Holy Paladin zei:
hoe de fuck kunt ge nu zeggen dat reptielen en aliens ideeen zijn die niet kloppen met de werkelijkheid, maar de illuminati enzo wel?
de reden waarom ik niet in reptielen of aliens geloof is omdat ik er nog nooit direct ervaring mee heb gehad.
al weet ik wel dat reptielen & aliens zijn zoals icke het uitlegd 1 mogelijkheid is!
waarom ik wel geloof in "illuminati enzo" is omdat ik de brainwashing zie op alle mensen; hoe ze de mensen dom houden... hoe brood & spelen 3 belangrijke tegenstanders heeft gekregen nl. "sex, geld & drugs"
de westerse maatschappij is 1 grote boel hypocrisie met als bevolking een bende gebrainwashte mensen die in een compleet fucked up realiteit werden gedreven dankzij de
(insert name here) ("illuminati"?) die de maatschappij in de verkeerde richting stuurden.
ik heb een vaag idee van wat +- gepaard gaat met "satan-worshipping".
satanisten worden overgenomen door "iets" d.m.v. bepaalde rituelen. dat iets bepaald dan wat die mensen doen. dat iets bestaat uit haat; en haat is tegenovergestelde van liefde.
religie's werden gemanipuleerd (en soms van het begin af aan gecreëerd) om mensen hieromtrend dom te houden. ze worden een verkeerde manier aangeleerd om contact te maken met "god" en weten niet eens wat "god" is.
- er zijn enorm veel aanwijzingen voor het bestaan van soort illuminati
- er zijn bewijzen dat belangrijke wereldheersers nauw verbonden zijn met satanistische sektes (bush, bush sr, kerry= skull'n'bones; tony blair = freemasonry)
- de maatschappij bepaald via
dit waar de mensen wel in niet mogen geloven. wat wel & niet mogelijk is.
- de westerse wereld liegt constant over 1001 dingen, doen alsof ze vrede maar creëeren via via zelf oorlog (alciada); doen alsof ze tegen drugs zijn maar smokkelen zelf (cia etc) drugs; doen alsof ze voor onze gezondheid zijn maar boycotten alternatieve geneeskunde EN leven van de vergiftiging van de mensen via de consumptiemaatschappij... enz enz.
ik kan hier over blijven lullen tot in de oneindigheid maar daar schiet niemand verder mee op.
het komt er op neer gewoon; de wereld is totaal niet zoals jullie denken dat het is... en wss ook niet zoals ik denk dat het is. maar ik beweer er ene breder spectrum op te hebben dan velen dankzij o.a. bewust te zijn geworden omtrend de illuminati.
we leven ine en wereld vol met energie (positieve & negatieve energie) en de illuminati zorgt ervoor da er alleen maar negatieve is en geen positieve... "liefde" m.a.w.
Liefde is meer dan je ouders, vrienden of vriendin graag zien want die zie je alleen graag omdat je er iets van kan krijgen of omdat ze jou een veilig gevoel geven... dat soort liefde is er maar een klein deel van en is niet puur.
Want als jouw vriendin jou bedriegt, dan gooi je haar 9/10 buiten...
meestal zijn relaties gewoon voor de sex en omdat je alleen niet gelukkig kan zijn. dus zolang uw partner kan doen wat je van haar verlangt zie je haar graag, maar als ze er niet meer in slaagt om 1 of andere reden... dan is de "liefde" over. dus de "liefde" is gebonden aan een aantal regels, nl. het dienen van uw behoeftes.
Echte liefde is iets dieper dan dat; en dit heeft niets te maken met religie of een lifestyle ofzo. 't is gewoon de natuur van de mens. Yin & Yang, positieve en negatieve energie.
En illuminati is goed bezig met liefde te vernietigen en mensen compleet te brainwashen.
-Ze corrupten relatie-liefde (door ons in een iets-voor-iets geloof in te prenten)
-Ze corrupten religie-liefde (door mensen te doen focussen op bullshit regels ipv op het 1e belangrijke liefde. Religie creëert angst...)
-Ze corrupten geluk-liefde (liefde/harmonie in jezelf is het enige da een mens kan gelukkig maken; dus in de materiele wereld overspoelen ze ons met shit waarvan we denken: dit maakt gelukkig... bigboobs&slanke lijn, geld, groot huis, car, ...)
terwijl ze er geld op verdienen duwen ze mensen in hun ongeluk via de manipulatie van zwakke schakels in de menselijke "geest" die o.a. angst/egoisme/vraatzucht.
Dit gebeurt al van kindsaf, we worden aangeleerd competitief te zijn en materialisten te worden dankzij de speelgoed branche en andere shit... dit is niet gewoon toeval.
Het toeval is dat slecht & goed bestaan, maar de manipulatie van de illuminati is zoals eerder vermeld dat altijd de slechte overheersen en goede verdwijnen...