Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zero Grav

Legacy Member
Misschien nog interessant voor sommige mensen.  â˜† Desktoptopia ☆ 
Vroeger had ik zoiets van fuck it, betalend. Maar kwam er nu perongeluk terug op en dat is blijkbaar gratis geworden (ergens tussen vorig jaar en vandaag in). Dat programma haalt dus om de zoveel tijd een wallpaper af uit een database waar artiesten zelf wp's kunnen insturen.

'k Gebruik het zelf niet, maar heb het nu wel even geïnstalleerd staan om wallpapers uit te rippen en die dan met de ingebouwde functie van os x zelf door te scrollen. :x

GenesisX

Legacy Member
En hoe doet gy da juist? Want 'k vind geen map fzo waarin hij ze zet...

anthony8400

Legacy Member
Die desktoptopia ziet er me wel nog netjes uit :-)
Zal dat keer moeten proberen
Smashing Magazine is trouwens mooie site waar je heel veel stuff van kan halen, moet maar scrollen door de threads en dan klikken op de titel :-)

sh011265

Legacy Member
anthony8400 zei:
Die desktoptopia ziet er me wel nog netjes uit :-)
Zal dat keer moeten proberen
Smashing Magazine is trouwens mooie site waar je heel veel stuff van kan halen, moet maar scrollen door de threads en dan klikken op de titel :-)

Thx voor die site: ziet er idd wel boeiend uit! :niceone:

Zero Grav

Legacy Member
Maja, Coda is cava enzo, maar voor mij werkt het niet echt intuïtief. Zit vaak te klungelen tussen 2 verschillende bestanden en de preview. Heb het liever gelijk bij CssEdit2 waar ge de live previewfunctie in een nieuw venster hebt. En als ik op 'css' klik in Coda had ik ook liever gewoon een plaintext-editor gehad zoals CssEdit heeft. Met links de elementen en rechts de tekst, mooi opgemaakt enzo.. Coda is té html-based. En dees gaat echt Coda gaan worden met CssEdit ingebouwd denk ik, ziet er echt zalig uit.

Nuja, heb eens een mailtje gevraagd voor een uitnodiging tot de bétà, let's see if they can deliver.

En zo'n beetje over een ander onderwerp. Hoe enorm zalig is dat nieuwe lettertype van de tabbladen bij Photoshop CS4 wel niet? Als ge dat vergelijkt met wat het nu is.. Maar moet nog wachten tot januari. :(

Bedenk eens een eigen sig, DieselPower. Met die volledig uitgemelkte background is er niets meer aan. :p

Zero Grav

Legacy Member
De bétà is lijk volledig gestript van elke vorm van functionaliteit. :( Ge kunt er tekst in typen en dat is het zowat.. Wel al een handige functionaliteit (die ik nooit ga gebruiken) is dat ge via een css-file uw theme kunt aanpassen.

Dom-inspector en element weergave zit er ook al wel in. Maar als geen javascriptschrijver totnogtoe niet zo enorm belangrijk.

MetalG

Legacy Member
btw, die LED cinema displays ben ik nu de enige die van mening is dat da way overpriced is?:o

DaMob

Legacy Member
Lian-Li zei:
btw, die LED cinema displays ben ik nu de enige die van mening is dat da way overpriced is?:o

Wat is er niet overpriced bij apple? :D
Maar ja design kost geld zeker

Zero Grav

Legacy Member
Bekijk Dell eens, komt wel wat goedkoper uit voor gelijkaardige/betere schermen (over de kwaliteit van het paneel zijn de meningen verdeeld).

Vergelijk die 24" trouwens niet met de gewone 200 euro 24" uit de MediaMarkt hé. Daar zit een heel ander paneel in en heeft dus niet dezelfde kwaliteit.

sebbonny

Legacy Member
Net mijn iMac terug gekrege uit herstelling, die mannen hebben er een nieuw scherm en grafische kaart ingestoken, nu kom ik thuis en kannek weer luie pixels zien :( Ben em al meer dan maand kwijtgeweest...
Zijn die displays dan zo slecht???
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan