Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

StannY

Legacy Member
en fbmessenger geeft ook meldingen dacht ik, meer een echte IM dan gewoon een deeltje van FB..

Affinity

Legacy Member
bestaat er app om stukjes uit liedjes te knippen en zo deze als beltoon in te stellen?

Farmstera

Legacy Member
Arylia zei:
bestaat er app om stukjes uit liedjes te knippen en zo deze als beltoon in te stellen?

Ik gebruik ringtones werkt heel goed maar moet wel nog via itunes syncen derna overigens alle apps die ringtones maken dus speelt ni veel een rol


Sent from my iPhone using Tapatalk

Affinity

Legacy Member
ok thx :)

trouwens die pushberichten van facebook app vindek wel nog leuk , maar nie alsek thuis op mijn PC zit te chatten op facebook :D dan krijgek ook nog steeds die meldingen op mijn gsm... is da normaal? :)

JasonC

Legacy Member
Ik krijg héél weinig facebook-meldingen, de app moet daarvoor in de achtergrond draaien, en zelfs dan krijg ik weinig meldingen tot ik de app zelf open doe, is DA normaal...? :p

SHFT

Legacy Member
Gisteren SimplePhysics gedownload. Wel een leuke app.

Je moet constructies bouwen en deze worden dan onderworpen aan bepaalde tests. Dit allemaal met een budget natuurlijk. Zo moet je bvb een dak bouwen dat 50000 lbs sneeuw moet kunnen dragen.

ElGargamel

Legacy Member
sword&sworcery staat afgeprijsd! Leuke adventure game met uniek sfeertje.

ibomber pacific is ook nog een leuke TD game

JasonC

Legacy Member
Angry Birds Space: naar mijn mening een zééér geslaagd concept, ik amuseer me er wel mee! :niceone:

anthony8400

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Angry Birds Space: naar mijn mening een zééér geslaagd concept, ik amuseer me er wel mee! :niceone:

Ik heb die dit weekend ook gedownload en vind het ook de max.
De classic angry birds is echter niets voor mij :p

camino

Legacy Member
Nieuwe angry birds: de max

Foxtube; zeer goeie youtube app.

Swordigo: zeer leuke game, goeie besturing,amusant.

Airquality; is gratis.

Act of fury: nog leuke game.

Wecam; er bestaan er al zovele van, deze heeft verl opties, meer opties dan vele anderen.

Football tv live en futbol tv sports; 2 live streaming voetbal apps. De beste is denk ik de 1st genoemde, bij de 2 de moet ik nog verder testen eerst, die 2 de genoemde bleef na xxx tal sec het beeld stil (op 3G), ik heb nadien nie getest met een ander match, de ene link kan bv perfect werke de ander soms helaas niet.

gryffoer

Legacy Member
Voor op Mac, in combi met iPhone, iPad;
Airserver. Uw Mac Speelt dan voor Apple tv.

Marcheert goed...

dida2812

Legacy Member
weet er iemand een app waar je alle sport uitslagen kan volgen, niet alleen voetbal maar alle sporten?

camino

Legacy Member
fNv6B.jpg


Voetbal,tennis en basket.

dida2812

Legacy Member
thx, maar is nog niet echt uitgebreid he, denk niet dat er zo een app bestaat...

dida2812

Legacy Member
Die van eurosport ziet er idd wel ok uit,eens kijken of hij snel update...

RaZoR be

Legacy Member
Vraagske:
Ik heb al even Navfree Benelux op men iPhone als gratis navigatie software.
Nu heb die oberlaatst geüpdate en ineens ontbreekt het icoontje voor te zoeken op adres. Ik kan enkel recent, POI, contactpersoon...

Iemand anders ook last van? of hebben ze effectief dat zoeken uit de app gehaald?

Duckchick

Legacy Member
RaZoR be zei:
Vraagske:
Ik heb al even Navfree Benelux op men iPhone als gratis navigatie software.
Nu heb die oberlaatst geüpdate en ineens ontbreekt het icoontje voor te zoeken op adres. Ik kan enkel recent, POI, contactpersoon...

Iemand anders ook last van? of hebben ze effectief dat zoeken uit de app gehaald?

Had ik ook, heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dat hielp dus. Waarom ze het doen, weet ik ook niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan