Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zero Grav

Legacy Member
Implar zei:
Raar dat jullie allemaal The Simpsons kunnen spelen, de mijne geeft direct de melding dat hij niet kan connecteren, al een week aan een stuk...

Had ik de eerste week ook, nu geraak ik regelmatig binnen tot er gevraagd wordt om naar een ander Springfield te gaan. Op dat moment ga ik ernaartoe en begint em opeens weer dat filmpje te spelen van Homer met zijn iPad. Daarna kom ik terug in een lege stad en begint het opnieuw.

Alsof dat nog niet erg genoeg is werd ik deze nacht om 3 uur 's nachts opeens wakker van de stem van Homer Simpson die mij eraan herinnerde dat ik al even niet meer gespeeld had. 'k Heb het dan maar gewist.

dida2812

Legacy Member
Zero Grav zei:
Had ik de eerste week ook, nu geraak ik regelmatig binnen tot er gevraagd wordt om naar een ander Springfield te gaan. Op dat moment ga ik ernaartoe en begint em opeens weer dat filmpje te spelen van Homer met zijn iPad. Daarna kom ik terug in een lege stad en begint het opnieuw.

Alsof dat nog niet erg genoeg is werd ik deze nacht om 3 uur 's nachts opeens wakker van de stem van Homer Simpson die mij eraan herinnerde dat ik al even niet meer gespeeld had. 'k Heb het dan maar gewist.

Ik denk het feit dat je telkens weer het begin filmpje krijgt is dat je niet meer bent ingelogd. En Homer die iets zegt (had ik ook,meestal 's nachts ) is dat berichtgeving gewoon opstaat...

Zero Grav

Legacy Member
Berichtgeving heb ik geen probleem mee, maar 't is een kleine moeite om een check in te bouwen dat het op een redelijk uur gebeurt en niet gewoon random zagen dat ge het al lang niet gespeeld hebt met een opvallende stem. In een professionele omgeving is zoiets niet echt tof.

dida2812

Legacy Member
Daar heb je gelijk in,als Homer midden in een meeting zou gaan zeggen dat je moet komen spelen 

Jonas89

Legacy Member
anthony8400 zei:
Lijkt me toch wel behoorlijk duur om een app te vervangen die standaard ook al behoorlijk goed is.
Maar zou het wel eens willen testen :p

persoonlijk vind die ik eigen mail app van Apple zwak

Farmstera

Legacy Member
Vandaag Chaos Rings II uit!
Chaos Rings I en Omega zijn in prijs gedaald ook :)
Mooie rpg van square enix :)

ElGargamel

Legacy Member
Zijn er goeie zelda of pokémon achtige games op de app store? Ik vond die vroeger best leuk op de gba ;-).

camino

Legacy Member
Heb die app ook aangeschaft maar blijf toch de apple email app gebruiken, da benk gewoon en werkt zoals ik het liefste heb.

Zero Grav

Legacy Member
Indien ze Exchange toevoegen zou het een deftig alternatief zijn voor de native applicatie. Die kleine dingen zoals de gestures op de lijsten en overzichtelijke lijsten maken het wel een interessante app.
Maar door het gebrek aan push notifications gebruik ik ze niet, als ge een email krijgt wordt ge toch automatisch naar de native client gestuurd. Dus hopelijk krijgen ze dat er snel door.

Jonas89

Legacy Member
Zero Grav zei:
Indien ze Exchange toevoegen zou het een deftig alternatief zijn voor de native applicatie. Die kleine dingen zoals de gestures op de lijsten en overzichtelijke lijsten maken het wel een interessante app.
Maar door het gebrek aan push notifications gebruik ik ze niet, als ge een email krijgt wordt ge toch automatisch naar de native client gestuurd. Dus hopelijk krijgen ze dat er snel door.

Push - Sparrow iPhone app

Selderijstok

Legacy Member
Updates voor the Simpsons maar ik zie geen veranderingen, mijn town is nog messed up :sop:

Lollypop

Legacy Member
Iemand nog dat The Simpson speelt, ik moet nog steeds 2 personen toevoegen (alle namen die al eens gepost zijn heb ik al toegevoegd)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan