sevencrowns
Legacy Member
renaat13 zei:MoneyBook?
Zal het eens checken. Voor de moment de gratis app Toshl aan het testen. Nog wel oké, maar niet exact wat ik in gedachten had.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
renaat13 zei:MoneyBook?
-=]*Triple-X*[=-;16050033 zei:Allright, Merci! Dan zal het TomTom worden!
Nu nog een klein noobie vraagje in verband met de batterij: Ik heb de beschikbare batterij van toen hij uit de verpakking kwam nu bijna volledig opgebruikt. Is het aan te raden om de batterij nu voor de eerste oplading VOLLEDIG te laten opladen, of maakt dit op zich niet veel uit? Want ik wil niet na enkele maanden met een gescrewde batterij zitten die nog maar een dag mee gaat of zo..
sevencrowns zei:Ik denk dat het altijd het gezondste is om uw batterij helemaal te laten drainen en op te laden tot 100%. Nuja, genoeg leesvoer daarover te vinden op het internet.
-=]*Triple-X*[=-;16049957 zei:Hey mannen!
Ik ben sinds gisteren de trotse bezitter van een iPhone4S. Nu zou ik graag een GPSapp aanschaffen voor mijn nieuwe speeltje. Je voelt de bui dus al hangen.. Wat is in jullie ogen de beste GPSapp?
anthony8400 zei:Ikzelf heb indertijd Navigon gekocht, werkt heel goed maar is wel heel zwaar (mijn iPhone 4 vertraagt enorm).
Ik heb dan laatst Sygic gekocht (die trouwens stukken goedkoper is) en vind het aangenamer werken (grafisch veel gelikter), opties zijn heel duidelijk en werkt veel rapper.
Gratis alternatief is Waze (werkt eveneens heel goed, maar je hebt wel internetconnectie nodig gezien de maps niet lokaal worden opgeslagen).

.*Lemme zei:Ik heb totaal geen last van vertraging op m'n iPhone 4 met Navigon. Er is trouwens recent een update geweest waardoor je nu kan kiezen welke landen je op je iPhone wilt. Dus heel de app is sowieso een pak lichter geworden.![]()

-=]*Triple-X*[=-;16050421 zei:TomTom krijgt op verschillende sites waar Sygic/TT/Navigon/iGo vergeleken worden steeds de beste score, dus dat wordt hem toch. Bedankt voor al de input mannen!
Selderijstok zei:The Simpsons Tapped Out nick : ItsPretzelTime
![]()
Frankdentank zei:Op Android bestaat er zoon app waar je uw inkomende smsn in een "secret" folder kan laten terecht komen ( lees : soort van inbox eigenlijk van bv 1 persoon ).
Bestaat dit ook op iphone?