Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NeoCracer

Legacy Member
DaMob zei:
Verwijdert dat bestand enige instellingen op data's gepland in ical?

exporteer het anders eens voor de zekerheid...Dan heb je een soort backup.

*edit* Bij nader inzien kan je het niet exporteren omdat je iCal niet kan opstarten... Even over gezien... sorry :p

DaMob

Legacy Member
K merci :)

Nog een vraag:
Ik zit hier met een programma dat niet onthoudt hoe groot ik het venster had gemaakt als ik het sluit en terug opnieuw opstart. Ik heb alles al afgezocht, ook bij voorkeuren van het programma zelf, maar ik vind dus niets.
Kan je dat ergens instellen?

forumnaar

Legacy Member
De batterij van mijn Macbook doet het niet meer.
"niet bezig met opladen" staat er rechts bovenaan. Het lichtje blijft steeds groen terwijl ze helemaal leeg is. Is al enkele dagen het geval.
Ik heb mijn Macbook online gekocht in januari, kan ik de batterij op vertoon van de factuur meteen omruilen in Switch Antwerpen? (meir)


thx

Reaper's Curse

Legacy Member
Gewoon naar switch gaan. Maakt niet uit dat je hem online gekocht hebt (zoals al zoveel keren gezegd is hier)

forumnaar

Legacy Member
forumnaar zei:
De batterij van mijn Macbook doet het niet meer.
"niet bezig met opladen" staat er rechts bovenaan. Het lichtje blijft steeds groen terwijl ze helemaal leeg is. Is al enkele dagen het geval.
Ik heb mijn Macbook online gekocht in januari, kan ik de batterij op vertoon van de factuur meteen omruilen in Switch Antwerpen? (meir)


thx


Ik ben vandaag langs de Switch op de Meir geweest. Na vertoon van mijn batterij, factuur en Macbookserienummer hebben ze laten weten dat ik waarschijnlijk na een week een nieuwe batterij kan komen ophalen. Ze gaan me bellen. Ze vroegen me wel eerst ofdat ik de Macbook bij hun gekocht had. Misschien dat ik dan meteen een nieuwe batterij gekregen had?

NeoCracer

Legacy Member
forumnaar zei:
Ik ben vandaag langs de Switch op de Meir geweest. Na vertoon van mijn batterij, factuur en Macbookserienummer hebben ze laten weten dat ik waarschijnlijk na een week een nieuwe batterij kan komen ophalen. Ze gaan me bellen. Ze vroegen me wel eerst ofdat ik de Macbook bij hun gekocht had. Misschien dat ik dan meteen een nieuwe batterij gekregen had?

Denk ik niet. Mijn broer had mijn MBP bij de Online Apple Store besteld, en hij kreeg direct een nieuwe batterij mee toen die kapot was.

Speedy

Legacy Member
wij wachten nog steeds op foto's e GenesisX van uw laptopstand en tobo. Remember ;)

GenesisX

Legacy Member
Speedy77 zei:
wij wachten nog steeds op foto's e GenesisX van uw laptopstand en tobo. Remember ;)
Yes, I know. Heb er aan gedacht, maar had geen zin :D. 'k Zal m'n fototoestel in het midden op m'n bureau leggen zodat ik er zeker niet onderuit kan!

Btw, dat is echt wel een verademing hoor. De eerste dagen is het even wennen aan die rare opstelling (en het feit dat die dan half in de lucht hangt), maar dan kun je tenminste eens deftig recht zitten en valt het ook wel mee qua uitzicht.

Ahh Mac ... hoe kon ik ooit zonder :D.

GenesisX

Legacy Member
Spamming away, maar waarom verkiest iedereen meestal Suitcase Fusion boven iets anders? Ik gebruik nu FontExplorerX en ik moet zeggen dat dat echt veel beter werkt dan Suitcase Fusion.

En ik snap de bedoeling niet. Wat is dat met die auto-activation? Dat ie gwn fonts activeert die in je document zitten als je het laadt? Ik zou liever hebben dat ik al m'n fonts zie in Photoshop mét voorbeeld, zonder dat ie ze effectief een halve minuut moet laden voordien. Maar blijkbaar kan da nie.

m-be

Legacy Member
ge maakt groups aan met de fonts die ge voor bepaalde projecten / klanten hebt zodat ge uw laadtijd van uw adobe apps inkort. Als ge dan een font nodig hebt in een document dat op dat moment niet actief is gaat hij dat automatisch activeren.

Als ge al uw fonts wilt moet ge de lange laadtijden derbij nemen.

n.w.a

Legacy Member
Heeft iemand een goed thema voor adium waarin men berichtvenster ook transparant is?

Ik kan er namelijk geen vinden..

n.w.a

Legacy Member
Oke, dus ik heb een paar folder like films een ander icoontje gegeven en ik vroeg me af of ik deze nog kon terug veranderen naar het originele..

Kan iemand mij zeggen hoe dit moet als het mogelijk is?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan