anthony8400
Legacy Member
Is wel nog tof maar ik braak van de vele connection errorsdjbramz zei:Nog mensen die hier imob spelen? Anders mn code is: 118499259

Het is al zo erg dat ik er momenteel mee gestopt bent.
Zero Grav zei:Al eens in de menubalk bij "View" -> "Move To Next Screen" genomen en dan in datzelfde menu "Full Screen"? Ik heb geen extern scherm, dus kan het zelf niet uittesten.
En Speedy, hier start hij niet op in Full Screen. Ik geloof dat dat een instelling is.
Ja dus, gewoon naar uw instellingen gaan, dan vanboven bij "Wijzig instellingen van:" moet ge "Systeem" selecteren. Rechts staat er dan beeldscherm en in't menu kunt ge dan bij Resolutie "720P (windowed)" nemen, bij u staat er wellicht "1440*900 (Full Screen)".
Als ik terug in Gent ben, zal ik dat eens uitproberen. Alvast bedankt!:applause:


Maar in mijn geval heb ik em al anderhalf jaar en ik krijg em nog gratis. 'k Heb wel voor de eerste keer gebeld in oktober ofzo, maar die case is dan vervallen omdat ik daar 4 maanden niets van heb laten weten.