Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

joriske18

Legacy Member
shiftyke zei:
Het valt mij hier op dat "ons" forum massaal overspoeld wordt door iphone-toestanden hé, iphones en ipods willen ze allemaal, maaar oee toch geen imacs of macbooks want dat is te duur ze :p

Inderdaad, met de iphone is het aantal forum bezoekers exponentieël gegroeid :p

n.w.a

Legacy Member
Dinsdag ben ik de trotse eigenaar van een macbook pro.. Ik kan haast niet meer wachten!!

tomh

Legacy Member
zeker als je weet dat ik iemand ken die gewoon naar de winkel is gereden en ene heeft gekocht :p lolz

sh011265

Legacy Member
tomhuveners zei:
ze gaan hem binnekort updates, dus wacht ff:p

Dat gerucht sleept nu al maanden aan. Idem zo voor de Macbook..
Geen idee wanneer het volgende -grote- apple-event is, maar als dat niet in de komende weken is, zou 'k er niet om wachten..

(tenzij je m echt niet snel nodig hebt)

n.w.a

Legacy Member
aaaaaarggg, best nog even wachten dan..

Gaat die dan veel meer kosten, of is die informatie nog niet beschikbaar?

joriske18

Legacy Member
n.w.a zei:
aaaaaarggg, best nog even wachten dan..

Gaat die dan veel meer kosten, of is die informatie nog niet beschikbaar?

De prijs gaat normaal niet omhoog bij updates, integendeel ze gaat meestal omlaag.

shiftyke

Legacy Member
Kunnen we niet een "Ipod & Iphone" subforum maken, we gaan hier binnekort overspoeld worden met iphone gedoe e...

NeoCracer

Legacy Member
shiftyke zei:
Het valt mij hier op dat "ons" forum massaal overspoeld wordt door iphone-toestanden hé, iphones en ipods willen ze allemaal, maaar oee toch geen imacs of macbooks want dat is te duur ze :p

Héhé, das eigenlijk wel waar. Vroeger, kwamen hier enkel Mac mensen.

GenesisX

Legacy Member
Ik denk dat ik wat meer geheugen nodig heb. Als ik wat in photoshop pruts, dan is mijn 4Gb vrije ruimte na 5 minuten 219Mb (etc) geworden.

Photoshop + iTunes + Firefox + Transmission + Unison + Adium + Finder (wat dingen verplaatsen) + allerlei achtergrondprogramma's (dashboard, coversutra, mainmenu, quicksilver, caffeine, iStat, ...). Do I want too much?

tomh

Legacy Member
GenesisX zei:
Ik denk dat ik wat meer geheugen nodig heb. Als ik wat in photoshop pruts, dan is mijn 4Gb vrije ruimte na 5 minuten 219Mb (etc) geworden.

Photoshop + iTunes + Firefox + Transmission + Unison + Adium + Finder (wat dingen verplaatsen) + allerlei achtergrondprogramma's (dashboard, coversutra, mainmenu, quicksilver, caffeine, iStat, ...). Do I want too much?

Kheb hier altijd:
Adium - itunes - finder - thunderbird - coverstream - FF - twitteriffic
en als ik PS en Ill samen bol gaat het nog goed.. word em wel serieus heet, ma kom.. :p



http://www.grabup.com/uploads/3832349b9e48bc1359b3b87498d93fc9.png
Nu nog met shaken eens proberen :p

GenesisX

Legacy Member
2 of 4 gig? Ergens gelezen dat het 90EUR was voor 2 gig en da ge da der makkelijk zelf in kan steken?

Als de prijs nòg moest zakken, zou ik niet meer twijfelen...

tomh

Legacy Member
ik heb 2
ma ik denk da het 2x 1gb is, als kzou dus al 2x 2gb moeten gaan kopen dan.. ma kheb het atm niet echt nodig
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan