Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PHOBIAS

Legacy Member
Mijn één jaar garantie van mijn macbook is gedaan. Kan ik nog applecare bijkopen of is dit te laat?

Frado2005

Legacy Member
Ik dacht dat dit binnen het 1e jaar diende te gebeuren inderdaad (einddatum dat je ziet bij ingeven serienr)

ElMañana

Legacy Member
Vraagje, heb een nieuwe SSD gekocht. Wil een clean install doen. Mag ik die gewoon zo installeren zonder dat ik daar iets mee doe? Hoe weet mijn MBP dan van iets? Hij heeft daar toch niks van besturingssysteem op staan of dergelijke?

Hoe start dat ding dan op?

Gentei

Legacy Member
Weet er iemand wanneer de volgende generatie Iphone's (Iphone 6?) gaat komen?

Reden waarom ik het vraag omdat mijn iPhone 4 zijn batterij vrij snel op geraakt als ik hem veel gebruik + aan/uit knop is stuk herstelling komt rond de 150-200 euro uit....
voor beide dingen

Zal het nog lang duren voordat de volgende generatie wordt aangekondigd + uitkomt of....?
Ik weet dat het speculatie is maar ja....

camino

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Weet er iemand wanneer de volgende generatie Iphone's (Iphone 6?) gaat komen?

Reden waarom ik het vraag omdat mijn iPhone 4 zijn batterij vrij snel op geraakt als ik hem veel gebruik + aan/uit knop is stuk herstelling komt rond de 150-200 euro uit....
voor beide dingen

Zal het nog lang duren voordat de volgende generatie wordt aangekondigd + uitkomt of....?
Ik weet dat het speculatie is maar ja....

De laatste jaren ist altijd in oktober.
Als Apple zou eens zou veranderen van datum zal het mss augustus kunnen zijn.

Gentei

Legacy Member
Frado2005 zei:
5S is ook nog maar enkele maanden uit hé, kunnen moelijke alle 2 weken een nieuw modle uitbrengen ;)
De design van de 5 staat mij nie aan, drm dat ik wacht achter ne nieuw model.

Mikey_1

Legacy Member
Ik heb op m'n ipad een powerpoint document geopend die ik via hotmail heb gekregen, geopend, met de standaard app 'mail'

Hoe kan ik uit dat powerpoint document geraken. Elke keer als ik op de 'mail' klik wordt dat powerpoint document geopend.

Edit. Is gelukt, heb meerdere geklikt bovenaan het scherm tot ik een button 'gereed' zag

Soler

Legacy Member
Soler zei:
Men Bluetooth keyboard verliest om de 3 seconden connectie. Ik kan zelf niet inloggen. Batterijen zijn vervangen dus dat kan het probleem niet zijn. Ik moest wel nog updates installeren en de nieuwe Maverick mss heeft dat er iets mee te maken ?

EDIT -> Heeft net hetzelfde probleem als ik


So, a month or so ago, my father bought himself an iMac.

After running into an issue whereby he couldn't log in, we found that the issue was OSX randomly turning caps lock on, and it only being reset by turning the wireless keyboard off and then back on.

As you can understand, this is a major annoyance when you can't log into any web services or banking because numbers become random characters and typing in lower case characters is impossible without going through the hassle of switching off the keyboard and back on again.

Is this an issue that anyone on here has encountered, and if so, did you come up with any solutions?

Thanks in advance

Iemand ?

Andy91

Legacy Member
Iemand die iPhone via Apple zelf heeft gekocht (online) en die er een defect aan heeft gehad? Zit met een iPhone 5 die sinds de launch problemen heeft met de batterij, gaf aan dat hij leeg was en na een 10 tal keer aanduwen start hij weer gewoon met 40% of meer.. Eens binnengebracht bij MM maar die klootzakken hebben enkel een restore gedaan omdat ze het probleem niet vonden. Nu is er een pixel die kapot is in de camera, wss gaan ze hem nu wat makkelijker vervangen. Omdat ik geen 3 weken zonder telefoon kan zitten wil ik de 5S gaan bestellen, maar bij elke winkel wat ge hem hier koopt sturen ze hem gewoon op naar de repair service van Mobistar. Is het anders dan ge hem rechtstreeks koopt bij Apple? Ik heb ooit eens jaren terug de 2G (gekocht uit Amerika) opgestuurd naar hun, meteen nieuwe toegestuurd gekregen. Eerste iPod touch idem. Dus is er een voordeel door hem rechtstreeks online te kopen?

magnificent_one

Legacy Member
Misschien een heel stomme vraag maar ga ze toch stellen nadat ik gegoogled heb maar het antwoord niet vind:)

Ik wil een aantal mappen met foto's syncen met mijn iPhone en iPad air. In de mappen op de pc staan de foto's allemaal recht maar na synchroniseren staan er verschillende foto's zowel op de iPad als op de iPhone een kwart gedraaid :s
Is er iets dat ik over het hoofd zie want ik vind het op internet ook niet terug.

$uB^

Legacy Member
Hoi!

Ik heb met mijn iPhone 5S een veel mindere netwerkverbinding dan met mijn iPhone 4 .. Met mijn 4 kon ik bijna altijd & overal via Whatsapp sturen of Foursquare inchecken, met mijn 5S kom ik op dezelfde plaatsen en staat er vanboven een 'E' en soms duurt het even alvorens ik die apps kan gebruiken, soms gaat het ook gewoon niet ... Lijkt me toch niet normaal? Nog iemand dezelfde 'problemen'?

camino

Legacy Member
$uB^ zei:
Hoi!

Ik heb met mijn iPhone 5S een veel mindere netwerkverbinding dan met mijn iPhone 4 .. Met mijn 4 kon ik bijna altijd & overal via Whatsapp sturen of Foursquare inchecken, met mijn 5S kom ik op dezelfde plaatsen en staat er vanboven een 'E' en soms duurt het even alvorens ik die apps kan gebruiken, soms gaat het ook gewoon niet ... Lijkt me toch niet normaal? Nog iemand dezelfde 'problemen'?

Is niet normaal.

Sinds de iPhone 5 en 5S heb ik bijna overal betere 3G ontvangst, met de 4 en 4S kreeg ik sneller de E te zien.

Wat jij post is net het omgekeerde dus dat is niet oke.
Ken je per toeval niet iemand die ook ne iPhone geeft en dezelfde provider? Mss eens vergelijken?

Jehovah's Witness

Legacy Member
Hoe zorg ik ervoor dat ik een pagina volledig laat opvullen tot mijn schermgrote? Heb die al 4 jaar al slepend gedaan, omdat ik er niet meteen een probleem van maakte, maar nu begint het toch mijn strot uit te hangen. Als ik klik op de groene plus linksbovenaan, vult hij nooit het gehele scherm maar slechts een deel ervan.

JasonC

Legacy Member
Iemand enig idee waarom enig idee waarom er hier geen tekst te zien is onder "Maandag 6 januari" en "Morgen":

1xOrfPr.png

magnificent_one

Legacy Member
Nope, normaal zou het weer er moeten staan hé.
Onder morgen staat er niets omdat je waarschijnlijk niets in je agenda hebt staan?

n9ne

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Iemand enig idee waarom enig idee waarom er hier geen tekst te zien is onder "Maandag 6 januari" en "Morgen":

1xOrfPr.png

OK Here is how to fix the weather problem (and I tried just about every suggestion listed in every forum)


Go to the Settings, General - Reset


Click on the top reset "Reset all settings".
This will erase all setting that are messing up the notification panel BUT nothing else
Everything else will stay the same
Now turn on all notificalions and location services (in the privacy tab)


Now find the weather app in "background App Refresh" in the general tab and make sure "weather is turned on"


All in all resetting all setting was the thing that did the most. Fixed anything that got screwed up.


Thats it.
Worked for me.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan