Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Selderijstok

Legacy Member
camino zei:
Dit is een nieuwe app die ik gevonden heb maar ik heb dit nog nooit gebruikt: hoe werkt dit dan juist? Krijgt ge dan ook een briefke die ge voor u ruit moet leggen of hoe werkt dat? Want geen briefke voor de ruit= boete?

Bh8oI.jpg



Ik heb wel al automaten gezien waarbij je dat kan doen maar snap er nie veel van, ook wel wa schrik van ik wa verkeerds doe.

Waar zou je dat briefje dan vandaan halen :lol: Dat werkt met u nummerplaat natuurlijk.
Maak een account op 4411.be en registreer u wagen(s), dan gewoon inchecken en uitchecken via de app zelf. Ik krijg maandelijks een overschrijving via mail.

camino

Legacy Member
Selderijstok zei:
Waar zou je dat briefje dan vandaan halen :lol: Dat werkt met u nummerplaat natuurlijk.
Maak een account op 4411.be en registreer u wagen(s), dan gewoon inchecken en uitchecken via de app zelf. Ik krijg maandelijks een overschrijving via mail.

Ok.
En jij lacht nu met mij maar ik heb daar geen flauw benul van van hoe zoiets werkt, ik begin oud te worden, ik ga het op dat steken, beetje bang voor het onbekende, voor het nieuwe :).

camino

Legacy Member
Selderijstok zei:
Niet lachen, gewoon een smile. Ik vond het grappig om te lezen :p

Lap, tis weer van datte, geldwolven; ge krijgt dus altijd 2 smsen of die ge moet sturen dus maar ge moet gvdm 0.15 cent per sms betalen, parkeren word alweer duurder,lol.

Voorlopig kunnen enkel Proximus-klanten hun parkeersessies via hun gsm-factuur (of hun belkrediet) betalen. Ik heb proximus en ik las ook ik me nie moet inschrijven (maar kzal het maar best doen zekers?).

Tzijn er precies zelfs 4 smsen in totaal; 1 om te versturen, 1 om te stoppen en 2 in totaal voor bevestiging,lol. Dure grap.

jNoxx

Legacy Member
VikingSpots, sinds gister in de Appstore.
Gemaakt door iCapps voor Mobile Vikings!
Nummer 1 free app on the Appstore, downloaden die handel.

MeRCeNaRy

Legacy Member
camino zei:
Lap, tis weer van datte, geldwolven; ge krijgt dus altijd 2 smsen of die ge moet sturen dus maar ge moet gvdm 0.15 cent per sms betalen, parkeren word alweer duurder,lol.

Voorlopig kunnen enkel Proximus-klanten hun parkeersessies via hun gsm-factuur (of hun belkrediet) betalen. Ik heb proximus en ik las ook ik me nie moet inschrijven (maar kzal het maar best doen zekers?).

Tzijn er precies zelfs 4 smsen in totaal; 1 om te versturen, 1 om te stoppen en 2 in totaal voor bevestiging,lol. Dure grap.

Ge moet u niet inschrijven. Ik ben ook niet ingeschreven en gebruik 4411 wekelijks. Komt gewoon op u factuur als mobiele betaling. :)

Jonas89

Legacy Member
Pocket (vroeger Read It later) geeft een update gekregen... k'denk wel dat er dit niet veel mensen dit gebruiken

camino

Legacy Member
Musicid: muziekherkenning zoals shazam en soundhound en deze app kost voorlopig slechts 0,79 euro, das geen geld vind ik, heb voor de andere 5 euro ofzo betaald.

Aanschaffen dien handel ;).
Ben aant testen mee de muziek vanop jim tv, voorlopig 4/4 ;).

camino

Legacy Member
SHFT zei:
Ik heb voor mijne Shazam 0.79 euro betaald :p en dat blijft imo de beste.

No way zenne, sinds die laatste update is shazam de minst goeie die er is.

Soundhound en vooral die musicid is veel veel sneller om muziek te vinden.

camino

Legacy Member
sevencrowns zei:
Is dat niet redelijk logisch dat zo'n app elk commercieel nummer kent? :wtf:

Het gaat daar niet om e, deze apps dienen ervoor als er bv een song op de radio ofzo is of op tv waar ze de naam ofzo nie bijzeggen (gebeurt regelmatig wel eens) en je dan niet weet welke song het was, nu kan je via die apps dit wel teweten komen, uiteraard zal je nooit alle muziek vinden maar toch, het geeft me al heel veel geholpen.

Selderijstok

Legacy Member
Ik vind wat ik moet hebben dus geen nood om naar iets anders te gaan :p Ik heb soundhound ooit eens gratis gedownload met een actie, nog nooit gebruikt.

SHFT

Legacy Member
camino zei:
No way zenne, sinds die laatste update is shazam de minst goeie die er is.

Soundhound en vooral die musicid is veel veel sneller om muziek te vinden.

Allez wat zegt gij nu? Die snel herkenning is super! Vroeger duurde het tot 15 sec vooraleer een liedje gevonden werd en nu op nog geen 5 seconden!

Jonas89

Legacy Member
idd ^^ Shazam werkt perfect. Ik heb zelf niets moeten betalen voor deze. Was eens een dag gratis vorig jaar :)

sevencrowns

Legacy Member
camino zei:
Het gaat daar niet om e, deze apps dienen ervoor als er bv een song op de radio ofzo is of op tv waar ze de naam ofzo nie bijzeggen (gebeurt regelmatig wel eens) en je dan niet weet welke song het was, nu kan je via die apps dit wel teweten komen, uiteraard zal je nooit alle muziek vinden maar toch, het geeft me al heel veel geholpen.

... Ja dude ik ken (en heb) de app en weet dus zijn doel wel hoor. Ik wil maar zeggen dat het logisch is dat hij de bekendste en commercieelste nummers kent. Als hij 1 nummer niet zou kennen dat op JIM of eender welke (brol) muziekzender kent, faalt die app gewoon. Dat was mijn punt.

Ik gebruik zelf al lang Soundhound, heel content van. Vorig week op een metalfestival zelfs redelijk "obscure" nummers kunnen vinden die tussen 2 bands op de achtergrond speelde (van Candlemass en Isengard, if anyone cares).

Karre

Legacy Member
Ik heb eens Soundhound gratis kunnen downloaden via een actie en eerlijk gezegd blijf ik Shazam toh ook het beste vinden. Shazam vindt doorgaans echt meer bij mij.

camino

Legacy Member
Jonas89 zei:
idd ^^ Shazam werkt perfect. Ik heb zelf niets moeten betalen voor deze. Was eens een dag gratis vorig jaar :)

Ik zat overlaatst in een dancing (waar uiteraard de muziek luid stond) en shazam had er moeite mee, soundhound niet, de nieuwe app moet ik nog wat verder testen.
Ik heb shazam altijd de nr 1 gevonden voor alle duidelijkheid maar sinds de laatste update die ze gedaan hebben is het bij mij minder goed geworden + die musicid is echt wel goed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan