Ciamician
Legacy Member
Alsof ik nog niet genoeg miserie had met mijn MBP begint hij hier nu ook nog te "pruttelen".
Heb hem al sinds juli en ik hoorde hem _nooit_. Alleen als ik iets zwaars draaide gingen de fans es vollen bak maar dat was het dan ook.
Sinds een paar weken begint de HD nu ook al te pruttelen.. zeer irritant. Kzet nu altijd muziek op zodat ik het nie zou horen want anders erger ik mij er echt kapot aan.
Met zoiets kan je wss ook niet echt naar de winkel teruggaan? Je hoort het enkel maar als het stil is (wat dus het geval is als in mijn kamer zit).
Heb hem al sinds juli en ik hoorde hem _nooit_. Alleen als ik iets zwaars draaide gingen de fans es vollen bak maar dat was het dan ook.
Sinds een paar weken begint de HD nu ook al te pruttelen.. zeer irritant. Kzet nu altijd muziek op zodat ik het nie zou horen want anders erger ik mij er echt kapot aan.
Met zoiets kan je wss ook niet echt naar de winkel teruggaan? Je hoort het enkel maar als het stil is (wat dus het geval is als in mijn kamer zit).

