Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Messias.

Legacy Member
Lian-Li zei:
btw, die LED cinema displays ben ik nu de enige die van mening is dat da way overpriced is?:o

Ik was eerst van plan mij er zo een te kopen, maar heb dan maar een HP LP2475w gekocht. Een zéér aantrekkelijk geprijs H-IPS scherm, briljante kleurweergave en kijkhoeken, wat wil je nog meer? :)

Enkel de voet is een beetje lelijk, maar 't scherm heeft een vesa mount, dus no worries...

Zero Grav

Legacy Member
sebbonny zei:
Net mijn iMac terug gekrege uit herstelling, die mannen hebben er een nieuw scherm en grafische kaart ingestoken, nu kom ik thuis en kannek weer luie pixels zien :( Ben em al meer dan maand kwijtgeweest...
Zijn die displays dan zo slecht???

Like I said before, neen.. Zij kopen gewoon displays aan, wellicht nog van dezelfde fabriek dan Sony, HP, Asus, Acer, .. Daar zitten er gewoon soms in, en soms hebt ge dat ongeluk. Op 4 displays heb ik er eentje gehad met een dode pixel.

Messias.

Legacy Member
Zero Grav zei:
Bekijk Dell eens, komt wel wat goedkoper uit voor gelijkaardige/betere schermen (over de kwaliteit van het paneel zijn de meningen verdeeld).

Vergelijk die 24" trouwens niet met de gewone 200 euro 24" uit de MediaMarkt hé. Daar zit een heel ander paneel in en heeft dus niet dezelfde kwaliteit.

Bwa, Dell is dan wel de bekendste, maar daarom niet de beste. Hazro bijvoorbeeld, die hebben hele goeie monitoren, enkel een beetje lastig beschikbaar hier in België. Ook qua design de moeite, de Hazro HZ26Wi past met z'n alu goed bij een Mac.

TFT Central - LCD Monitor Information, Reviews, Guides and News

Vaak komen andere merken beter (en ook qua prijs!) uit de reviews. 't Hoeven daarom geen peperdure Eizo's te zijn... :p

sebbonny

Legacy Member
Zero Grav zei:
Like I said before, neen.. Zij kopen gewoon displays aan, wellicht nog van dezelfde fabriek dan Sony, HP, Asus, Acer, .. Daar zitten er gewoon soms in, en soms hebt ge dat ongeluk. Op 4 displays heb ik er eentje gehad met een dode pixel.

Dan hebt gij veel geluk! Ik heb de mijne binnengedaan, ze hebben een nieuwe display besteld, deze had dode pixel int midden van het scherm (hebben ze zelf ng gezien), en nu kommek met iMac met nieuwe display thuis en staan er toch ook wel weer wa luie pixels...

m-be

Legacy Member
Messias. zei:
Ik was eerst van plan mij er zo een te kopen, maar heb dan maar een HP LP2475w gekocht. Een zéér aantrekkelijk geprijs H-IPS scherm, briljante kleurweergave en kijkhoeken, wat wil je nog meer? :)

Enkel de voet is een beetje lelijk, maar 't scherm heeft een vesa mount, dus no worries...

'k heb deze ook besteld, op aanraden van Unlimited4s. 'k hoop dat hij goed is :)

joriske18

Legacy Member
m-be zei:
'k heb deze ook besteld, op aanraden van Unlimited4s. 'k hoop dat hij goed is :)

Mag ik vragen waar en voor hoeveel?

ben zelf ook nog op zoek naar een degelijk, mooi en liefst goedkoop scherm. (geen gemakkelijke combinatie :p)

m-be

Legacy Member
joriske18 zei:
Mag ik vragen waar en voor hoeveel?

ben zelf ook nog op zoek naar een degelijk, mooi en liefst goedkoop scherm. (geen gemakkelijke combinatie :p)

Bij Van Roey in Turnhout staat em voor 599 incl. BTW. Levertijd van 1 week.

Messias.

Legacy Member
DieselPower zei:
Sexy, waar zouden we die hebben mss?

Enkel in het VK. Er zijn maar twee resellers. Vanaf volgend jaar zou de beschikbaarheid moeten verbeteren in Europa.

joriske18 zei:
Mag ik vragen waar en voor hoeveel?

ben zelf ook nog op zoek naar een degelijk, mooi en liefst goedkoop scherm. (geen gemakkelijke combinatie :p)

Adviesprijs is 599 euro, maar in de t.net pricewatch staat hij voor veel minder. Ik weet niet precies meer voor hoeveel ik hem heb besteld. :)

Hoedanook, deze monitor is veel beter dan een vergelijkbare Dell, en een pak goedkoper. :)

joriske18

Legacy Member
Ik heb een vreemd probleem, als ik pintscreens wil nemen via cmd+ctrl+shift+3/4 krijg ik wel het geluidje maar de afbeelding is nergens te vinden? :s Herstarten van de finder helpt ook niet.

m-be

Legacy Member
joriske18 zei:
Ik heb een vreemd probleem, als ik pintscreens wil nemen via cmd+ctrl+shift+3/4 krijg ik wel het geluidje maar de afbeelding is nergens te vinden? :s Herstarten van de finder helpt ook niet.

door de ctrl bij in te drukken wordt de afbeelding naar je clipboard gekopieerd. Als je een png wil, ctrl niet bij indrukken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan