Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

m-be

Legacy Member
wel als't nen analogen tv is he.

google gewoon es images van ne D-sub stekker en ne DVI stekker. Zie welken da uwen tv heeft en
*padam tjing*, passeren langs de kassa :d

shiftyke

Legacy Member
Tegenwoordig als ik in finder zit en ik wil naar een openstaand safari-venster (alleen met en safari-venster, itunes, pages... geeft allemaal geen probleem), moet ik soms meerdere keren klikken op da safari-venster, het vreemde is dat ik wel kan selecter op dat safari-venster maar finder blijft nog op de voorgrond en actief in de menu-balk bovenaan op andere vlakken heb ik geen mouse-pad problemen.

Iemand ideetje? Het gaat over mijn MBP e:)

Mr Syphon

Legacy Member
men scherm is precies op sommige plekken ingebrand omdat men kaderkes altijd hetzelfde staat
moet ik nu beginnen flippen ?
imac is 2 maand oud :cry:

viel me net pas op tijdens het gamen :(

tomh

Legacy Member
binnenbrengen
of minder gamen! :p

khad da ook eens met mn acer scherm, kheb ne neiuw gekregen

Zero Grav

Legacy Member
Inbranding op 2 maanden tijd is sowieso wat radicaal eigenlijk. Dan moet ge em al héél lang laten opstaan met dezelfde kaderkes.

Stel dus in dat uw scherm na een klein aantal minuten vanzelf uitvalt hé (tegen iedereen hier), is altijd beter. Zo'n schermbeveiliging is ook wel leuk en al, maar dat belast uw pc weer zonder iets nuttigs te doen.

--

More iChat Effects 1.2 (Top)
Add effects to iChat 4 and Photobooth
http://ismileys.free.fr/download/MoreIchatEffects.pkg.zip Wel tof, zitten ook effecten in zoals Hologram en Times Square, die wel getoond zijn op de keynote, maar uiteindelijk niet in de release van Leopard zaten. Voor screenshots: More Ichat Effects - More Ichat Effects

Mr Syphon

Legacy Member
ja tis gewoon ghosting want vandaag is het al een pak minder
tis precies ook alleen maar bij de aluminium 24 inch imac's, en als het echt te fel is kunt ge uw scherm onder garantie laten vervangen dus das goe eh :p

Audiosonic

Legacy Member
Bestaat er eigenlijk een Mini DVI naar HDMI (Male) aansluiting ? Want ik vind op google enkel Mini DVI naar HDMI(Female). Want een HDMI aansluiting op een TV is toch altijd female ? Dan kan ik van mijn macbook naar de HDMI poort van mijn tv gaan ( = betere kwaliteit).

sash1m1

Legacy Member
die mini DVI naar HDMI is een soort adapter die je gebruikt tussen de kabel en de computer. Je zal wss gewoon nog een normale HDMI kabel moeten kopen.

gryffoer

Legacy Member
Weet er iemand een driver voor printer Samsung ML2250 laser printer.
Ik vind nergens een voor mac. Wss zal deze niet bestaan ook niet?

Heeft er nog iemand met een nieuwe macbook alu last van dat het batterij klepje niet goed sluit, en hiermee altijd een tikkend geluid geeft als je op je trackpad tapt/klikt?

Edit; Kheb men OS language int engels gezet, is er mss dan een manier om tekst correctie (in safari en mail en andere) te zetten naar nederlands?

Messias.

Legacy Member
Onlangs had ik voor het eerst in mijn leven een bug gemeld aan Apple, ik was niet echt optimistisch voor een antwoord. Maar nu, 6 dagen later, loopt er toch een mailtje binnen! Vriendelijke devvers daar bij Apple. :)

DieselPower

Legacy Member
gryffoer zei:
Weet er iemand een driver voor printer Samsung ML2250 laser printer.
Ik vind nergens een voor mac. Wss zal deze niet bestaan ook niet?

Heeft er nog iemand met een nieuwe macbook alu last van dat het batterij klepje niet goed sluit, en hiermee altijd een tikkend geluid geeft als je op je trackpad tapt/klikt?

Edit; Kheb men OS language int engels gezet, is er mss dan een manier om tekst correctie (in safari en mail en andere) te zetten naar nederlands?
Uw dictionary wijzigen

Ik heb ooit een print thread gemaakt, dJeez heeft toen geantwoord met een groot pakket printerdrivers, ik ben helaas de naam vergeten. Of ge zoekt naar die thread (wat blijkbaar toch nog niet gebeurd is) of ge contacteert dJeez :p

TiZon

Legacy Member
DieselPower zei:
Uw dictionary wijzigen

Ik heb ooit een print thread gemaakt, dJeez heeft toen geantwoord met een groot pakket printerdrivers, ik ben helaas de naam vergeten. Of ge zoekt naar die thread (wat blijkbaar toch nog niet gebeurd is) of ge contacteert dJeez :p
Staat in de sticky ook ;-)

Mr Syphon

Legacy Member
Mr Syphon zei:
jama das ni door te gamen :p
ma men neef zei dat een lcd normaal ni echt kan inbranden, ma het er wel op lijkt als da zo lang hetzelfde blijft staan en dat het weg kan gaan door een witte achtergrond te zetten

wat ik atm dus ook gedaan heb, hopelijk helpt da :D


*edit* precies een gekend probleem :( One More Thing :: Bekijk onderwerp - 24" Alu iMac, strepen in het scherm...

zit nu al bijna 1 week met een witte achtergrond zodat die plekken waar dat die ghosting was constant wit zijn en tis bijna weg :D

maar is wel ambetant dat ge daar nu heel de tijd op moet letten :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan