Thorazer
Legacy Member
Geef mij maar de gewonen deze ziet er ni zo leuk uit op het eerste gezicht.SHFT zei:Nieuwe Angry birds 22 maart
[youtube]lxI1L1RiSJQ[/youtube]
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geef mij maar de gewonen deze ziet er ni zo leuk uit op het eerste gezicht.SHFT zei:Nieuwe Angry birds 22 maart
[youtube]lxI1L1RiSJQ[/youtube]
Implar zei:Raar dat jullie allemaal The Simpsons kunnen spelen, de mijne geeft direct de melding dat hij niet kan connecteren, al een week aan een stuk...
Zero Grav zei:Had ik de eerste week ook, nu geraak ik regelmatig binnen tot er gevraagd wordt om naar een ander Springfield te gaan. Op dat moment ga ik ernaartoe en begint em opeens weer dat filmpje te spelen van Homer met zijn iPad. Daarna kom ik terug in een lege stad en begint het opnieuw.
Alsof dat nog niet erg genoeg is werd ik deze nacht om 3 uur 's nachts opeens wakker van de stem van Homer Simpson die mij eraan herinnerde dat ik al even niet meer gespeeld had. 'k Heb het dan maar gewist.
is dat berichtgeving gewoon opstaat...Jonas89 zei:

anthony8400 zei:Lijkt me toch wel behoorlijk duur om een app te vervangen die standaard ook al behoorlijk goed is.
Maar zou het wel eens willen testen![]()
Jonas89 zei:persoonlijk vind die ik eigen mail app van Apple zwak

anthony8400 zei:Heb het gekocht en het werkt wel nog leuk. Alleen kan ik geen Exchange toevoegen verdikke![]()
Zero Grav zei:Indien ze Exchange toevoegen zou het een deftig alternatief zijn voor de native applicatie. Die kleine dingen zoals de gestures op de lijsten en overzichtelijke lijsten maken het wel een interessante app.
Maar door het gebrek aan push notifications gebruik ik ze niet, als ge een email krijgt wordt ge toch automatisch naar de native client gestuurd. Dus hopelijk krijgen ze dat er snel door.
Therapy zei:Modern Combat 3 gekocht. Not bad.
