Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
shark dash; nieuwe game van gameloft; super game.
Verfrissend ook, tis eens wat anders dan angry birds (uiteraard blijft angry birds de top ook). Ben al verslaafd aan shark dash :).

Speedy

Legacy Member
Speedy zei:
Ik zoek een simpele Wekker app die maar 1 functie heeft: wekker (zonder al die andere tralala). Het moet mogelijk zijn om verschillende wekkers in te stellen, instelbaar volgens de dagen van de week, waarbij je ook een liedje kan laten afspelen uit je ipod bibliotheek (de volledige versie, niet zo een ringtone van gemaakt). Zonder reclame!!
En liefst gratis :p, mag betalend, t moet gewoon simpel zijn en werken!

Iemand?

u4ea

Legacy Member
Speedy zei:

Mighty Clock, heb da één van de eerste dagen derop gezet en das eig perfect voor mij.

gratis(toen toch)
eigen muziek afspelen
verschillende wekkers instelbaar (heb voor elke dag een andere omdak elke dag op een ander uur op school moet zijn)

Kgebruik da nu ook als klok voor op mijn docking station da voor mijn bed staat.

Liedjes zijn denk ik wel alleen als de app helemaal op staat, niet als achtergrond-app, maar das vrij normaal.

camino

Legacy Member
Shazam hoe vandaag update gekregen; nu ist hier in orde se ;).
Dhazam terug nr 1 ;-). Blijkbaar bugs weggewerkt.
Is nu iets sneller ook dan de ander 2 die ik heb.
Update: iets te luid geroepen, hangt echt van song tot song af.

Net een song op topradio late luistere; shazam vind, musicid vind en soundhound vind niet.
Shazam en musicid wille voorlopig nie onderdoen voor elkaar, soundhound laat het wat afweten ;).

pina

Legacy Member
Iemand die de coyote-app heeft? Ik vraag mij af: je koopt de app aan, maar als je dan na 30 dagen gratis proeftijd, geen abo wenst te nemen, kan je dan uberhaupt nog iets doen met die app? Ik wil het wel eens testen in welke mate die app nuttig kan zijn voor mij.

Bouver

Legacy Member
pina zei:
Iemand die de coyote-app heeft? Ik vraag mij af: je koopt de app aan, maar als je dan na 30 dagen gratis proeftijd, geen abo wenst te nemen, kan je dan uberhaupt nog iets doen met die app? Ik wil het wel eens testen in welke mate die app nuttig kan zijn voor mij.

Nee, je krijgt enkel een scherm om het abonnement te verlengen.

daimand

Legacy Member
voor zolang deze app
nog online blijft: Tv English Premium.

45 Engels/amerikaanse zenders waaronder enkele betalende! ( zit in app zonder xtra kost)

tijdelijk 99cent!

Heb op een youtube review gehoord dat deze app misschien als illegaal worden beschouwd owv de gratis betalende kanalen...

Therapy

Legacy Member
Heb al gelezen dat de app niet meer werkt. Hij zou alleen reclame meer geven.

daimand

Legacy Member
Therapy zei:
Heb al gelezen dat de app niet meer werkt. Hij zou alleen reclame meer geven.

Werkt nog wel :) zowel iphone als ipad doet het nog.

De HD. Zenders zien er ook echt goed uit!

(waarom is mijn vorige reactie hier verwijdert?? Mag je hier niet vermelden dat een iphone g e j ai l b r ea k t is? En in het verkoops topic mag dit dan wel, seriously?! )

camino

Legacy Member
daimand zei:
voor zolang deze app
nog online blijft: Tv English Premium.

45 Engels/amerikaanse zenders waaronder enkele betalende! ( zit in app zonder xtra kost)

tijdelijk 99cent!

Heb op een youtube review gehoord dat deze app misschien als illegaal worden beschouwd owv de gratis betalende kanalen...

HD zenders werken hier niet, effe kreeg ik het erdoor maar na een hele korte tijd maar stopte het ermee.
Kwaliteit was nochthans top.

Gewone zenders werken perfect.

Mijn maat heeft een 90min getest op 3G (gewone zenders) en 148.3MB kwijt.

daimand

Legacy Member
camino zei:
HD zenders werken hier niet, effe kreeg ik het erdoor maar na een hele korte tijd maar stopte het ermee.
Kwaliteit was nochthans top.

Gewone zenders werken perfect.

Mijn maat heeft een 90min getest op 3G (gewone zenders) en 148.3MB kwijt.

Ik heb een stuk top gear gezien op niet HD en een aflv friends op comedy central hd met beter beeld als top gear en heb toch heel de aflv met reclame ertussen gezien... En zelf afgezet zodus hier werken ze toch wel denk ik dan :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD

daimand

Legacy Member
Hmm app werkt niet meer :( en is niet meer in de store te vinde :p


Sent from my iPad using Tapatalk HD

camino

Legacy Member
Marvel vs. Capcom 2 ; leuke game, staat nog kleine week aan goedkopere prijs.

forumnaar

Legacy Member
Ik heb via iTunes zonet TomTom Benelux gekocht voor mijn iPhone 4. Als ik die nu gebruik tijdens het autorijden, gebruikt die dan zoals een gewoon GPS toestel alleen het GPS signaal of gebruikt mijn iPhone 4 ook data via de 3G verbinding???

Hopelijk kan iemand verduidelijken :)
alvast bedankt!

Lemme

Legacy Member
forumnaar zei:
Ik heb via iTunes zonet TomTom Benelux gekocht voor mijn iPhone 4. Als ik die nu gebruik tijdens het autorijden, gebruikt die dan zoals een gewoon GPS toestel alleen het GPS signaal of gebruikt mijn iPhone 4 ook data via de 3G verbinding???

Hopelijk kan iemand verduidelijken :)
alvast bedankt!

Nope, werkt via GPS - gebruikt geen data.

kakature

Legacy Member
camino zei:
HD zenders werken hier niet, effe kreeg ik het erdoor maar na een hele korte tijd maar stopte het ermee.
Kwaliteit was nochthans top.

Gewone zenders werken perfect.

Mijn maat heeft een 90min getest op 3G (gewone zenders) en 148.3MB kwijt.
Ik heb toch een hele match uitgezien op SkySports HD maar nu zit die zender er zelfs niet meer tussen :(

kakature

Legacy Member
Jonas89 zei:
hier werkt de app niet meer
Hier ook niet. Soms geraak ik bij de lijst maar dan gebeurt er niets als ik erop tap. Scam uiteindelijk, gelukkig maar voor 80 cent.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan