kheb onlangs voor bijna €30 gespendeerd in de shop, zal ff vermelden welke de beste en welke gratis zijn (wat ik me nog herinner, kunt ge nie echt zien op de store eens gedownload) De meeste van de apps hieronder hebben een gratis versie ook.
Highscore games (spelle die ge altijd vant begin moet of kunt spelen om steeds hogere scores te halen)
- Jetpack Joyride
gratis)
geweldig spel, ge moet muntjes verzamelen en verschillende opdrachten doen, met die muntjes kunt ge dan upgrades zoals andere jetpacks of bonussen gelijk head starts kopen. Wel ZEER verslavend.
-Always up
Doodle jump kloon, de bedoeling is van zo hoog mogelijk te springen door van platform naar platform te gaan, met de nodige powerups onderweg.
Paper Toss 2 (Gratis)
De bedoeling is van papieren propkes in de vuilbak te gooien, rekening houdend met de windrichting en snelheid van de wind. Gewoon proberen van een zo lang mogelijke streak te maken. Ook tomaten en verschillende andere voorwerpen gaat ge mee kunnen gooien.
Ovenbreak(betalend)
Heb hier de full ook van gekocht, tis een heel simpel spel, ge loopt van links naar rechts terwijl ge zoveel mogelijk snoepkes en letters probeert te pakken onderweg en obstakels ontwijkt.
Angry Birds(betalend)
Heeft eigenlijk geen uitleg nodig, simpelweg met een katapult vogels afschieten naar structuren en vijanden en zoveel mogelijk damage proberen te doen. Elke vogel heeft zijn eigen special move.
Angry birds seasons(Betalend)
Nieuwe omgevingen en vogels.
Phoenix HD (betalend?)
Space shooter waarbij ge van onder het scherm naar boven vliegt en op andere ruimteschepen schiet en hun projectielen moet proberen te ontwijken. Heeft geweldige graphics
Serious sam kamikaze attack (betalend)
Iedereen kent waarschijnlijk de headless kamikazes uit serious sam wel, deze lopen al schreeuwend richting sam om zichzelf en sam op te blazen. Nu speelt ge als een van hun en moet ge zelf sam zien op te blazen en onderwege nie te ontploffen.
Don't run with a plasma sword(tijdelijk gratis)
De bedoeling is da ge zover mogelijk geraakt en obstakels ontwijkt.
Bike baron(betalend)
Heeft ook niet echt uitleg nodig, het is zon typisch bike obstakel-overlevingsspel. Als ge omkiepert of verkeerd valt dan ist opnieuw beginnen.
Star dunk gold(tijdelijk gratis)
De bedoeling is van basketballen in hoops te gooien, in space!
Age of zombies(betalend)
Zombie survivalgame waar uw linkervinger uw beweging bepaalt en uw rechtervinger de schietrichting. Ge kunt 360 graden schieten en de bedoeling is van zoveel mogelijk waves te overleven.
Trial X2(ook tijdelijk gratis als ik me niet vergis)
Nog een bike-parcours-survival game
Sword & Cutgames (spelle waarbij uw bewegingen voornamelijk fungeren als blade)
Infinity blade (betalend) Best omschreven als hack&slash met RPG elementen. De bedoeling is om u een weg te banen doorheen al de vijanden door middel van te pareren op de juiste moment, te blocken en te ontwijken en aan te vallen op de juiste moment.
Het spel heeft een goed verhaal en fenomenale graphics, als het niet de beste graphics zijn die ik in een iOs spel gezien heb.
Infinity blade II (Betalend)
Deze ook gekocht maar nog niet gespeeld, wil eerst de eerste uitspelen. Heb de reviews gezien en het zou voornamelijk meer van hetzelfde zijn, met een pak verbeteringen.
Blood and glory(gratis)
Ge speelt als gladiator en moet ook zoals infinity blade aanvallen ontwijken en toeslaan wanneer ge een opening ziet.
Cut the rope(betalend)
Tis een puzzelspel waarbij ge moet nadenken welk touw ge best eerst doorsnijd om zoveel mogelijk sterren te kunnen pakken vooralleen ge uwe (omnom?) zijn snoep geeft.
Fruit ninja(betalend)
Zal iedereen ook wel kennen, er vliegen stukken fruit in de lucht en ge moet me uw vingerbewegingen het fruit doorsnijden voor het de grond raakt. 3x missen en tis fail.
Puzzelgames
Feed me Oil (betalend)
Door middel van verschillende objecten met veschillende eigenschappen moet ge proberen van de olie op de juiste plaats te krijgen zonder al te veel te spillen.
Scribblenauts remix (betalend)
De bedoeling is om objectives te vervullen, door middel van textinvoer. Dit wil zeggen, wat jij in het spel wil, kan je typen en laten gebruiken door je character om objectives te completen. Best wel origineel en fun om te spelen
Iblast moki
Door middel van bommen te plaatsen moet je proberen van de moki in een portaal te krijgen. Soms best wel een uitdaging.
Grisly manor (gratis)
Een point en click game zoals we ze kennen van vroeger, net als bijvoorbeeld broken sword, moet je puzzels oplossen doormiddel van speurwerk te verrichten. Een niet al te lang spel, maar best leuk om eens gespeeld te hebben.
Shooters
Shadowrun (betalend)
Spel dat enorm veel wegheeft van gears of war, ziet er ook bijna zo goed uit en speelt wel lekker.