Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

General Lee

Legacy Member
Probeer anders eens met iMovie 06? Zou normaal heel wat meer opties moeten hebben (is te vinden op de Apple site)

joriske18

Legacy Member
mijn 4gig van ibood is eindelijk aan gekomen :)
Morgen is instaleren, kan ik het direct testen voor spore :)

shiftyke

Legacy Member
General Lee zei:
Probeer anders eens met iMovie 06? Zou normaal heel wat meer opties moeten hebben (is te vinden op de Apple site)

nvm, blijkbaar kan quicktime het ook, al moet je wel heel goed zoeken!

syndrom

Legacy Member
joriske18 zei:
mijn 4gig van ibood is eindelijk aan gekomen :)
Morgen is instaleren, kan ik het direct testen voor spore :)

spore loopt voor geen meter op mijn mac partitie, heb nochtans ook 4 gig. op windows loopt het dan wel weer goed.

Timooo

Legacy Member
Zijn er trouwens openbare plekken in Vlaanderen waar ge echt gratis draadloos internet kunt ontvangen? Ik ken enkel Telenet Hotspots, maar daar moet ge zo apart voor betalen of iets dergelijks.

sh011265

Legacy Member
Timooo zei:
Zijn er trouwens openbare plekken in Vlaanderen waar ge echt gratis draadloos internet kunt ontvangen? Ik ken enkel Telenet Hotspots, maar daar moet ge zo apart voor betalen of iets dergelijks.

Je kan de FON-Community joinen.. http://www.fon.com/en
Moet je wel een fon routertje kopen, €30.. Maar soms krijg je ze ook gratis.

joriske18

Legacy Member
Heb ik eindelijk mijn geheugen, vind ik geen schroevendraaier die klein genoeg is...

Sevens is naar de winkel gaan.

edit: de plaatselijk supermarkt was geen succes, straks is in de carrefour kijken. Iemand een idee waar ik zeker zoiets kan vinden?

b0rt

Legacy Member
reavX zei:
spore loopt voor geen meter op mijn mac partitie, heb nochtans ook 4 gig. op windows loopt het dan wel weer goed.
spore draait dan ook onder cider, een aangepaste versie van wine. (DAMN YOU EA, cheap fucks)

mobman

Legacy Member
joriske18 zei:
Heb ik eindelijk mijn geheugen, vind ik geen schroevendraaier die klein genoeg is...

Sevens is naar de winkel gaan.

edit: de plaatselijk supermarkt was geen succes, straks is in de carrefour kijken. Iemand een idee waar ik zeker zoiets kan vinden?

ik ben dit gaan halen in de hubo :D

tomh

Legacy Member
m-be zei:
welke hebde besteld?

ben nog niet zeker, ze gaan me 2(3)offertes opsturen nog met de mening van ne printer, en dan kies ik ,ma ik ga kiezen uit deze:
bij ene ist nadeel da alle kleuren in 1cardridge zitten,
bij andere is da het goedkoper model is,
en andere is duurder, en8(of6?!) cardridges

dus wachten op die mening van die drukker, en dan zien.. :p

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/be/nl/ho/WF05a/18972-18972-3328063-3328076-3328076-3380537.html

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/be/nl/ho/WF05a/18972-18972-3328063-3328076-3328076-2512435.html

http://www.epson.be/internetLive/dc...EN_Product_Model_StylusPhoto1400_NL.inter.jsp

en ook eens zien ivm met btw als ik da kan laten wegvallen

m-be

Legacy Member
mijn mening? go for epson. Der is een reden da de meestverkochte proofers Epsons zijn, en agfa-proofers zijn eigenlijk ook verbouwde epsons...

tomh

Legacy Member
Barron's is reporting a fall in AAPL yesterday on rumors that the Sept. 9 press event will be underwhelming. While new iPods, iTunes and iPod touch pricing are expected, new Macs are not. Hence the downturn.

lol

joriske18

Legacy Member
De hype/verwachtingen rond zo'n event zijn altijd zeer groot en die kunnen nooit waar gemaakt worden. Daarmee dat de aandeel prijzen altijd een beetje zakke? Hoewel het meestel pas na het event is geloof ik.

tomh

Legacy Member
nee, erna stijgen ze meestal terug ofzoiets? of wa zei Zero_Grav eens.. maakt nie uit ook..
ma ik verwacht eigenlijk toch wel ne Cinema Display update ze, nie dak ene ga kopen, ma ik was gister in apple shop, en damn, die zijn echt dik he,
Ne MBP update verwacht ik nu ook nie, omdat die onlangs al geupdate zijn met die gesture trackpads enzo..
nuja.. lets see.. en eens zien hoe de Steve er gaat uitzien .. :)

b0rt

Legacy Member
mijn voorspelling:
volgende week gewoon ipod-updates (goedkopere en dunnere touch, nieuwe vorm nano, en ik denk dat de ipod classic 80gb gaat verdwijnen (plaats maken voor de 64gb touch)) en itunes 8.0

dan ten laatste in oktober updates voor de mbp en mb, die zijn echt aan vervanging toe (die nieuwe chipset van intel moet toch ergens voor gebruikt worden, en apple wil zo snel mogelijk van die rotte 8600GT af)
waarschijnlijk met een nieuw design voor beiden (macbook a la mac keyboard-wit-alu, mbp curved)
Hoogstwaarschijnlijk zal er dan ook direct een nieuw cinema display komen, met HDCP-support voor de komende aankondiging van bluray in de mac pro.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan