Archief - Zou je naar gladiatorgevechten gaan kijken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zou je naar gladiatorgevechten gaan kijken ?


  • Totaal aantal stemmers
    99
  • Opiniepeiling gesloten.

acquisitor

Legacy Member
Stel je voor (hypothetisch) dat er echte gladiatorgevechten in Belgie plaats zouden vinden; zou je gaan kijken ?
Gevechten met alles erop en eraan, bloed, dood, lijden etc...

Persoonlijk zou ik zeker gaan kijken, ik kan mij nauwelijks iets spannender inbeelden...

VenilixTheHoly

Legacy Member
Ik vind het ziekelijk, ik ben er niet voor en zou er nooit naar gaan kijken.
My 2 cents :)

Gromme

Legacy Member
Grappig, was net nog aan gladiatorengevechten aan't deelnemen in Oblivion: The Elder Scrolls.

Maar blijkbaar waren er vele die zichzelf opgaven voor deze gevechten. En het dodental lag ook veel lager dan dat je altijd zo op televisie ziet. En gladiatoren werden ook gerespecteerd. Weet niet of dit doorheen het gehele tijdperk van deze sport was of niet.

TheFuckingDutchman

Legacy Member
ik zou zeker gaan kijken.

"My name is Maximus Decimus Meridius, Commander of the Armies of the North, General of the Felix Legions, loyal servant to the true emperor, Marcus Aurelius. Father to a murdered son, husband to a murdered wife. And I will have my vengeance, in this life or the next."

chosen1

Legacy Member
pieta zei:
alweer zo een topic van u:ironic:

dacht ik ook.

ik heb gekozen voor "je topic is ziekelijk".
wat niet wilt zeggen dat ik niet zou gaan kijken.

BleKKie

Legacy Member
Cage Rage ! :p

al een paar keer gezien op café, leuk om te zien eigenlijk maar als ek nu echt zou gaan kijken weet ek niet, mss één keer fzo :p

acquisitor

Legacy Member
En een ticketje terug naar het barbarendom.

Je bent even barbaars als je voorouders van duizenden jaren geleden, trust me, onder juiste omstandigheiden word je even wreed en primitief als antieke mensen ;) Tenzij je een complete mietje bent uiteraard die TOEN niet overleefd zou hebben.

dat dun laagje van "civilisatie" verlies je op een minuut tijd ;)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ziekelijk zo'n topic zegt meer dan genoeg over jezelf vrees ik.

chosen1

Legacy Member
acquisitor zei:
Je bent even barbaars als je voorouders van duizenden jaren geleden, trust me, onder juiste omstandigheiden word je even wreed en primitief als antieke mensen ;)

ik denk niet dat antieke mensen wreed kunnen zijn.

ik heb nog geen enkele 100+ jarige gezien die wreed is, laat staan zou meedoen aan een gladiatorengevecht.

TheFuckingDutchman

Legacy Member
chosen1 zei:
ik denk niet dat antieke mensen wreed kunnen zijn.

ik heb nog geen enkele 100+ jarige gezien die wreed is, laat staan zou meedoen aan een gladiatorengevecht.

Omdat de omstandigheden er niet voor zijn.

acquisitor

Legacy Member
ik denk niet dat antieke mensen wreed kunnen zijn.

ik heb nog geen enkele 100+ jarige gezien die wreed is, laat staan zou meedoen aan een gladiatorengevecht.

ik heb het over mensen van duizenden jaren terug ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan