Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
De topic is hier beetje andere richting aan het uitgaan.

Effe een klein nieuw lijstje geven van mijn nieuwe leuke apps:

Politiecontrole post ik nog eens omdat ik dit echt een heel goeie app vind, tis de 1ste app die echt veel controles heeft staan, de vele andere die ik had daar stonden slechts enkele op, deze is echt wel oke.
Uiteraard zullen ze er dan nog niet allen opstaan dus tblijft toch altijd nog opletten geblazen.

Mijn kalender; vind er niks aan, ik wil de verjaardagen gewoon synchen maar telkens zegt dat ding em een bericht ofzo wil sturen, lol, nog nooit meegemaakt. Snap da niet, weg ermee, geen aanrader.

Get packed; voor wie op reis ofzo gaat is dit wel eens een leuke app om te gebruiken.
Ik moet deze wel eerst nog verder testen.

Hattrick; zijn er hier mensen bij die hattrick online spelen? Deze hebben een officiele app uitgebracht.

instaframe; er bestaan er al zovele maar deze vind ik goed.

kleur; herkent kleuren, wel fun. Ongeloofelijk wa ze toch allemaal uitvinden en wa je mee ne smartphone al allemaal nie kan doen (buiten eiers bakken).

enigmOn en enigmOn 2; zalige games, logisch nadenken, vooral dat, niet altijd vene simpel :). Echt wel fun deze.

kiekeboe; iedereen kent dit wel deze strip, is ook wel leuk, als ge bv bij den dokteur zit of op u wagen moet wachte bij de garagist, ideaal moment om den kiekeboe eens te beginnen lezen.

fat birds; zalig maar heel moeilijke game.

evil dead; leuke game, moet nog verder testen maar tziet er fun uit.

watersurface; niet je aan deze zoveel hebt maar wel fun alweer om eens aan mensen te laten tonen.

easy banking; app van fortis, is wel handig.

score! classic goals: is iets wat de voetbal fans wel fun gaan vinden, twerkt ook mee het systeem van 1-2-3 sterren zoals bij angry birds, leuke is je de goals moet nadoen en perfect moet uitvoeren om 3 sterren te behalen enz.... heel leuke game.

ARsoccer-augmented reality football: leuk gevonden, werkt redelijk goed ook, wel iets dat gewoon eens om te tonen is, ik zie me dit al niet iedere dag te doen :p.

Update; nog een paar bij.

Tap the frog 2: gewoon fun games.

Robbery rob; nog zo eentje :p

Subway surfers; en nog zo eentje, allen leuke vermakelijke games en niet duur ook.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
vraagje ivm een jailbreak tweak.

ik sorteer men contacten vaak per groep bv allerlei namen apart. om een voorbeeld te geven, ik heb "thuis" met daaronder men ma, men pa, telefoonnr thuis en zen telefoonnr opt werk.

ik vind da zeer gemakkelijk maar het stoort mij énorm dat ge in uw sms lijst enkel maar thuis ziet staan. ik moet dan altijd eens gokken of die smsen nu van mn ma of pa komen als ik naar een van hen wil sturen.

ok ik kan ook altijd gewoon nieuwe message kiezen en thuis intikken want dan komt da ook te voorschijn maar die staan vaak bovenaan mijn sms berichten dus open ik altijd die conversatie met als gevol da'k eerst dus moet nalezen naar wie ik ga sturen.

daarom dus op zoek naar een tweak die die personen binnen die contactgroep int klein achteraan placeren in uw sms lijst, if you know what i mean?

iemand die zoiets ooit is tegen gekomen?

peutie

Legacy Member
the dictator is ook nog cava ma rap voorbij want je kan maar 2 maps gratis spelen :(

camino

Legacy Member
Dernet nog eens testje gedaan: kate ryan-robots
Soundhound vond deze niet,shazam wel en musicid zowaar ook niet.

Shazam is echt wel de nr 1.

sevencrowns

Legacy Member
camino zei:
Dernet nog eens testje gedaan: kate ryan-robots
Soundhound vond deze niet,shazam wel en musicid zowaar ook niet.

Shazam is echt wel de nr 1.

Aha het feit dat gij Kate Ryan vindt met Shazam wil zeggen dat dat beter is dan Soundhound. Oké bro. :')

camino

Legacy Member
sevencrowns zei:
Aha het feit dat gij Kate Ryan vindt met Shazam wil zeggen dat dat beter is dan Soundhound. Oké bro. :')

He bro, ik doe altijd tests, iedereen die me kent weet dat hier.
Ik test veel verder dan dit uit, tijd geleden heb ik vele songs na elkaar gedaan en shazam scoor in totaliteit beter dan soundhound.

camino

Legacy Member
Therapy zei:
Hoe speelt Max Payne op de iPad?

Ik had max payne op de 1ste dag gekocht op de iPhone en niet tevreden van de besturing, mss dat nu al opgelost is met een update, ik heb het sindsdien niet meer geinstalleerd maar de besturing suckte enorm.

Therapy

Legacy Member
camino zei:
Ik had max payne op de 1ste dag gekocht op de iPhone en niet tevreden van de besturing, mss dat nu al opgelost is met een update, ik heb het sindsdien niet meer geinstalleerd maar de besturing suckte enorm.

Hmm, kwil den 1 en 2 gespeeld hebben voor ik aan 3 begin. Dan toch maar op pc. :(

zipke

Legacy Member
Iemand die een app kent om uw afstanden te "tracken"?
Ik bedoel dus een applicatie die je opstart bij het begin van je rit en nadien meevolgt hoeveel kilometer je aflegt (en eventueel verschillende tracks onthoudt). Ik zou dit kunnen gebruiken voor mijn gereden afstanden privé/werk gescheiden te houden.. (en op het einde van de maand de som te maken en terug te resetten).

Bedankt!

Applicious

Legacy Member
Onlangs Flipboard afgehaald.. Mooi op de iPhone en op de iPad is het alsof je een boekje aan het lezen bent :D
Je kan o.a. facebook, twitter, souncloud, RSS feed toevoegen en zeer netjes weergeven.. Is gratis en het proberen waard :)

camino

Legacy Member
Mass effect van 3,99 euro naar 0,79 euro vandaag, tis de moment om aan te schaffen.

StannY

Legacy Member
zipke zei:
Iemand die een app kent om uw afstanden te "tracken"?
Ik bedoel dus een applicatie die je opstart bij het begin van je rit en nadien meevolgt hoeveel kilometer je aflegt (en eventueel verschillende tracks onthoudt). Ik zou dit kunnen gebruiken voor mijn gereden afstanden privé/werk gescheiden te houden.. (en op het einde van de maand de som te maken en terug te resetten).

Bedankt!

Mytracks fors the job

camino

Legacy Member
Paar leuke games gekocht:

eurosoccer
mass effect
eager beaver
tap the frog 1 en 2
robbery rob
catapult king
welkom thuis
wi-fi manager (moetk nog testen)
tubepad; vindk goeie app
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan