Dekon7
Legacy Member
Ik was in't begin een beetje sceptisch om deze te kopen maar nu dat ik hem heb kan ik alleen maar akkoord gaan met Therapy. Voor die 0.79 € moet je het zeker niet laten.Therapy zei:Swordigo.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was in't begin een beetje sceptisch om deze te kopen maar nu dat ik hem heb kan ik alleen maar akkoord gaan met Therapy. Voor die 0.79 € moet je het zeker niet laten.Therapy zei:Swordigo.![]()
.Love it. Het online gamen tegen elkaar staat nog niet volledig op punt maar het is veelbelovend, zalige game.(http://www.coyotesystems.be)Het bedrag wordt rechtstreeks afgehouden van uw iTunes-rekening bij Apple.
?Jonas89 zei:
camino zei:Aangeschaft.
, mag betalend, t moet gewoon simpel zijn en werken!camino zei:Dit is een nieuwe app die ik gevonden heb maar ik heb dit nog nooit gebruikt: hoe werkt dit dan juist? Krijgt ge dan ook een briefke die ge voor u ruit moet leggen of hoe werkt dat? Want geen briefke voor de ruit= boete?
Ik heb wel al automaten gezien waarbij je dat kan doen maar snap er nie veel van, ook wel wa schrik van ik wa verkeerds doe.
Zorba zei:Dat is gewoon sms-parkeren: Je stuurt een sms met je nummerplaat en de nummer van het betaaltoestel en uiteraard kunnen de controleurs opzoeken of je een sms gestuurd hebt of niet.
Als je terug vertrekt stuur je dan een nieuwe sms en dan gaat het parkeerbedrag van je rekening (gsm-abbo of zichtrekening als dat gekoppeld is).
Heel simpel, behalve dat je eerst online moet registreren én dat veel gemeentes verschillende bedrijven/diensten hebben. Hierdoor moet je u registreren bij verschillende sites ...