Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GenesisX

Legacy Member
We sturen u deze e-mail omtrent de levering van het transcend geheugen.
Het blijkt dat uw bestelling in ons systeem nog niet op "betaald" staat.

Zou u zo vriendelijke willen zijn om ons een scan of screenshot van uw betaling te e-mailen? Dan kunnen we u zo spoedig mogelijk de geheugenkaarten doen toekomen.

Onze excuses voor het ongemak.


Met vriendelijke groeten,

Klantenservice iBOOD.com
Beetje (te) laat imo. Besteld en betaald op de 12e :).

edit: 'k had op hun forum gepost dat ik nog altijd via andere manieren aan mijn geheugen zou kunnen komen, blijkbaar heeft dat bluffen geholpen ^^.

Zero Grav

Legacy Member
Als zij 1000 stukken ram hebben en gij koopt er daar twee van maakt dat bluffen weinig uit. Gewoon het feit dat ge erom gevraagd hebt op het forum is voor hun genoeg om het na te kijken.

GenesisX

Legacy Member
Zero Grav zei:
Als zij 1000 stukken ram hebben en gij koopt er daar twee van maakt dat bluffen weinig uit. Gewoon het feit dat ge erom gevraagd hebt op het forum is voor hun genoeg om het na te kijken.
Niet echt. Er zijn er zoveel die het vragen op dat forum en veel daarvan weten na een maand nog altijd niet hoe het zit.

Nu vraag ik mij wel af hoe ze gaan weten dat ik in België woon. Straks dan nog maar een mail sturen...

Speedy

Legacy Member
nog steeds uw geheugen niet? Hoeveel heb je betaald per latje?
Heb het mijne voor 55 euro :) 2x2Gb
Wel 2de hands, maar de verkoper heeft het enkel 10seconden getest :)

GenesisX

Legacy Member
58EUR, inclusief verzendingskosten :). 'k Hoop dat ik het nu wel vlug heb, 't is al van de 12e.

joriske18

Legacy Member
GenesisX zei:
58EUR, inclusief verzendingskosten :). 'k Hoop dat ik het nu wel vlug heb, 't is al van de 12e.

Hmm, bij mij nog altijd geen verandering...

Waar heb je ergens op hun forum gepost?

GenesisX

Legacy Member

joriske18

Legacy Member
GenesisX zei:
https://www.ibood.com/site/nl/forum/index.php?action=vthread&forum=60212&topic=26300&page=-1#5

Let niet op mijn eerste post aub :')

Ik heb hen zelfs niet gemailed enzo. Post eens iets op hun forum in één of andere thread die de admin nog niet bekeken heeft, of start een nieuwe. Die admin geeft af en toe alles door aan de klantendienst.

Ik ehb gebeld en moest ook een betalingsbewijs door mailen, nu heb ik in mail antwoord gekregen dat mijn status op betaald is gezet en dat ik mijn geheugen in de komende week mag verwachten. Ik ben benieuwd...

DaMob

Legacy Member
Kan je het geluidje afzetten als je je geluid via de toetsen stiller zet?
Soms als ik mijn macbook verplaatst heb en mijn hoofdtelefoon terug insteek, staat het volume op de helft (ipv het normale 1 streepje), dus dat doet echt wel pijn aan de oren

shiftyke

Legacy Member
geluid > geluidseffecten > "Laat geluid horen wanneer volume wordt gewijzigt"

Bedoel je dat?

Stijneman

Legacy Member
DaMob zei:
Kan je het geluidje afzetten als je je geluid via de toetsen stiller zet?
Soms als ik mijn macbook verplaatst heb en mijn hoofdtelefoon terug insteek, staat het volume op de helft (ipv het normale 1 streepje), dus dat doet echt wel pijn aan de oren

je hebt 2 volumes he
Die op laptop speakers,
en die op external speakers (bv headphones)

General Lee

Legacy Member
Voor zover ik weet wordt uw volume automatisch op de helft gezet als ge een hoofdtelefoon insteekt...

DaMob

Legacy Member
shiftyke zei:
geluid > geluidseffecten > "Laat geluid horen wanneer volume wordt gewijzigt"

Bedoel je dat?

Jup dat was het, had zelfs nog niet zo ver gedacht om daar te gaan kijken :$. Merci!

Waarom wordt die automatisch op de helft gezet? Ik heb een koptelefoon die loeihard gaat dus op de helft is het al niet te doen. Dus kan je dat ook ergens veranderen misschien?

shiftyke

Legacy Member
DaMob zei:
Jup dat was het, had zelfs nog niet zo ver gedacht om daar te gaan kijken :$. Merci!

Waarom wordt die automatisch op de helft gezet? Ik heb een koptelefoon die loeihard gaat dus op de helft is het al niet te doen. Dus kan je dat ook ergens veranderen misschien?

logisch nadenken is geen vak meer op school dus trek het u niet aan :D

GenesisX

Legacy Member
joriske18 zei:
Ik ehb gebeld en moest ook een betalingsbewijs door mailen, nu heb ik in mail antwoord gekregen dat mijn status op betaald is gezet en dat ik mijn geheugen in de komende week mag verwachten. Ik ben benieuwd...
Heb nog twee mails gestuurd voor ik een paar weken geen internet meer had en heb sindsdien nog niets terug gekregen. Staat ook nog altijd "in behandeling", wat blijkbaar normaal is, en ook nog niets thuis gekregen.

Wachten dan maar, meer kan ik niet doen.

shiftyke

Legacy Member
Is het normaal dat als je de batterij tot 100% laat opladen er steeds toch nog wat procentjes afgaan ook al zit het snoer en constant in?

sebbonny

Legacy Member
shiftyke zei:
Is het normaal dat als je de batterij tot 100% laat opladen er steeds toch nog wat procentjes afgaan ook al zit het snoer en constant in?

Kdenk - ook al zit snoer er in - dat een batterij pas vanaf een bepaald percentage begint op te laden bv 90% ofzo?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan