Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
Perfect browser aangeschaft; verwacht er niet het van het van maar moet zeggen deze lekker werkt en makkelijke opties heeft, leuk om mee te surfen alvast.

Karre

Legacy Member
Xplane HDef 4G

Ik heb de eerste X-Plane nog gespeeld maar deze is gewoon af. Failures die je zelf kan instellen, veel meer mappen, veel meer vliegtuigen. Echt een aanrader voor wie op zijn gemakje wel eens een "vliegsim" wil spelen op zijn iPhone. Helaas wel één van de duurdere apps, zo'n € 7,99.

camino

Legacy Member
Feed my dragon; zeer leuke game :).

Where's my water is nog zo'n leuke game :).

Levicious

Legacy Member
camino zei:
Feed my dragon; zeer leuke game :).

Where's my water is nog zo'n leuke game :).

Is het niet feed the dragon? Met die balkjes enzo verslepen zodat de draak eten krijgt ? :p

Camera+ is super. ( fotos trekken, veel effecten , enorm veel opties )
Angry birds ( kent idereeen )
jetpack ( leuk spel )
kinepolis app ( zien welke films er spelen )
KBC banking ( check u rekening op iphone )
Dagelijkse kost ( veel gerechten, eens tijd om te leren koken :p )
Whatsapp ( gratis smsn enzo nr andere gebruikers )
Disposable ( leuek fotos )
Instagram ( gebruik ik nogni echt )
Fish fury ( leuk spel )
fruitninja ( bekend spel )
Doodlejump ( leuk spel )

Kan niet veel uitleg geven want zit opt werk , en vertrek binnen 4min nr huis :) :applause:

JasonC

Legacy Member
Zijn istagram en camera+ ni ongeveer etzelfde? Ik gebruik nog geen enkele bijkomende foto-app, alleen de standaard app dus, redenen waarom ik dit wel zou moeten doen...?
Kheb een 4s.

Levicious

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Zijn istagram en camera+ ni ongeveer etzelfde? Ik gebruik nog geen enkele bijkomende foto-app, alleen de standaard app dus, redenen waarom ik dit wel zou moeten doen...?
Kheb een 4s.

Therapy zei:
Effecten enzo.

Instagram is toch puur fotos delen neen?

Disposable is leuk maar hebt 3 verschillende camera types.
En ge moet volgens mij eerst alle 24 fotos optrekken voor je het resultaat ziet? ( correct me if wrong )

Bij camera + kan je foto trekken en die erna zelf volledig bewerken. Scherpte instellen, je hebt autofocus , gemakkelijk sharen, veel effecten etc etc :)

Camera+ is bij mijn weten wel niet gratis, en disposable wel :)

camino

Legacy Member
Anticrop; das een app waarbij je je foto groter kan maken, heel leuk vind ik alleen ist het probleem dat als ik die in de fotoroll wil beweren dan de app altijd wegspringt, zucht, ondertussen de maker op de hoogte gesteld van het probleem want das echt een probleem als ge die foto dan niet kan bewaren.

oXia

Legacy Member
Kan er mij iemand een goeie gratis navigatie aanraden (EU) die helemaal geen internet nodig heeft? Ik gebruik Waze in Belgie, maar eenmaal in het buitenland wil ik geen (duur) internet gebruiken. NavFree leek geschikt, maar heeft toch internet nodig om je bestemming te bepalen...

Bedankt!

Najdo

Legacy Member
Iemand enig idee hoe het komt dat mijn app store half in het frans/nederlands staat? De zwarte balk onderaan is in het frans, maar alle info (vd apps) staan in het nederlands. Alsook verdwijnen soms de knoppen om terug te keren bovenaan als ik in de top25 zit.

Dekon7

Legacy Member
camino zei:
Ik wacht bij deze als deze goedkoper is, ik koop zodanig veel iedere maand dat 10 euro wat veel is ;).

Ik koop iedere maand veel apps maar heb zeker geen spijt van de aanschaf van SC :)

camino

Legacy Member
koenraad7 zei:
Ik koop iedere maand veel apps maar heb zeker geen spijt van de aanschaf van SC :)

Tis ook zo dat ik er gewoon te weinig tijd voor heb om al die games te spelen, ik moet hier zeker nog meer dan 30 games uitspelen, ik geraak er nimmer aan om te spelen :).
En daarom wacht ik liever tot deze goedkoper word want tegen ik eraan kan beginnen om te spelen is die game in prijs afgeslagen :-).

Ik zal me nu iets sneller goedkope games aanschaffen van 0.79 cent of apps die bv nut hebben zoals groupshot en touchretouch enz....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan