Selderijstok
Legacy Member
camino zei:Dit is een nieuwe app die ik gevonden heb maar ik heb dit nog nooit gebruikt: hoe werkt dit dan juist? Krijgt ge dan ook een briefke die ge voor u ruit moet leggen of hoe werkt dat? Want geen briefke voor de ruit= boete?
![]()
Ik heb wel al automaten gezien waarbij je dat kan doen maar snap er nie veel van, ook wel wa schrik van ik wa verkeerds doe.
Waar zou je dat briefje dan vandaan halen
Dat werkt met u nummerplaat natuurlijk.Maak een account op 4411.be en registreer u wagen(s), dan gewoon inchecken en uitchecken via de app zelf. Ik krijg maandelijks een overschrijving via mail.
.
.