TimzZ
Legacy Member
Lollypop zei:Iemand nog dat The Simpson speelt, ik moet nog steeds 2 personen toevoegen (alle namen die al eens gepost zijn heb ik al toegevoegd)
I do.. Maar 't werkt nog steeds maar half bij mij..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lollypop zei:Iemand nog dat The Simpson speelt, ik moet nog steeds 2 personen toevoegen (alle namen die al eens gepost zijn heb ik al toegevoegd)
, je hebt ze en mss mijn broer deze wel wil hebben.koenraad7 zei:@ sir k.
Je had het beter aan die persoon zelf gevraagd.
Een boot of ruimteschip die hindernissen moet nemen?
Van zulke gernes zijn er een duizendtal te vinden op de appstore.
Het zijn niet echt hindernissen. Je begint aan een level en je kan geen gas geven ofzo, dus je moet zien dat je het einde bereikt al "glijdend" door het level.Ik vond dat eigenlijk geen geslaagde update, de tekst is kleiner geworden en er zijn een paar onnodige knoppen bijgekomen..Jonas89 zei:Update voor Een Teletekstmijn meest gebruikte app per dag
![]()
MvP zei:Ik vond dat eigenlijk geen geslaagde update, de tekst is kleiner geworden en er zijn een paar onnodige knoppen bijgekomen..

Y-Ssin zei:Iemand ooit al eens de app "Remote Mouse" of dergelijke gebruikt? Zijn die apps compatibel met gewone pc's of kan je alleen een mac bedienen met dit soort apps...?
Arylia zei:voor remote desktop control gebruik ik "TeamViewer"
thanks camino trouwens, heb veel nuttige posts van u gevonden met leuke apps die ik vanavond ga installeren op m'n nieuwe iPhone! ik hoop alleen dat 16gig genoeg is![]()
of als ik ergens iets te weinig info heb gegeven of het niet duidelijk is moet je maar vragen hier.MvP zei:Ik vond dat eigenlijk geen geslaagde update, de tekst is kleiner geworden en er zijn een paar onnodige knoppen bijgekomen..