Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ampie

Legacy Member
Hier ook TomTom niets dan lof erover. Vraag me af of het wel gezond is voor de batterij om steeds de lader te gebruiken als je tomtom gebruikt..

-=]*Triple-X*[=-

Legacy Member
Allright, Merci! Dan zal het TomTom worden!
Nu nog een klein noobie vraagje in verband met de batterij: Ik heb de beschikbare batterij van toen hij uit de verpakking kwam nu bijna volledig opgebruikt. Is het aan te raden om de batterij nu voor de eerste oplading VOLLEDIG te laten opladen, of maakt dit op zich niet veel uit? Want ik wil niet na enkele maanden met een gescrewde batterij zitten die nog maar een dag mee gaat of zo..

sevencrowns

Legacy Member
Ik denk dat het altijd het gezondste is om uw batterij helemaal te laten drainen en op te laden tot 100%. Nuja, genoeg leesvoer daarover te vinden op het internet.

Lemme

Legacy Member
-=]*Triple-X*[=-;16050033 zei:
Allright, Merci! Dan zal het TomTom worden!
Nu nog een klein noobie vraagje in verband met de batterij: Ik heb de beschikbare batterij van toen hij uit de verpakking kwam nu bijna volledig opgebruikt. Is het aan te raden om de batterij nu voor de eerste oplading VOLLEDIG te laten opladen, of maakt dit op zich niet veel uit? Want ik wil niet na enkele maanden met een gescrewde batterij zitten die nog maar een dag mee gaat of zo..

Ik gebruik Navigon en ben daar ook super tevreden van. Misschien best eens reviews bekijken van die 2 en dan voor jezelf zien welke je het beste ligt.

Duckchick

Legacy Member
sevencrowns zei:
Ik denk dat het altijd het gezondste is om uw batterij helemaal te laten drainen en op te laden tot 100%. Nuja, genoeg leesvoer daarover te vinden op het internet.

Let op, een Li-ion batterij drain je best niet. Hoe het exact zit weet ik ook niet (idd veel leesvoer op het internet), maar volledig leeg laten lopen is niet optimaal voor een Li-ion batterij. (was vroeger wel zo voor oplaadbare batterijen. NiMH batterijen ofzo)

Edit:

Soms moet je het wel doen blijkbaar:

Regelmatig gebruik van je iPhone

Voor een goed onderhoud van een lithiumbatterij is het belangrijk dat de elektronen in de batterij van tijd tot tijd in beweging zijn. Laad de batterij ten minste één maal per maand volledig op (tot 100% en dan weer helemaal laten leeglopen).

anthony8400

Legacy Member
-=]*Triple-X*[=-;16049957 zei:
Hey mannen!

Ik ben sinds gisteren de trotse bezitter van een iPhone4S. Nu zou ik graag een GPSapp aanschaffen voor mijn nieuwe speeltje. Je voelt de bui dus al hangen.. Wat is in jullie ogen de beste GPSapp?

Ikzelf heb indertijd Navigon gekocht, werkt heel goed maar is wel heel zwaar (mijn iPhone 4 vertraagt enorm).
Ik heb dan laatst Sygic gekocht (die trouwens stukken goedkoper is) en vind het aangenamer werken (grafisch veel gelikter), opties zijn heel duidelijk en werkt veel rapper.

Gratis alternatief is Waze (werkt eveneens heel goed, maar je hebt wel internetconnectie nodig gezien de maps niet lokaal worden opgeslagen).

Lemme

Legacy Member
anthony8400 zei:
Ikzelf heb indertijd Navigon gekocht, werkt heel goed maar is wel heel zwaar (mijn iPhone 4 vertraagt enorm).
Ik heb dan laatst Sygic gekocht (die trouwens stukken goedkoper is) en vind het aangenamer werken (grafisch veel gelikter), opties zijn heel duidelijk en werkt veel rapper.

Gratis alternatief is Waze (werkt eveneens heel goed, maar je hebt wel internetconnectie nodig gezien de maps niet lokaal worden opgeslagen).

Ik heb totaal geen last van vertraging op m'n iPhone 4 met Navigon. Er is trouwens recent een update geweest waardoor je nu kan kiezen welke landen je op je iPhone wilt. Dus heel de app is sowieso een pak lichter geworden. :woohoo:

camino

Legacy Member
Navigon is oke als gps maar het probleem is dat ik alles duidelijk wil hebben en bij navigon vind ik de fille melding en dergelijke meer *mijn ding niet. Minpunt bij TT is dat je altijd 60 euro per jaar moet betalen voor dit alles (uiteraard niet verplicht).
Toch schaf ik het me ieder jaar aan omdat ik het handig vind en de gps toch veel gebruik.
TT is voor mij ook de nr 1 en ik heb TT, navigon,sygic, copilot en igo gps ;).*

camino

Legacy Member
Koenraad7; ik lees in de uitleg bij mass effect vinger en tik beweging,ppfff

-=]*Triple-X*[=-

Legacy Member
TomTom krijgt op verschillende sites waar Sygic/TT/Navigon/iGo vergeleken worden steeds de beste score, dus dat wordt hem toch. Bedankt voor al de input mannen!

anthony8400

Legacy Member
Lemme zei:
Ik heb totaal geen last van vertraging op m'n iPhone 4 met Navigon. Er is trouwens recent een update geweest waardoor je nu kan kiezen welke landen je op je iPhone wilt. Dus heel de app is sowieso een pak lichter geworden. :woohoo:

Die nieuwe versie heb ik ook staan, maar sinds kort kan ik het zelfs niet meer gebruiken. Ik heb al een reinstall met reboot gedaan maar niets helpt.
ZAl eens moeten bellen naar diens klantendienst. Mens koopt dan een gps en kan het niet gebruiken :p

anthony8400

Legacy Member
-=]*Triple-X*[=-;16050421 zei:
TomTom krijgt op verschillende sites waar Sygic/TT/Navigon/iGo vergeleken worden steeds de beste score, dus dat wordt hem toch. Bedankt voor al de input mannen!

Prijzen variëren ook enorm. Bv. Sygic benelux kost maar iets van 25 euro ofzo? Bij TomTom mag je al het dubbele neer tellen.
Europ edition is 50 euro en bij TT is dit dan ook bijna het dubbele.

Frankdentank

Legacy Member
Op Android bestaat er zoon app waar je uw inkomende smsn in een "secret" folder kan laten terecht komen ( lees : soort van inbox eigenlijk van bv 1 persoon ).
Bestaat dit ook op iphone?

Levicious

Legacy Member
Frankdentank zei:
Op Android bestaat er zoon app waar je uw inkomende smsn in een "secret" folder kan laten terecht komen ( lees : soort van inbox eigenlijk van bv 1 persoon ).
Bestaat dit ook op iphone?

Go sms is dat op android , op iphone heb ik geen idee?

ShiryuX

Legacy Member
Tiens, iets gevonden dat misschien interessant is voor mensen die iTunes gift cards (wel enkel voor US accounts) of Microsoft/PSN/3DS Points willen winnen door wat apps te installeren e.d.

Zit zelf nog te proberen maar indien het werkt hou ik jullie op de hoogte.

Het is "Junowallet Giftcards" op de App Store.
Via via kan je elkaar toevoegen (shameless plug: SD764332 is mijn code ^^) om zo credits te krijgen.

Duckchick

Legacy Member
Is het de moeite om iPhoto voor een iPhone 4 te kopen? (heb ook iPad, maar daar blijkt ie niet op te werken, of zie ik dat verkeerd..)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan