Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lemme zei:Ze hebben het blijkbaar verwijderd uit de app store. Je kan het nog wel spelen als je het al had. En het gaat inderdaad al een pak beter. Ik moet nog wel elke keer 30 seconden wachten voor ik er op geraak maar dan zijn er geen problemen meer.
Q. Why can’t I find The Simpsons: Tapped Out for iPhone, iPad, and iPod touch on the App Store?
A. To ensure current players have the best possible experience, we've temporarily removed The Simpsons: Tapped Out from the App Store to limit the game’s server capacity to its current players and address connectivity and lag time issues.
If you’ve downloaded the game, you can continue to play. Actually, your experience should only improve as we work on a solution. As soon as we have resolved these issues to handle greater player capacity, we will return The Simpsons: Tapped Out to the App Store so that even more people can enjoy this “life-ruiningly fun” game. Meanwhile, thanks to everyone for their patience, and we will provide an update as soon as we have more information to share.
Zero Grav zei:Wat een prullers zijn dat eigenlijk bij EA, vorige week hebben ze ook al een shooter gewist omdat die teveel negatieve feedback had gekregen. Updates daar hebben die mannen precies nog nooit van gehoord.
SHFT zei:EA uitleg
koenraad7 zei:Vannacht omstreeks 1.00 u is de game Mass Effect infiltrator op de Belgische appstore beschikbaar.Mass Effect Infiltrator - (by EA) [NZ] - Universal App - Touch Arcade
.Ze hadden beter de besturing van dead space overgenomen(ik vond die gewoon perfect).camino zei:Preview: Mass Effect Infiltrator (iPhone, iPad) by appgefahren.de - YouTube
Bah jongens, ik wil ne knop om te schieten.
koenraad7 zei:Ze hadden beter de besturing van dead space overgenomen(ik vond die gewoon perfect).
Na dit videofilmke wordt dit waarschijnlijk een no go voor mij.
sevencrowns zei:Kan iemand mij een app aanraden om je inkomsten en uitgaven etc in te noteren? Heb ondertussen iSpending getest maar dat is mij wat te sketchy (slechte vertalingen enz).