Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje (te) laat imo. Besteld en betaald op de 12eWe sturen u deze e-mail omtrent de levering van het transcend geheugen.
Het blijkt dat uw bestelling in ons systeem nog niet op "betaald" staat.
Zou u zo vriendelijke willen zijn om ons een scan of screenshot van uw betaling te e-mailen? Dan kunnen we u zo spoedig mogelijk de geheugenkaarten doen toekomen.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice iBOOD.com
.Niet echt. Er zijn er zoveel die het vragen op dat forum en veel daarvan weten na een maand nog altijd niet hoe het zit.Zero Grav zei:Als zij 1000 stukken ram hebben en gij koopt er daar twee van maakt dat bluffen weinig uit. Gewoon het feit dat ge erom gevraagd hebt op het forum is voor hun genoeg om het na te kijken.
GenesisX zei:58EUR, inclusief verzendingskosten. 'k Hoop dat ik het nu wel vlug heb, 't is al van de 12e.
https://www.ibood.com/site/nl/forum/index.php?action=vthread&forum=60212&topic=26300&page=-1#5joriske18 zei:Hmm, bij mij nog altijd geen verandering...
Waar heb je ergens op hun forum gepost?
GenesisX zei:https://www.ibood.com/site/nl/forum/index.php?action=vthread&forum=60212&topic=26300&page=-1#5
Let niet op mijn eerste post aub :')
Ik heb hen zelfs niet gemailed enzo. Post eens iets op hun forum in één of andere thread die de admin nog niet bekeken heeft, of start een nieuwe. Die admin geeft af en toe alles door aan de klantendienst.
DaMob zei:Kan je het geluidje afzetten als je je geluid via de toetsen stiller zet?
Soms als ik mijn macbook verplaatst heb en mijn hoofdtelefoon terug insteek, staat het volume op de helft (ipv het normale 1 streepje), dus dat doet echt wel pijn aan de oren
shiftyke zei:geluid > geluidseffecten > "Laat geluid horen wanneer volume wordt gewijzigt"
Bedoel je dat?
. Merci!DaMob zei:Jup dat was het, had zelfs nog niet zo ver gedacht om daar te gaan kijken. Merci!
Waarom wordt die automatisch op de helft gezet? Ik heb een koptelefoon die loeihard gaat dus op de helft is het al niet te doen. Dus kan je dat ook ergens veranderen misschien?

Heb nog twee mails gestuurd voor ik een paar weken geen internet meer had en heb sindsdien nog niets terug gekregen. Staat ook nog altijd "in behandeling", wat blijkbaar normaal is, en ook nog niets thuis gekregen.joriske18 zei:Ik ehb gebeld en moest ook een betalingsbewijs door mailen, nu heb ik in mail antwoord gekregen dat mijn status op betaald is gezet en dat ik mijn geheugen in de komende week mag verwachten. Ik ben benieuwd...
shiftyke zei:Is het normaal dat als je de batterij tot 100% laat opladen er steeds toch nog wat procentjes afgaan ook al zit het snoer en constant in?