Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShadesOfJae

Legacy Member
Heeft er iemand een overzichtje met de interessantste apps? Geen zin om 144 pagina's door te nemen. :p

pina

Legacy Member
iemand al ervaring met remote cams via iphone? Dat je bvb je macbook ergens plaatst met de webcam aan, en dat je met je iphone op een andere plaats kan kijken wat er wordt gefilmd op de macbook?

anthony8400

Legacy Member
MorGo7h zei:
Ik wou hem kopen eens push er in zat, maar ondertussen lijkt het er op dat je een abonnement gaat moeten aanschaffen voor push. Meer dan 3euro per jaar schik ik daar wel niet voor te betalen :s Dan blijf ik wel bij de standaard app..

Ik gebruik Sparrow, maar zal die er weer af smijten.

Het heeft leuke features maar het stoort mij dat die vree traag is. Spijtig, want op mijn mac werkt die wel heel goed.

camino

Legacy Member
ShadesOfJae zei:
Heeft er iemand een overzichtje met de interessantste apps? Geen zin om 144 pagina's door te nemen. :p

Da hangt ervan af wat jij interessant vind;

Politiecontrole: vind ik een goeie app; wel maandelijks voor betalen maar tis de 1ste app waar er zoveel controles opstaan, uiteraard wil dat nog niet zeggen ze er allemaal opstaan, opletten blijft nog altijd de boodschap natuurlijk ;).

Tvgids.tv 2.0 belgie pro; super app vind ik, herinneringen die ik dagelijks gebruik enz....Altijd tv gids bij je.

djay; denk da iedereen wel graag muziek beluisterd maar wat er zo goed is aan deze app is dat ge die zelf kan laten mixen, ik gebruik altijd deze app, stel de tijd in zoals ik het wil en das echt een zalige app, je kan dat zelfs op een fuif gebruiken (al ben je beter af op de ipad). En djay is ook de beste djay app die er is, ik heb een 5 tal andere en die kunnen niet aan deze tippen.

GPS heb ik een 4-5tal verschillende; tomtom blijft voor mij de allerbeste maar helaas wel als je alles wil hebben wel de duurste, ik trek het me niet echt aan, ik betaal de 2 keer 30 euro met plezier, ik gebruik de gps meermaals per week dus het heeft zijn nut.

Shazam,soundhound en musicid zijn 3 muziekherkennings programma's; liedje aant spelen op jim tv, laat je iphone app deze beluisteren en de naam komt erop :), shazam en musicid zijn wel de 2 beste die er zijn. Soundhound is de minst goeie.

Resuce light; de naam zegt het zelf, goeie app, gebruik ik af en toe eens in den donker :).

Yelo: als je telenet hebt, goeie app, ik gebruik deze voor live tv te kijken via wifi maar vooral voor op afstand mijn programma's in te stellen, soms gebeurt het ik dacht op tijd thuis te geraken, er komt wat tussen, snel de app openen en dat programma dan instellen, lekker easy, lukt het niet via de app doordat deze eens vervelend doet kan je het nog altijd via safari doen en naar yelo gaan enz...

Euromillions; je moet deze nemen waar formigas bijstaat; staat onder de euromillions naam. Schitterende app, ik weet heel snel de resultaten en weet meteen of ik gewonnen heb, ik laat een pushbericht sturen, zalige app, je stelt je nummers in die app en voor de rest hoef je in feite niet echt iets te doen.
Ik speel de dinsdag en vrijdag en stel meteen din+vrij in en dit voor 10 weken.

speed test; hoef ik geen uitleg bij te geven.

Hello proximus; is een app voor mensen die een prepaid kaartje hebben bij proximus.

imgurupload; een app die soms heel nuttig kan zijn; je zit op een forum zoals deze en wil een foto opkrijgen en dat die ook meteen te zien is, dit kan via deze app, je gaat naar je cameraroll en uploaden en dan krijg je de link en dan posten maar, voor mij een goeie handige en zeer nuttige app.

Voor documenten en mijn paswoorden altijd bij de hand te hebben gebruik ik goodreader en quick office pro.

Om gratis te bellen naar anderen of sms en mmssen of audio boodschap in te spreken gebruik ik apps als whatsapp, viber,forfone enz....
Werkt beste op 3G en wifi (als je wil bellen), andere mensen moeten ook deze apps staan hebben.

Itelemeter; als je bij telnet internet hebt dan kan je deze app gebruiken om je verbruik te zien van je internet thuis, deze onthoud ook meteen je inlog gegevens, gewoon op de app klikken en klaar is kees.

appPricedrop en appDailystore zijn 2 apps om gratis apps te downloaden, iedere dag download ik alle nieuwe gratis apps, daar kruipt wel heel wat tijd in als je dat iedere dag mee bezig bent, ik doe dit 's ochtends, in de loop van de namiddag en 's avonds laat doordat er vooral bij die 1st genoemde telkens nieuwe gratis apps bijkomen.

weather pro; een deftige weer app, je kan ook 5.49 euro voor een jaar betalen maar veel extra's heb je daar niet bij dus ik betaal daar dan ook niet meer, als ik om de 3 uur de weersvoorspelling zie is dat al voldoende, daar kijk ik niet iedere dag naar.

Appbox pro en apptoolkit kan ik iedereen wel aanraden; deze 2 apps vullen elkaar goed aan vind ik, ze hebben heel wat opties. Ik gebruik de 1st genoemde vooral voor de koerswisseling en deze is altijd up to date, doordat ik af en toe eens iets op een buitenlandse site bestel ist leuk om weten hoeveel de prijs exact is in euro's.

Streetviewer; de naam zegt het zelf, gebruik ik als ik naar een plaats ga waar ik nog nooit ben geweest, kwestie van een idee te hebben, uiteraard is het niet altijd 100% correct maar het heeft je wel een idee.

Puffin en photon flash player browser zijn 2 apps die flash sites en filmpjes afspelen. De ene is soms beter dan de andere, daarom heb ik beiden ;).

Song2email: in je muziek app kan je de songs doormailen, soms lukt het niet omdat er opkomt beveiligd blablabla.

photosync: je zelfgemaakte video's en foto's draadloos doorsturen van pc naar iphone en omgekeerd.

Tunein radio pro: een goeie online streaming radio.

Tentspotter; de naam zegt het een beetje zelf, uiteraard is het maar een naam, ik gebruik deze voor de wagen al heb ik dit niet veel nodig, op de f1 had ik dit wel gebruikt, twas daar zo groot we het ook nodig hadden nadien :) en zo de wagen terug gevonden.

Filmfanaat; gebaseerd op de site moviemeter, app openen, film intypen bij zoeken en je ziet meteen ook alles via deze, ook de reviews enz....

zoek mijn iphone; staat er sowieso op, zou iedereen moeten doen.

pushbirthdays 3: ik gebruik deze app altijd voor de verjaardagen van iedereen die in mijn contacten staan; lekker handig, ik laat dan een dag ervoor een push bericht sturen en de dag zelf en beslis zlf wanneer, heel goeie app dus en makkelijk ook. Ik ben ogal vergeetachtig, deze app heeft me al meermaals gered.

justin tv; van alle sporten wat die je via live streaming kan volgen.

printbureau; vind ik een zeer degelijke print app.

ihandy vertaler pro: zoals we allen weten staan zo'n zaken nog nooit op punt maar het helpt wel als je bepaalde woorden of kleine zinnen niet weet hoe deze bv in het engels ofzo zijn enz.... Gebruik ik soms wel eens.

sociale media apps; facebook de originele app maar ik gebruik ook facely hd, de ene speelt soms een filmpje af terwijl de andere dat dan wel wil :).
Voor twitter gebruik ik icebird for twitter, goeie en mooie app.

Voor de voetbal uitslagen en dergelijke meer vullen de volgende elkaar aan want der is geen enkele van de 3-4 apps die alles heeft;
live score addicts,my football pro 3,sportwereld, live score is een eurosport app. De beste 2 vind ik de 2 eerst genoemde kort gevolgd door sportwereld.
Bij my football kan het wel zijn ze voor nieuwe seizoen een nieuwe app uitbrengen onder myfootball pro 4 of zoiets in dienen aard.


Ik heb er nog een heleboel maarja, dan ben ik nog een tijdje bezig en tzou mss wat teveel worden :).

camino

Legacy Member
sevencrowns zei:

Sterk argument :).

Waarom is soundhoudn minder (ik heb nie gezegd slecht); shazam en musicid vinden af en toe hier toch nummers terwijl soundhound deze niet vind en shazam en musicid zijn veelal ook sneller in het vinden van de song, soundhound heeft dikwijls langer nodig om de song te vinden.
Ik heb nie gezegd het slecht is of het zijn geld nie waard is, ik heb gezegd dat het de minste van de 3 is.

jonaske_

Legacy Member
Mijn eerste zelfgeschreven app voor €0,79 in de app store. Je kan ermee veel waarden omzetten en zelfs formules uit de fysica gebruiken. De wisselkoersen worden elke dag geupdatet met de gegevens van de ecb. App Store - iConvertCal

Therapy

Legacy Member
Bestaat er een app om op de hoogte te blijven van de laatste gamereleases? En dan bedoel ik pc en conslolegames ipv iphonegames.

___DIMI___

Legacy Member
Therapy zei:
Bestaat er een app om op de hoogte te blijven van de laatste gamereleases? En dan bedoel ik pc en conslolegames ipv iphonegames.

Ik gebruik game.minder, werkt goed, en met push notificaties :D.

u4ea

Legacy Member
Is er een app waarmee ik autio kan streamen naar mijn iPod Touch, gratis?
Zou veel handiger zijn dan elke keer ne kabel naar mijn desktop trekken als ik muziek wil spelen of audio wil spelen over mijn versterker.

Maar ik vind dus echt niks e. :sop:

MeRCeNaRy

Legacy Member
u4ea zei:
Is er een app waarmee ik autio kan streamen naar mijn iPod Touch, gratis?
Zou veel handiger zijn dan elke keer ne kabel naar mijn desktop trekken als ik muziek wil spelen of audio wil spelen over mijn versterker.

Maar ik vind dus echt niks e. :sop:

Lol, thuisdeling? :p

JasonC

Legacy Member
Iemand die een goeie app of cydia tweak kent waarmee je gesprekken (zowel inkomende als uitgaande) kan opnemen wanneer je belt met de native phone app..?
Thnx
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan