Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
Lostwinds is gratis, je kan het maar in je bezit hebben e, niet goed, afgooien maar :p.

kakature

Legacy Member
Heeft iemand nog de laatste versie van Foursquare staan, voor de 5.0 update? Ik vind die nergens en ik wil die graag terug. De 5.0 trekt op niets en is enorm onoverzichtelijk.

camino

Legacy Member
Heb me nog eens laten gaan, ik ben app verslaafd ik weet het.

Home design; voor de fun aangeschaft maar voorlopig is da chinees voor mij hoe da in zijn werk gaat :p.

Launch center; mooi je een app hebt die verschillende zaken in zich heeft maar toch ben ik er niet voor, voor mezelf is deze app beetje geldverspilling geweest.

Voicecreator; is gewoon een app met meerdere mogelijkheden die je stem opneemt en dan in andere manieren omzet, is eens leuk maar meer ook nie.

Display rec: Schitterende app deze, als je gamed of surft of eender wat je doet mee je iPhone kan je gewoon opnemen, fun en handig voor mocht het eens nodig zijn.

Parking mania; zalige game

cloud patrol; nog een leuke game.

bridge constructur; goeie maar al snel moeilijke game. Is in feite hetzelfde als fat birds.

Stilla; 2 verschillende foto's trekken en dan zie je 3D, soort van spiegelbeeld noem ik dit, moet zeggen ik dit wel fun vind deze app.

King of fighters; kost normaal 5.49 euro, sta nu aan 3.99 euro, leuke vecht game, beetje street fighetr achtig.

fibble; heel leuke game ook.

camino

Legacy Member
Het laatste nieuws heeft een app voor de iPhone nu.
Maar of dat zijn geld waard is?

Beter op de iPad.

mumbai

Legacy Member
camino zei:
Het laatste nieuws heeft een app voor de iPhone nu.
Maar of dat zijn geld waard is?

Beter op de iPad.

Op iPad ideaal. Op iPhone waardeloos. Artikels zijn absoluut niet te lezen op een iPhone en geen mogelijkheid tot zoomen (raar). Terwijl op een iPad alles perfect leesbaar is. En indien nodig heb je zelfs de mogelijkheid tot inzoomen (inzoomen enkel mogelijk op iPad dus).

Strange,...

W0utR

Legacy Member
camino zei:
Launch center; mooi je een app hebt die verschillende zaken in zich heeft maar toch ben ik er niet voor, voor mezelf is deze app beetje geldverspilling geweest.

Gisteren ook gekocht omdat ik er wat goeie reviews van gelezen had en het er echt wel handig uitzag.
Het heeft potentieel, maar er zijn atm nog te weinig actie's om het echt interessant te maken, hopelijk worden dat er in de toekomst meer.

Want bijvoorbeeld een foto met instagram nemen lijkt een goeie actie, maar uiteindelijk moet je ook 2 keer klikken, net hetzelfde als de instagram app gebruiken dus.

Dus met meer actie's gaat het veel interessanter worden

NDP

Legacy Member
nike+ running is nu tijdelijk gratis, heb ze gisteren getest en ben er zeer tevreden van. Weg runkeeper :p

camino

Legacy Member
De nieuwe spiderman is uit; Is de game met vecht knoppen?
Zoals bij modern combat 3,final fight, de vorige spiderman?

En de opvolger van where's my water is ook uit; where's my perry :-).

Tah_b00nz0r

Legacy Member
NDP zei:
nike+ running is nu tijdelijk gratis, heb ze gisteren getest en ben er zeer tevreden van. Weg runkeeper :p

Zeer goed ^^ gebruikte tot nu toe mn cyclemeter app om men lopen bij te houde ma dit ziet er vele beter uit :)

Dekon7

Legacy Member
camino zei:
De nieuwe spiderman is uit; Is de game met vecht knoppen?Zoals bij modern combat 3,final fight, de vorige spiderman?
JA met vechtknoppen! je moest hem allang gekocht hebben.

camino

Legacy Member
koenraad7 zei:
JA met vechtknoppen! je moest hem allang gekocht hebben.

?
Die is nog maar net uit, ik was rond 12 uur wakker, dan hadk op een ander bekende fora gelezen spiderman en where's my perry uit is vandaag :-).
Ik koop normaal gezien liever geen games meer van 5.49 euro maar deze zie ik zeker wel zitten om er nog eens aan te geven, deze week nog komt nog een topgame uit mee die zombies enzo, ziet er steengoed uit, deze gaak ook kopen.

Wa vind je zelf van de game?

armutye

Legacy Member
iCoyote is vandaag en morgen 40% goedkoper. 30 euro ipv 50 euro voor een uur.

camino

Legacy Member
Kheb nog paar nieuwe goeie games;

Where's my perry; de opvolger van where's my water.

The amazing spider-man: super.

Rock rider; nog helaas geen tijd had om te spelen maar ziet er goed uit en deze stond aan 2.39 euro en staat nu aan 0.79 euro.

Kinotopic+ is gratis vandaag, snel zijn is de boodschap :).

Beachweather; in feite kan ik dit ook al doen met de app weather pro maar deze vind ik wel leuk omdat het alleen gericht is op stranden zoals ibiza,blankenberge enz....

Track&field; fun

chasing yello: fun

gunzombie; alweer funny

Dead trigger; is van de makers van shadow gun, leuke game alweer.

Mega man x: leuke game en staat ook nu aan 0.79 euro inplaats van 3.99 euro.

Monster hunter dynamic hunting staat ook aan 0.79 euro, kost normaal ook 3.99 euro.

camino

Legacy Member
Bij de game dead trigger zitk vast; kweenie wat doen nu?
Ik zie shop staan,equip,post, safe haven en waar ik ook op deze klik, hoe kan ik verder spelen? ;).
Iemand een idee hoe ik naar het volgende level kan gaan?

Probleem opgelost.

Veriac

Legacy Member
iemand die deftige brain training apps kan aanraden? alvast bedankt.

Dekon7

Legacy Member
camino zei:
Air mail vandaag 0.79 euro inplaats van 3.99 euro.
Mooie game, een beetje á la pilotwings

Veriac zei:
iemand die deftige brain training apps kan aanraden? alvast bedankt.
Kan je iets specifieker zijn met wat je wil want tetris is in feite ook een brain training.

camino

Legacy Member
Fibble en fibble HD staat ook afgeprijsd nu, beste is je fibble HD download via de itunes store, zeer zeer leuke fun game :).

shadow gun ook afgeprijsd, heel leuke aktie game.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan