheid. En je bent vrij om te doen of te voelen wat je wilt. Alleen is die virtuele gevangenis voor niks nodig. Of je bent graag 'n gevangene, kan ook. Als gevangene kun je gaan werken en geld verdienen. Jeej, m'n leven is 'gered', dank u meneer de maatschappij.

En kzie ook nie direct de link tussen geloven dat allesoverheersende Illuminatie bestaan en liefde verspreiden, ma da ligt mss aan mij :P

Inderdaad, je begrijpt 't niet. De Illuminati is net de oorzaak dat er weinig tot geen liefde in de wereld is. Je kunt lang zoeken naar die link, je zult ze niet vinden.

Kan het dan nie zijn dat mensen vrij zijn zoals het nu is (en al dan niet geloven in de Illuminati)?

Tuurlijk wel, maar dat is niet de vrijheid waar ik het over heb. Je bent vrij om naar de winkel te stappen, boeken aan te kopen, etc. etc. Maar je bent niet vrij om te zeggen: fuck it, ik ga m'n eigen leven leiden. Ik ga m'n eigen land stichten, m'n eigen 'economie', m'n eigen alles. Dat kun je NIET. Want dat is net wat de Illuminati tegen wil gaan: anarchie. En mensen steunen dat indirect, want anarchie zou leiden tot chaos. Ik denk dat de overgangsperiode wel strubbelingen zal kennen, maar 't uiteindelijke resultaat zal ongelofelijk zijn.

Je hoeft niet te geloven in de Illuminati om te aan te voelen dat je niet écht vrij bent. Mensen zijn gewoon bang om in te gaan tegen de 'ba ba' mentaliteit, en denken dat ze gelukkig zijn in 'n maatschappij als deze. En vergeet niet, alles draait om geld.

Anoniem0

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
Inderdaad, je begrijpt 't niet. De Illuminati is net de oorzaak dat er weinig tot geen liefde in de wereld is. Je kunt lang zoeken naar die link, je zult ze niet vinden.

.......................

alles draait om geld.
allez merci voor te zeggen dak niet kan liefhebben? hoe weet gij da feitelijk?
ik zien mijn madam pertank graag hoor.
net zoals mijn familie en mijn vrienden.


en alles draait om geld. true. moest da er niet geweest zijn... zat gij nu niet achter uwe pc u profetie te verkondigen. want dan was er geen pc.

Elvis P

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
Nee, dat is 'n gevolg van vrijheid. En je bent vrij om te doen of te voelen wat je wilt. Alleen is die virtuele gevangenis voor niks nodig. Of je bent graag 'n gevangene, kan ook. Als gevangene kun je gaan werken en geld verdienen. Jeej, m'n leven is 'gered', dank u meneer de maatschappij.
--
Tuurlijk wel, maar dat is niet de vrijheid waar ik het over heb. Je bent vrij om naar de winkel te stappen, boeken aan te kopen, etc. etc. Maar je bent niet vrij om te zeggen: fuck it, ik ga m'n eigen leven leiden. Ik ga m'n eigen land stichten, m'n eigen 'economie', m'n eigen alles. Dat kun je NIET. Want dat is net wat de Illuminati tegen wil gaan: anarchie. En mensen steunen dat indirect, want anarchie zou leiden tot chaos. Ik denk dat de overgangsperiode wel strubbelingen zal kennen, maar 't uiteindelijke resultaat zal ongelofelijk zijn.
Da zijn dingen die niemand kan, hoe "vrij" je ook denkt te zijn.. o_O

Jeej, m'n leven is 'gered', dank u meneer Icke.

En alles draait om geld das een feit, maar ofdat de Illuminatie daar ook maar iets mee te maken hebben das iets anders..

CyCe

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
Tuurlijk wel, maar dat is niet de vrijheid waar ik het over heb. Je bent vrij om naar de winkel te stappen, boeken aan te kopen, etc. etc. Maar je bent niet vrij om te zeggen: fuck it, ik ga m'n eigen leven leiden. Ik ga m'n eigen land stichten, m'n eigen 'economie', m'n eigen alles. Dat kun je NIET. Want dat is net wat de Illuminati tegen wil gaan: anarchie. En mensen steunen dat indirect, want anarchie zou leiden tot chaos. Ik denk dat de overgangsperiode wel strubbelingen zal kennen, maar 't uiteindelijke resultaat zal ongelofelijk zijn.

Jij wilt de jarenlange evolutie van de rechtsstaat tegen gaan? Het broze evenwicht tussen het Integraal systeem (orde en welvaart) en Democratie (gelijkheid en vrijheid) opofferen voor totale anarchie? Besef je wel wat je zegt? Je eigen economie, je eigen land stichten? Wat een totale choas er dan gaat komen??? Totaal geen rechtszekerheid meer, Je mag dus stelen, moorden en plunderen zoveel als je wilt...Ah ja dat is TOTALE vrijheid.

Je mag hier nog altijd een commune stichten van mij waar je je totale vrijheid kan beleven, maar sleur ons niet mee in je val naar anarchie.

Bacon

Legacy Member
CyCe163 zei:
Jij wilt de jarenlange evolutie van de rechtsstaat tegen gaan? Het broze evenwicht tussen het Integraal systeem (orde en welvaart) en Democratie (gelijkheid en vrijheid) opofferen voor totale anarchie? Besef je wel wat je zegt? Je eigen economie, je eigen land stichten? Wat een totale choas er dan gaat komen??? Totaal geen rechtszekerheid meer, Je mag dus stelen, moorden en plunderen zoveel als je wilt...Ah ja dat is TOTALE vrijheid.

Je mag hier nog altijd een commune stichten van mij waar je je totale vrijheid kan beleven, maar sleur ons niet mee in je val naar anarchie.

Yep, en de glorie van democratie kan je hier nalezen:

http://www.globalissues.org/TradeRelated/Facts.asp

Gelijkheid en vrijheid is dus ook een illusie...


How can you buy or sell the sky? We do not own the freshness of the
air or the sparkle on the water. How then can you buy them from us?
Every part of the Earth is sacred to my people, holy in their memory
and experience. We know the white man does not understand our ways.
He’s a stranger who comes in the night and takes from the land
whatever he needs. The Earth is not his friend but his enemy, and when
he’s conquered it he moves on. He kidnaps the Earth from his children.
His appetite will devour the Earth and leave behind a desert. If the
beasts were gone we would die from a great loneliness of the spirit, for
whatever befalls the Earth, befalls the children of the Earth.
Chief Seattle, 1854


Jij gaat er ook van uit dat die agressie en dat plunderen / moorden een eigenschap is van de mens. Maar in realiteit is dit een reactie op de maatschappij. Als je dus de maatschappij wegneemt zal je ook de reden om te moorden en te plunderen wegnemen. Natuurlijk moet je niet van het ene uiterste in het andere springen en een "overgang" zal mss niet al te vlot verlopen. Maar er is heus wel een middenweg tussen anarchie en kapitalisme dat de wereld leegzuigt om gezond te blijven.

Holy Paladin

Legacy Member
democracy02 zei:
een van de andere redenen waarom icke volgens mij niet wordt aangepakt is, omdat icke ook een pak ideëen verspreid die niet kloppen met de werkelijkheid...

o.a. omtrend reptielen & aliens... wat niet wil zeggen dat alles dat hij zegt bullshit is, want hij maakt veel goede punten in de boeken i am me i am free & vooral in infinite love is the only truth imho.
hoe de fuck kunt ge nu zeggen dat reptielen en aliens ideeen zijn die niet kloppen met de werkelijkheid, maar de illuminati enzo wel?

Terrorist_Hell

Legacy Member
Holy Paladin zei:
hoe de fuck kunt ge nu zeggen dat reptielen en aliens ideeen zijn die niet kloppen met de werkelijkheid, maar de illuminati enzo wel?

Hij zei er gewoon niet bij dat 't om jullie werkelijkheid ging. Dat kon je toch wel afleiden? En in jullie werkelijkheid klinkt 'n samenwerking tussen de hoogste machten op aarde toch op z'n minst aannemelijk.

Post #1000 :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan