Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Access

Legacy Member
joriske18 zei:
Ik heb een nieuwe harde schijf gekocht voor mijn laptop maar heb nog niet de juiste schroevendraaiers.

Weet iemand met zekerheid waar je het volgende kan kopen?
Torx T6 screwdriver
#0 Phillips screwdriver

Morgenvroeg ga ik snel eventjes langs de brico en hoop ik dat ze het daar hebben, anders zal het wrs na de feestdagen zijn.

(120gig is echt veel te klein :p)

Brico of Gamma ja. Dat zijn gewoon kleine Philips schroevendraaiertjes die vaak nodig zijn om electronica open te draaien

tristos

Legacy Member
ja zoals Access vermeld had je kan die daar gaan halen(heb zelf een set precisie schroevendraaiers van de Gamma)maar geef je een goede raad koop er met een magnetische kop is handiger om die kleine vijsjes niet kwijt te spelen

joriske18

Legacy Member
Morgenvroeg is gaan zien dus.

Dragon age origins voor mac of voor pc gaan halen? Ik vrees dat de port op ni veel zal trekken. (Die kwam gisteren uit als ik het goed voorheb)

Iemand ervaringen?

Carrion

Legacy Member
mss dat hier iemand een oplossing weet, ik heb een hp photosmart b109n gekocht, na ne hoop gekloot die eindelijk draadloos kunnen verbinden (eerst klaagde de installer dat m'n mac geen verbinding had met de router) maar als ik nu op print druk gebeurt er gewoon niks :p

iemand die mss iets weet?

BuffaloKampioen

Legacy Member
Misschien de verkeerde topic maar soit.

Zijn er nog altijd lange wachtlijsten voor een iPhone te kopen, want heb het geld ervoor maar ook wel geen zin om weken te wachten.

General Lee

Legacy Member
joriske18 zei:
Morgenvroeg is gaan zien dus.

Dragon age origins voor mac of voor pc gaan halen? Ik vrees dat de port op ni veel zal trekken. (Die kwam gisteren uit als ik het goed voorheb)

Iemand ervaringen?
Geen hands-on ervaring, maar aangezien het een Cider game is, die intern gewoon Windows virtualiseert, kunt ge evengoed de Windowsversie halen. Kunt ge het nog deftig spelen onder Bootcamp en moest ge ooit echt denken van "dju, nu wil ik de 'native' Mac experience", dan draait ge het gewoon onder VMware, Parallels of Crossover :p

Bouver

Legacy Member
Als ik mijn ipod touch 2g verkoop, moet ik dan ook het itunes-account bijgeven? Of kan ik dit houden om bv de games dat ik aangekocht heb op een iphone te gebruiken?

naokske

Legacy Member
kheb n vraag...

Ik heb hier een iMac 3G staan (zonder Wifi ofc.) maar die staat veel te ver van de router om een kabel te leggen... Ik dacht of ik nu de WiFi-connectie van mijn iPod kon tetheren met mijn iMac... Ik heb al rondgezocht op het net, en kwam aan PdaNet da'k heb gedownload op mijn iPod... maar om via USB te tetheren heb moet ik een programmatje installeren op mijn iMac, het probleem is nu dat voor die software mac os 10.5 minimum vereist is.. >.<' Heeft iemand hier toevallig enig idee hoe ik dit toch kan gedaan krijgen? En als dit echt ni lukt ben ik mss wel bereid om zo een draadloos.. "ding" te kopen, en moest dit de enige oplossing zijn, enig idee wat voor een ik het beste zou kopen? (omdat het toch wel al een oude iMac is...)
grtz

Zero Grav

Legacy Member
Misschien kunt ge wel opteren voor een soort 'stekkersysteem' gelijk vandaag bij de Aldi, of een Airport Express. Die stekkers zullen dan het wireless gedeelte op zich nemen en uw iMac kunt ge dan via ethernet aansluiten.

gryffoer

Legacy Member
Inderdaad, PLC (Power Line Communication), zoals deze week in promotie bij Aldi, zou een van de oplossingen kunnen zijn. Al dan niet de beste...

Bouver

Legacy Member
hallo, heb nog een vraagje.

Zijn hier mensen die hun iPhone verzekeren? Zoja, wat zijn de opties?

Alvast bedankt.

naokske

Legacy Member
gryffoer zei:
Inderdaad, PLC (Power Line Communication), zoals deze week in promotie bij Aldi, zou een van de oplossingen kunnen zijn. Al dan niet de beste...

ah , nice.. ma ik snap eilek ni zo goed hoe da precies werkt... is da, da die dan die internet signale doorgeve via het netstroom ofzo??? :eek:

Carrion

Legacy Member
bon, vraagste, volgens istat pro wordt er constant tegen 890 KB/s gedownload, terwijl er geen enkel programma open staat, da kan toch nie normaal zijn?

Xitra

Legacy Member
Is er een andere manier van liedjes toevoegen zonder de huidige kwijt te geraken? Want mijn vriendin wilt liedjes van mijn itunes op haren maar haar liedjes worden gewist?:sad:

Access

Legacy Member
is dat muziek die via de iTunes store gekocht is? Misschien DRM beveiliging?

Memphis

Legacy Member
Access zei:
is dat muziek die via de iTunes store gekocht is? Misschien DRM beveiliging?

als die muziek recentelijk aangeschaft is via itunes dan is die drm-vrij in ieder geval!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan