Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tgc_9012

Legacy Member
u4ea zei:
Is er een app waarmee ik autio kan streamen naar mijn iPod Touch, gratis?
Zou veel handiger zijn dan elke keer ne kabel naar mijn desktop trekken als ik muziek wil spelen of audio wil spelen over mijn versterker.

Maar ik vind dus echt niks e. :sop:
Enige app waarvan ik weet dat hij de audio van uw PC doorstreamt, is splashtop desktop. Het is wel een remote desktop app, maar je kan het dus ook gebruiken als audio-streamer.

MorGo7h

Legacy Member
u4ea zei:

Airfoil kan dat. Alleen is het niet zo'n super programma. Er zit veel delay op, dus voor videomateriaal en games ben je er niks mee.

Als je muziek aan het afspelen bent, komt alles een tweetal seconden achter. Wanneer er packet loss optreed, begint de pitch te veranderen zodat hij zijn 2 seconden delay kan behouden. Echt irritant.

Ik denk niet dat ge geluid van uw laptop kunt streamen naar een iDevice met homesharing.

Google eens naar Air Foil alternatives als je meer gelijkaardige apps wilt.

u4ea

Legacy Member
MorGo7h zei:
Airfoil kan dat. Alleen is het niet zo'n super programma. Er zit veel delay op, dus voor videomateriaal en games ben je er niks mee.

Als je muziek aan het afspelen bent, komt alles een tweetal seconden achter. Wanneer er packet loss optreed, begint de pitch te veranderen zodat hij zijn 2 seconden delay kan behouden. Echt irritant.

Ik denk niet dat ge geluid van uw laptop kunt streamen naar een iDevice met homesharing.

Google eens naar Air Foil alternatives als je meer gelijkaardige apps wilt.

Awel, had daar gisteren achter gezocht en heb niks gratis gevonden of iets da werkte onder w7 64bit.

WiFi2HiFi zag er goed uit, alleen is da ni gratis. (Zelf geen Lite versie om te testen)
Heb der nog 2 gevonden, alle 2 Mac exclusive. :sop:
Kgeef het op.

Apple haalt Airfoil Speakers Touch uit de App Store - iPhoneclub.nl
Artikel van gisteren, what are the odds.

Dacht idd ook ni da ge me homesharing da kon doen.:p
Want wou eig ni speciaal itunes gebruiken om af te spelen over wifi.

wimke1971

Legacy Member
Kost coyote op iphone nog iets extra aan verbruik/data... behalve de 5 euro die je per maand moet betalen?

Ampie

Legacy Member
Uw mobiele data wordt gebruikt dus als je geen abo hebt op data moet je natuurlijk voor die verbruikte data betalen.

MorGo7h

Legacy Member
u4ea zei:
Awel, had daar gisteren achter gezocht en heb niks gratis gevonden of iets da werkte onder w7 64bit.

WiFi2HiFi zag er goed uit, alleen is da ni gratis. (Zelf geen Lite versie om te testen)
Heb der nog 2 gevonden, alle 2 Mac exclusive. :sop:
Kgeef het op.

Apple haalt Airfoil Speakers Touch uit de App Store - iPhoneclub.nl
Artikel van gisteren, what are the odds.

Dacht idd ook ni da ge me homesharing da kon doen.:p
Want wou eig ni speciaal itunes gebruiken om af te spelen over wifi.

Buh, dat zuigt wel :/

wimke1971 zei:
Kost coyote op iphone nog iets extra aan verbruik/data... behalve de 5 euro die je per maand moet betalen?

Ik heb iCoyote en dat kost niks extra buiten uw abbo en uw verbruikte data. En zoveel verbruikt het niet. Ik heb het bijna iedere dag opstaan en kmerk er niet zoveel van. Alleen aan uw batterij merkt ge dat het opstaat :p Maar dat is met alle GPS toepassingen zo.

JasonC

Legacy Member
Nogmaals:

Y-Ssin zei:
Iemand die een goeie app of cydia tweak kent waarmee je gesprekken (zowel inkomende als uitgaande) kan opnemen wanneer je belt met de native phone app..?
Thnx

daimand

Legacy Member
Duke Nukem 3D

Nostalgie op de iPhone seg :D
exact zelfde levels, grafisch op de iphone heel mooie styl eigenlijk, leuke geluidjes van medical kits tot het gebrul van de monsters. Niet goed voor tijdens de exames !! :D

JasonC

Legacy Member
koenraad7 zei:

Zo zonder enig argument vind ik da dikken stierenstront, ik gebruik tientallen tweaks vanuit cydia en heb er nooit problemen mee gehad...

Dekon7

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Zo zonder enig argument vind ik da dikken stierenstront, ik gebruik tientallen tweaks vanuit cydia en heb er nooit problemen mee gehad...
Ik heb verleden week met de nieuwe JB dat eens gebruikt op mijn iphone 4S
(waaronder sbsettings,five in a row,unfold) na en aantal uur begon mijn iphone zonder enige aanwijzing zichzelf te rebooten (zelfs een aantal keer in safe mode te zetten). Na welgeteld 9 reboots op 1 uur hield ik het weer voor gezien en heb door een volledige
restore die rotzooi er vanaf gesmeten. Argument genoeg?

Edit: met die JB begon mijn batterij ook weer als vanouds rap leeg te geraken (nu de laatste maanden de batterijduur net verbeterd was).

JasonC

Legacy Member
koenraad7 zei:
Ik heb verleden week met de nieuwe JB dat eens gebruikt op mijn iphone 4S
(waaronder sbsettings,five in a row,unfold) na en aantal uur begon mijn iphone zonder enige aanwijzing zichzelf te rebooten (zelfs een aantal keer in safe mode te zetten). Na welgeteld 9 reboots op 1 uur hield ik het weer voor gezien en heb door een volledige
restore die rotzooi er vanaf gesmeten. Argument genoeg?

Edit: met die JB begon mijn batterij ook weer als vanouds rap leeg te geraken (nu de laatste maanden de batterijduur net verbeterd was).

Das helemaal geen argument, gij zijt gwn één van de minder gelukkigen bij wie de jb blijkbaar ni van de eerste keer lukt, da komt wel vaker voor, bij de jb van ios 5.0.1 lukte het bij mij ookni direct.
Gewoon ideviceke herstellen, opnieuw proberen, kans dat het dan wel lukt is vrij groot.
Omdat het bij u ni gelukt is geen reden om hier te "jb=crash" te schrijven, dazal gwn bij u en een paar anderen zo zijn.
Zoals ik al zij: bij mij en velen anderen, tientallen tweaks/apps geïnstalleerd, geen enkel probleem voorgehad! ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan