Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TimzZ

Legacy Member
Lollypop zei:
Iemand nog dat The Simpson speelt, ik moet nog steeds 2 personen toevoegen (alle namen die al eens gepost zijn heb ik al toegevoegd)

I do.. Maar 't werkt nog steeds maar half bij mij..

camino

Legacy Member
Voor degene die het al dan niet interessant vinden;

Ik gebruik iedere dag 4 apps om apps (gratis of afgeprijsd) te kopen; freeappmagic,gratis apps,apppricedrop en appdailystore, vooral de 2 laatst genoemde vind ik heel goed, ik kijk 's middags, dan tussendoor nog eens en 's avonds en telkens zijn er nieuwe gratis apps, uiteraard veel die ik niet kan gebruiken of nodig heb maar toch download ik ze snel ;), je hebt ze en mss mijn broer deze wel wil hebben.

Mission sirius; leuke game, ondanks ik met de vinger moet tikken valt het toch nog best mee maar laat het wel uit dat alle games zo zouden worden maar in deze vind ik het zeker oke.

xenocade; dankzij die bovengenoemde apps deze game oa gevonden (gratis uiteraard); leuke bowling game, soepel en speel soms eens tegen mijne maat, enige minpuntje is dat je bv nie via wifi of blutooth tege elkaar kan spelen (tenzij ik iets over het hoofd heb gezien).

-=]*Triple-X*[=-

Legacy Member
Is er een app die je toelaat om de wallpapers van je iPhone random te laten veranderen. Ik heb al gegoogled en vind enkel apps voor JB iPhones. Maar aangezien ik mijn iPhone niet wil JB'en is dit dus geen optie voor mij.

camino

Legacy Member
Mijn nieuwe apps;

extremewheels: heel leuke game, stond ook afgeprijsd, weet nie of dit nu nog zo is?

Bookman; nog nie getest, straks mss eens doen, dit zou een goede app zijn om gedownloade boeken en dergelijke op deze app te zetten.

Film director; met deze app zou je een filmpje die je hebt gemaakt ermee kunnen uitknippen, iets wat ik allang wilde hebben, heb deze nog niet getest, nu hopen deze goed zal werken, aangezien de meesten zeer tevreden zijn verwacht ik dan ook dit oke zal zijn.

Sir. K

Legacy Member
Juist een vraagje:

ik zag vandaag iemand met een spelletje op de iPhone en ben op zoek naar de naam. Het was een spelletje met een boot of ruimteschipje. Je had 2 knopjes, 1 om naar voor te kantelen en 1 om naar achter te kantelen. Je moest met je schip over allerlei hindernissen en je mocht niet vallen. Als je het level uitgespeeld had kreeg je sterren ofzo.

Iemand die weet wat dit is?

Dekon7

Legacy Member
@ sir k.
Je had het beter aan die persoon zelf gevraagd.
Een boot of ruimteschip die hindernissen moet nemen?
Van zulke gernes zijn er een duizendtal te vinden op de appstore.

Sir. K

Legacy Member
koenraad7 zei:
@ sir k.
Je had het beter aan die persoon zelf gevraagd.
Een boot of ruimteschip die hindernissen moet nemen?
Van zulke gernes zijn er een duizendtal te vinden op de appstore.

Is redelijk slecht uitgelegd mss ook :p Het zijn niet echt hindernissen. Je begint aan een level en je kan geen gas geven ofzo, dus je moet zien dat je het einde bereikt al "glijdend" door het level.

MvP

Legacy Member
Jonas89 zei:
Update voor Een Teletekst :) mijn meest gebruikte app per dag :)
Ik vond dat eigenlijk geen geslaagde update, de tekst is kleiner geworden en er zijn een paar onnodige knoppen bijgekomen..

JasonC

Legacy Member
Iemand ooit al eens de app "Remote Mouse" of dergelijke gebruikt? Zijn die apps compatibel met gewone pc's of kan je alleen een mac bedienen met dit soort apps...?

Jonas89

Legacy Member
MvP zei:
Ik vond dat eigenlijk geen geslaagde update, de tekst is kleiner geworden en er zijn een paar onnodige knoppen bijgekomen..

als eens gedacht in landscape-mode te gaan met uw iPhone ? :p

camino

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Iemand ooit al eens de app "Remote Mouse" of dergelijke gebruikt? Zijn die apps compatibel met gewone pc's of kan je alleen een mac bedienen met dit soort apps...?

Er staan bij iedere app toch een woordje uitleg bij?
Normaal gezien kan je dat voor beiden gebruiken.

Droplr*•*iPhone image on 2012-03-21 at 11:16:50.png

GEhHf.jpg

Affinity

Legacy Member
voor remote desktop control gebruik ik "TeamViewer" ;)


thanks camino trouwens, heb veel nuttige posts van u gevonden met leuke apps die ik vanavond ga installeren op m'n nieuwe iPhone! ik hoop alleen dat 16gig genoeg is :P

camino

Legacy Member
Arylia zei:
voor remote desktop control gebruik ik "TeamViewer" ;)


thanks camino trouwens, heb veel nuttige posts van u gevonden met leuke apps die ik vanavond ga installeren op m'n nieuwe iPhone! ik hoop alleen dat 16gig genoeg is :P

Tgoh, het wil natuurlijk niet zeggen dat bv een game die ik opnoem en leuk vind jij deze zal leuk vinden, neem bv pocket god, ik speel die game niet, niks voor mij snapt ge en mensen raden dit ook aan, je zal nog altijd zelf de keuze moeten maken zeker wat games betreft.

Als er nog vragen zijn vuur maar af :) of als ik ergens iets te weinig info heb gegeven of het niet duidelijk is moet je maar vragen hier.

Affinity

Legacy Member
thanks maar bij enkele apps gaf je wat uitleg en heb een waslijstje van degene dat mij wel aanstaan :) zal mijn bezigheid hebben vanavond :P (thuis met WiFi, mobile vikings sim is nog onderweg :( )

s@té

Legacy Member
MvP zei:
Ik vond dat eigenlijk geen geslaagde update, de tekst is kleiner geworden en er zijn een paar onnodige knoppen bijgekomen..

Vind ik ook. Vond de app beter voor de update.

JasonC

Legacy Member
Kan iemand me eigenlijk eens uitleggen wat het nut is van Facebook Messenger? Je kan hetzelfde toch ook doen met de native Facebook-app of vergis ik me...? :s

JasonC

Legacy Member
Ja, mr als ge dan op fb wa zit te lezen, en ge chat terwijl met een paar mense moete wel constant wisselen tussen beiden apps. Dan vind ik eentje tochwel makkelijker! :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan