Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonas89

Legacy Member
kan zijn dat het al gevraagd is hier op de forum, maar die iTunes Card van 15, 25 en 50 euro.

In welke winkels in vlaanderen is dat allemaal te krijgen ??

tomh

Legacy Member
die milk.. hoe oud is die al? en verkopen ze die ondertussen al? :p kdenk het niet :p

shiftyke

Legacy Member
Weet iemand hoe ik op adium ipv email-adressen-lijst een lijst met nicknames krijg,...

n.w.a

Legacy Member
Dit probleem had ik ook..

Via "Weergave -> Weergave naam contact" lukte het me niet om dit te veranderen. Dus heb ik adium terug opnieuw geinstalleerd en alles was inorde..

shiftyke

Legacy Member
n.w.a zei:
Dit probleem had ik ook..

Via "Weergave -> Weergave naam contact" lukte het me niet om dit te veranderen. Dus heb ik adium terug opnieuw geinstalleerd en alles was inorde..

ok bedankt het wou hier ook niet veranderen, maar dan geupdate en het was in orde!

danku :)

m-be

Legacy Member
I'll be out of the office starting today (13 09 2008) until 19 09 2008. For urgent matters i'll be reachable on my cellphone. E-mail access wil be limited.

Tot binnen een weekje jongens! Hou het tof!

Jonas89

Legacy Member
K'heb in de FAQ gekeken maar niet gevonden, dus zal ik hier mijn vraagske zetten:

Ik heb binnenkort mijn eerste Macbook, en nu staat mijn muziek-collectie op iTunes op Windows. Hoe krijg ik die in de bibliotheek van iTunes op Mac?

Gewoon inloggen met mijn account op de iTunes Store (ja, ik koop muziek via de Store), of moet ik alles opnieuw kopen ??

Kan een dom vraagske zijn, dus schiet mij hier niet af :p:p:D

.....

General Lee

Legacy Member
Als het allemaal aangekochte muziek is kunt ge die normaal opnieuw laten afhalen via de store. Maar ge kunt evengoed gewoon die muziek map van uwe windowsbak kopiëren naar een extern medium en dan gewoon importeren in itunes op uw Mac

Jonas89

Legacy Member
General Lee zei:
Als het allemaal aangekochte muziek is kunt ge die normaal opnieuw laten afhalen via de store. Maar ge kunt evengoed gewoon die muziek map van uwe windowsbak kopiëren naar een extern medium en dan gewoon importeren in itunes op uw Mac

oké, merci :niceone:

Illcat

Legacy Member
hmmmz, ik heb een nr gekocht via i-tunes die fouten bevat, die skipt heel den tijd,kan ik hiervoor ergens klacht indienen of allez jah ne refund krijgen... ik werk nog maar net met iTunes.

shiftyke

Legacy Member
Illcat zei:
hmmmz, ik heb een nr gekocht via i-tunes die fouten bevat, die skipt heel den tijd,kan ik hiervoor ergens klacht indienen of allez jah ne refund krijgen... ik werk nog maar net met iTunes.

ik heb dat ook bij sommige nummers (niet-gekochte nummers), hij laat er een stukje van horen (6sec ofzo) en dan skipt hij het...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan