joriske18
Legacy Member
shiftyke zei:Het valt mij hier op dat "ons" forum massaal overspoeld wordt door iphone-toestanden hé, iphones en ipods willen ze allemaal, maaar oee toch geen imacs of macbooks want dat is te duur ze![]()
Inderdaad, met de iphone is het aantal forum bezoekers exponentieël gegroeid
