Het is/was echt een leuk spel maar omdat het feit zo onafgewerkt is, verpest het helemaal.
Eerst de connectieproblemen, en nu is ineens heel mijn dorp overhoop gegooid. Het staat vol stukken straat, water,... dat ik er niet zelf heb gezet, mijn ventjes lopen ineens door huizen waardoor ik ze soms niet vind, ik moet missies opnieuw doen, het spel crasht nu als ik een straat, pavement of water wil aanleggen, de helft van mijn geld is weg,...
Daarboven komt nog eens dat het veel te traag gaat (ik ben lvl 14 en zit nog altijd aan missies van level 11 omdat je maar 1 hoofdmissie tegelijk kan doen) en dat je echt belachelijk weinig donuts krijgt. 1 of 2 per level dat je stijgt, da's al. Dus je wordt echt verplicht van er bij te kopen als je iets sneller wilt gaan en vooral als je die speciale gebouwen wilt zetten.
Het had echt een topgame kunnen zijn, maar EA is er volledig in geslaagd dit spel te verpesten.