Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RazorBlade0075 zei:Weet er iemand wanneer de volgende generatie Iphone's (Iphone 6?) gaat komen?
Reden waarom ik het vraag omdat mijn iPhone 4 zijn batterij vrij snel op geraakt als ik hem veel gebruik + aan/uit knop is stuk herstelling komt rond de 150-200 euro uit....
voor beide dingen
Zal het nog lang duren voordat de volgende generatie wordt aangekondigd + uitkomt of....?
Ik weet dat het speculatie is maar ja....
camino zei:De laatste jaren ist altijd in oktober.
Als Apple zou eens zou veranderen van datum zal het mss augustus kunnen zijn.
5S is ook nog maar enkele maanden uit hé, kunnen moelijke alle 2 weken een nieuw modle uitbrengenRazorBlade0075 zei:damn bijna ne jaar....

De design van de 5 staat mij nie aan, drm dat ik wacht achter ne nieuw model.Frado2005 zei:5S is ook nog maar enkele maanden uit hé, kunnen moelijke alle 2 weken een nieuw modle uitbrengen![]()
RazorBlade0075 zei:De design van de 5 staat mij nie aan, drm dat ik wacht achter ne nieuw model.

Soler zei:Men Bluetooth keyboard verliest om de 3 seconden connectie. Ik kan zelf niet inloggen. Batterijen zijn vervangen dus dat kan het probleem niet zijn. Ik moest wel nog updates installeren en de nieuwe Maverick mss heeft dat er iets mee te maken ?
EDIT -> Heeft net hetzelfde probleem als ik
So, a month or so ago, my father bought himself an iMac.
After running into an issue whereby he couldn't log in, we found that the issue was OSX randomly turning caps lock on, and it only being reset by turning the wireless keyboard off and then back on.
As you can understand, this is a major annoyance when you can't log into any web services or banking because numbers become random characters and typing in lower case characters is impossible without going through the hassle of switching off the keyboard and back on again.
Is this an issue that anyone on here has encountered, and if so, did you come up with any solutions?
Thanks in advance


$uB^ zei:Hoi!
Ik heb met mijn iPhone 5S een veel mindere netwerkverbinding dan met mijn iPhone 4 .. Met mijn 4 kon ik bijna altijd & overal via Whatsapp sturen of Foursquare inchecken, met mijn 5S kom ik op dezelfde plaatsen en staat er vanboven een 'E' en soms duurt het even alvorens ik die apps kan gebruiken, soms gaat het ook gewoon niet ... Lijkt me toch niet normaal? Nog iemand dezelfde 'problemen'?
Y-Ssin zei:Iemand enig idee waarom enig idee waarom er hier geen tekst te zien is onder "Maandag 6 januari" en "Morgen":
![]()