General Lee
Legacy Member
Awel, waarom dan Unison gebruiken? Als newsreader is dat misschien wel mooi en praktisch, maar voor binaries alleen zijt ge beter af met SABNZBD+GenesisX zei:Mja, ik ga gewoon naar binsearch, zoek iets, download de nzb en begin te downloaden. Voor meer gebruik ik Unison niet, want da's een fiasco.
SAB kan tenminste uw par-files nagaan en alles uitpakken + verwijderen zonder dat ge dat nog allemaal manueel met een resem extra programma's moet doen. Daarbij, het is open source (en dus gratis) en mits een deftig theme ziet het er ook niet zo slecht meer uit (niet dat het kan tippen aan een deftige Interface Builder GUI)
. Voor meer gebruik ik Unison niet, want da's een fiasco.
Wat valt er dan te plannen?
. Je zou nog beginnen denken dat ik niet de enige ben die aandacht zoek!