kvind de nieuwe iLife ook wel een verbetering hoor!
Die gezichtsherkenning kan idd wel beetje beter ma bon, kvind het wel al cool dat hij zo veel gezichten al kan herkennen. Hij heeft het erg moeilijk met familieleden wel

mijn broer en ik worden vaak als 1 persoon beschouwd. Niet dat we tweelingen zijn, meer zelfs we lijken praktisch ni op elkaar.
Die gps is zeer wispelturig vind ik, soms zet hij foto's praktisch tot op de meter op de juiste plaats, en soms doet hij zéér vreemde dingen. Parijs ligt volgens hem ergens in de atlantische oceaan bijvoorbeeld. Enfin ja, vreemd
Diaovergangen tussen die foto's zijn wel geschift, vooral die 3d achtige waar gebouwen enzo uit uw foto getrokken worden precies, abnormaal schoon gedaan.
Kga na de examens keer deftig alles uittesten ^^