Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SHFT

Legacy Member
Idd tis een leuk spel ma gisteren moest ik hele tijd 60 sec wachten en vandaag kom ik er helemaal ni op.

Therapy

Legacy Member
Servers zullen de stormloop nie aankunnen zeker. Kga het ook eens downloaden als het terug werkt.

Farmstera

Legacy Member
Ik heb ook problemen kan niets meer doen kzit in tutorial menu en moe wachten tot brown house finished is dat al 2 dagen lang hopelijk lost ea het op want tapped out zag er leuk uit


Sent from my iPhone using Tapatalk

SHFT

Legacy Member
Voor diegene die Simpsons tapped out spelen voeg me gerust toe: shftje1337

Lemme

Legacy Member
Ze hebben het blijkbaar verwijderd uit de app store. Je kan het nog wel spelen als je het al had. En het gaat inderdaad al een pak beter. Ik moet nog wel elke keer 30 seconden wachten voor ik er op geraak maar dan zijn er geen problemen meer.

sevencrowns

Legacy Member
Kan iemand mij een app aanraden om je inkomsten en uitgaven etc in te noteren? Heb ondertussen iSpending getest maar dat is mij wat te sketchy (slechte vertalingen enz).

Zero Grav

Legacy Member
Lemme zei:
Ze hebben het blijkbaar verwijderd uit de app store. Je kan het nog wel spelen als je het al had. En het gaat inderdaad al een pak beter. Ik moet nog wel elke keer 30 seconden wachten voor ik er op geraak maar dan zijn er geen problemen meer.

Wat een prullers zijn dat eigenlijk bij EA, vorige week hebben ze ook al een shooter gewist omdat die teveel negatieve feedback had gekregen. Updates daar hebben die mannen precies nog nooit van gehoord.

SHFT

Legacy Member
Q. Why can’t I find The Simpsons: Tapped Out for iPhone, iPad, and iPod touch on the App Store?

A. To ensure current players have the best possible experience, we've temporarily removed The Simpsons: Tapped Out from the App Store to limit the game’s server capacity to its current players and address connectivity and lag time issues.

If you’ve downloaded the game, you can continue to play. Actually, your experience should only improve as we work on a solution. As soon as we have resolved these issues to handle greater player capacity, we will return The Simpsons: Tapped Out to the App Store so that even more people can enjoy this “life-ruiningly fun” game. Meanwhile, thanks to everyone for their patience, and we will provide an update as soon as we have more information to share.

Lemme

Legacy Member
Zero Grav zei:
Wat een prullers zijn dat eigenlijk bij EA, vorige week hebben ze ook al een shooter gewist omdat die teveel negatieve feedback had gekregen. Updates daar hebben die mannen precies nog nooit van gehoord.

SHFT zei:

Ze zijn er dus inderdaad aan het werken en van zodra de connectieproblemen weg zijn, zal het terug verschijnen.

Maar dat neemt niet weg dat het gigantische prullers zijn. Hadden ze nu echt niet kunnen weten dat een spel van The Simpsons een groot succes zou zijn? :doh:

Selderijstok

Legacy Member
Simpsons zijn nu eenmaal zeer populair :p Stel u voor moest er ooit een Pokémon game komen, dan speel je toch gewoon u iphone kapot :D
Zou trouwens een aardig centje opbrengen. Kut nintendo :sop:

camino

Legacy Member
koenraad7 zei:
Vannacht omstreeks 1.00 u is de game Mass Effect infiltrator op de Belgische appstore beschikbaar.Mass Effect Infiltrator - (by EA) [NZ] - Universal App - Touch Arcade

Ziet er zeer goed uit, kans is groot ik deze ook zal aanschaffen.

Ik ben vooral aant kijken hoe het mee de knoppen zit enzo.

Je hebt bv infinity blade, leuk en grafisch maar ik houd nie van zo'n games door altijd dat slieren mee je vinger,pf, ik val nog liever een vijand aan door knoppen te gebruiken zoals bij final fight en 9mm, modern combat 3,dungeon hunter 2 enz...

Gaat dit zo zijn dan want dit vind ik niet echt mijn ding;

Preview: Mass Effect Infiltrator (iPhone, iPad) by appgefahren.de - YouTube

Bah jongens, ik wil ne knop om te schieten ;).

camino

Legacy Member
koenraad7 zei:
Ze hadden beter de besturing van dead space overgenomen(ik vond die gewoon perfect).
Na dit videofilmke wordt dit waarschijnlijk een no go voor mij.

Als ik zie of hoor van anderen je toch schietknoppen ofzo kan instellen om te gebruiken schaf ik het me zeker aan, als dat niet zo is wacht ik tot wanneer deze aan 0.79 cent staat. Maar 5.49 euro of meer geven alweer eens aan een game waar de besturing niet mijn ding is doe ik niet meer, heb er zo al aan een 4-5tal mijn geld aan verspild.

renaat13

Legacy Member
sevencrowns zei:
Kan iemand mij een app aanraden om je inkomsten en uitgaven etc in te noteren? Heb ondertussen iSpending getest maar dat is mij wat te sketchy (slechte vertalingen enz).

MoneyBook?

-=]*Triple-X*[=-

Legacy Member
Hey mannen!

Ik ben sinds gisteren de trotse bezitter van een iPhone4S. Nu zou ik graag een GPSapp aanschaffen voor mijn nieuwe speeltje. Je voelt de bui dus al hangen.. Wat is in jullie ogen de beste GPSapp?

Therapy

Legacy Member
Ik heb alleen nog maar TomTom gehad maar was hier wel heel tevreden van.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan