Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

.Tir

Legacy Member
Kent iemand een goeie app dat de mogelijkheid bezit je een berichtje te pushen als er wordt gescoord in een bepaalde (eerste klasse) voetbalmatch?
Ik heb niet altijd tijd om te volgen via een livestream ofzo maar weet het graag à la minute als er zich belangrijke gebeurtenissen voordoen. :baard:
Natuurlijk kan je volgen via sporza of het nieuwsblad maar ik wil graag zelf een melding krijgen bij een doelpunt.

Alvast bedankt voor enige tips!

Bouver

Legacy Member
.Tir zei:
Kent iemand een goeie app dat de mogelijkheid bezit je een berichtje te pushen als er wordt gescoord in een bepaalde (eerste klasse) voetbalmatch?
Ik heb niet altijd tijd om te volgen via een livestream ofzo maar weet het graag à la minute als er zich belangrijke gebeurtenissen voordoen. :baard:
Natuurlijk kan je volgen via sporza of het nieuwsblad maar ik wil graag zelf een melding krijgen bij een doelpunt.

Alvast bedankt voor enige tips!

My football pro

camino

Legacy Member
App Store - forfone - Free Phone Calls & Text

Na whatsapp,viber,Line heb ik nu forfone gevonden; der net even testje gedaan; werkt op dezelfde manier als alle anderen, via edge is nie goed, via 3G en wifi wel + je kan bij deze als je 3G/wifi hebt ook bellen naar andere smartphones of vaste telefoon aan 1.9cent, iets van een 1 euro per 50min ofzo denk ik wat weing geld is, heel interessant, dat moetk wel nog testen of het signaal dan oke is als je via 3G/wifi naar iemand anders belt.
Dat is wat die andere apps niet hebben.

Ari Gold

Legacy Member
Gisteren Voxer es gedownload, push to talk service, ook best wel chill

camino

Legacy Member
App Store - Voxer Walkie-Talkie PTT

Ik moet zeggen ik der zeer tevreden over ben, een app die ik iedereen zeker en vast aanraad, zowel ik als mijne maat zaten op EDGE, het is de enige app die goed werkt als je beiden op EDGE zit. Bij de meesten heeft de andere sowieso 3G of wifi nodig.
Heel tevreden van en nog gratis ook.

NinjaTune

Legacy Member
is er geen app voor random mp3s als ringtone in te stellen? (itunes geeft geen ringtones weer, staat precies niet bij preferences)

Trebby

Legacy Member
Find My Car AR vandaag gratis, maar is gedownload. Kan altijd van pas komen. :D

Tah_b00nz0r

Legacy Member
NinjaTune zei:
is er geen app voor random mp3s als ringtone in te stellen? (itunes geeft geen ringtones weer, staat precies niet bij preferences)

Ge kunt via cydia mp3 ringtones vinden of zelf make. Kheb der is ne tut over gehad. Gewoon 30sec knippe van een liedje en omvorme en ergens op een plaats zette met itunes. Kzou da nog s moete opzoeke :)

NinjaTune

Legacy Member
heb dat idd ook gevonden op google, geknipt, maar kan er precies geen AAC file van maken, alsook 'tones' wordt niet weergegeven als ik mijn iphone aan itunes koppel.. en dat zijn blijkbaar dé stappen om een mp3 tot ringtone te maken.

Snap btw echt niet waarom je gewoon geen mp3 kan toewijzen, op elke gsm is dat quasi mogelijk..

ElGargamel

Legacy Member
kent er iemand een goeie app voor lyrics op te vragen? Google komt uit op "lyrical" maar dat is dan weer niet beschikbaar in de belgische store -_-.

Kent iemand anders een goed alternatief, dat geen 5 flappen kost. Tenslotte mr lyrics..

camino

Legacy Member
.Tir zei:
En dat werkt perfect he en is nog een toffe app ook!

Bedankt voor de tip! :woohoo:

Sportsplaza nemen en bookmarken :).
Is ook een optie, ik gebruik graag 2-3 verschillende want soms flipt de ene of is de ene sneller enz...

Bouver

Legacy Member
.Tir zei:
En dat werkt perfect he en is nog een toffe app ook!

Bedankt voor de tip! :woohoo:

De app heeft gisteren trouwens een volledige nieuwe interface gekregen, een grote update dus :D

snowguard_01

Legacy Member
ElGargamel zei:
kent er iemand een goeie app voor lyrics op te vragen? Google komt uit op "lyrical" maar dat is dan weer niet beschikbaar in de belgische store -_-.

Kent iemand anders een goed alternatief, dat geen 5 flappen kost. Tenslotte mr lyrics..

kheb daar lyricsfinder voor, is normaal gratis, alsook soundhound kunde daarvoor gebruiken en mss zelfs shazam?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan