Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

anthony8400

Legacy Member
gryffoer zei:
mja dat vind ik toch niet de moeite waard eigenlijk, om telkens een sms te betalen als er iemand u een mail stuurt. Stelt u voor dat ne maat u kei hard begint te spammen met een stuk of 100 mails, dan zijde ook gezien hé...

Heb je wel goed gelezen wat ik zei?

Je zal slechts eenmaal een smsje betalen en dat is bij het activeren.

anthony8400

Legacy Member
GenesisX zei:
Urgh. NERGENS een Torx T6 schroevendraaier te vinden. Bijgevolg mijn MBP voor niks opengedaan, paar vijzen geforceerd en nu gaan zoeken op ebay (+ een thread hier in "gezocht") op zoek naar één zo'n stomme schroevendraaier.

Heb er tientallen liggen, alle soorten, zelfs een T8, gewoon geen t6 :/

Ik heb dat ooit eens gekocht op eBay voor een paar luttele euro's.
Dat was een setje van T4-T12 ofzo.
Mijn beste koop ooit voor zo weinig geld, ze zijn echt goed (y).

EDIT:
http://cgi.benl.ebay.be/7-piece-Tor...essories_RL?hash=item439c4d6e63#ht_2676wt_853

Het is deze.
Heel betrouwbare verkoper en verzendt enorm vlug.

tomh

Legacy Member
dees is gek:
als ik op mn iphone naar 'phone' ga, bevriest mn scherm bij 'missed calls'
kan niks meer doen op touchscreen, enkel nog op homeknop.
kmoet dus bellen via de contacts app of via sms app

gryffoer

Legacy Member
anthony8400 zei:
Heb je wel goed gelezen wat ik zei?

Je zal slechts eenmaal een smsje betalen en dat is bij het activeren.

Zo duidelijk was dat nu ook weet niet zelle ;)


Bedankt voor de link, ga dat straks eens bekijken.

DaMob

Legacy Member
Als ge uw schijfbevoegdheden hersteld, hebt ge soms zo van die lijntjes "bla bla is gewijzigd en wordt niet hersteld". Is er een manier dat die toch hersteld kunnen worden?

joriske18

Legacy Member
@iphone probleem: reserve kopie terugzetten?

@laptop problem: heb ik ook gehad, een nieuwe batterij heeft het opgelost.

tomh

Legacy Member
dees is pas nieuw van vorige zomer
wa krijgde nog tegenwoordig nog voor ne mbp 15" van zomer 2007?
nieuw logicboard van 2009 en batterij ook.

kwil ne nieuwe macbook ( zo ne witte)

J.Brown

Legacy Member
Hello, ik heb de voorbije maanden enorm veel gedownload,programma's installed en uninstalled. Laat dit geen rotzooi achter op mijn macbook pro 13"? Iemand een idee/progje om mac te cleanen. Of nutteloos? Alvast Bedankt

ShiryuX

Legacy Member
J.Brown zei:
Hello, ik heb de voorbije maanden enorm veel gedownload,programma's installed en uninstalled. Laat dit geen rotzooi achter op mijn macbook pro 13"? Iemand een idee/progje om mac te cleanen. Of nutteloos? Alvast Bedankt

Snow Leopard Cache Cleaner (is van apple zelf). Anders OnyX misschien (zijn 2 progs die me binnenschieten).

Vraagje: is er enige manier om te zien of de batterij van m'n iPhone 3G eigenlijk nog goed is of niet? Die staat een hele dag op 100%, de volgende dag gaat snel naar 50% en vanaf 20% gaat die quasi direct uit (na paar uurtjes).

Gewoonlijk als ik hem niet teveel gebruik ('s nachts gebruik ik wel Alarm Clock Pro maar nu laat ik hem laden terwijl dat bezig is, feit dat ik toch een alarmklok heb).

Dus ongeveer 1 à 2 dagen batterij zou ik zeggen, max. 3 indien ik hem niet veel gebruik (standby, iPod en paar telefoontjes, geen apps).

Zero Grav

Legacy Member
Die programma's zullen weinig tot niets doen tegen de prul die wordt achtergelaten door verwijderde programma's. Voor zoiets moet ge preventief een programma als CleanApp installeren (check de sticky voor de hele uitleg).

Zero Grav

Legacy Member
Gaat ge nooit krijgen voor uw Macbook Pro, Tom.
En neen, ze nemen geen oude computers terug.

Selderijstok

Legacy Member
sander1234 zei:
Sup met al die gratis verzending plots bij de Apple Store?

Geen idee, maar ik heb nu wel verdomme de muis gekocht :p Anders was het 7,80€*verzending :wtf:

dendaak

Legacy Member
Als ik naar mijn Bose surround set wil gaan met mijn laptop wat voor kabeltje heb ik dan juist nodig? Iemand al gedaan?

Zero Grav

Legacy Member
Hangt af van de aansluitingen van die set hé. De meest voor de hand liggende, google voor voorbeelden:

Ofwel een Toslink (één met zo'n lange kop voor uw laptop en de ander wellicht met een korte)
Ofwel een 3.5mm naar RCA
Ofwel een 3.5mm naar 3.5mm

GenesisX

Legacy Member
Weet er iemand nog de naam van het programma dat er voor zorgt dat ik twee of meer computers vanop één computer kan bedienen via het thuisnetwerk? Het was dacht ik ook mogelijk om gewoon de cursor van je zichtbaar bureaublad af te bewegen en hij kwam dan op die andere pc z'n bureaublad terecht.

En toevallig nog redenen om een minder vlugge computer in dienst te nemen naast een MBP? Ik dacht al aan videobestanden renderen, maar zoveel doe ik dat nu ook weer niet. Downloaden doe ik dan ook liever op m'n laptop (die oudere pc maakt nogal veel lawaai en verbruikt wrs ook veel energie).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan