Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
m-be zei:what the fuck, diene phishing filter van safari hebben ze precies een tikske straffer afgesteld vandenacht. 'k krijg niet anders dan warnings hier :/
Lian-Li zei:in de krant stond dat je op apple ook best een antivirus draait momenteel of ?
/edit/ nev0rmind !



Lian-Li zei:mpkg's :')![]()

wouter_dc zei:Piratebay^2 waarschijnlijk


projectje voor school, vergt veel tijdm-be zei:waar zit gij tegewoordig feitelijk? we zien u zo weinig? Volgens Pieter zijde met een of ander project bezig![]()

shiftyke zei:offtopic: waarom heef iedereen hier dezelfde avatar![]()
m-be zei:Because Barney is legen-wait for it-dary awesome!
