Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exo

Legacy Member
Iemand die mss weet of het mogelijk is om de op de Facebook app op u iphone de chat uit te schakelen? Ik heb de recente update gedaan en telkens ik de app open ben ik online op de chat...
Vroeger kon ik nog selecteren ’ga online’ of ’ga offline’ maar dat is nu blijkbaar niet meer mogelijk..?

abdul

Legacy Member
Football tv live; een livestream app zodat je op je iPhone en iPad naar de voetbal kan kijken (buitenlandse matchen). Ik meende deze 160MB verbruikt per uur.
Helaas werken soms bepaalde matchen/streams niet wat heel jammer is maar als het werkt dan werkt het meestal zelfs heel goed, kwaliteit ook heel goed en hetgeen ik doe is naar mijn apple tv doen streamen op mijn 46inch tv en alles is dik on orde, geen haperingen, geluid oke en zels het beeld is meestal zelfs goed tot heel goed (voor een live stream zijnde).

Een must have voor voetbalfans deze app.

Implar

Legacy Member
Sinds gisteren heb ik Qouch gekocht, een app die zowel SABnzbd+, Sick Beard als Couch Potato op afstand kan besturen.

Het is nog in volle ontwikkeling, maar voor 79 cent kan je echt niet sukkelen als je bovenstaande programma's gebruikt.

Razors

Legacy Member
Clear is wel een leuke app, notities maken in stijl!

Heb nog niet zolang geleden de TomTom app gekocht. Zeer goede en betrouwbare vervanger voor de GPS in de auto.

camino

Legacy Member
Profiteerd ervan; reckless racing 2 aan 0,79 euro inplaats van 3,99 euro.

camino

Legacy Member
Mediaburner zou nu nog gratis zijn; kan je filmpjes van youtube downloaden, de andere apps kunnen dit niet.

Drop the chicken is ook gratis nu.

JasonC

Legacy Member
Iemand die een goede convertor (omrekenaar) kan aanraden? Dus met alles erop en eraan: adstanden, area's, volumes, munteenheden, the works. Betalend of niet, speelt geen rol.
Thnx :)

Lollypop

Legacy Member
abdul zei:
Football tv live; een livestream app zodat je op je iPhone en iPad naar de voetbal kan kijken (buitenlandse matchen). Ik meende deze 160MB verbruikt per uur.
Helaas werken soms bepaalde matchen/streams niet wat heel jammer is maar als het werkt dan werkt het meestal zelfs heel goed, kwaliteit ook heel goed en hetgeen ik doe is naar mijn apple tv doen streamen op mijn 46inch tv en alles is dik on orde, geen haperingen, geluid oke en zels het beeld is meestal zelfs goed tot heel goed (voor een live stream zijnde).

Een must have voor voetbalfans deze app.
Kan je last hebben van virussen op je Iphone of dat hij hierdoor trager gaat werken omdat je wss illegale streams gebruikt ? En kunnen er buiten internet extra kosten worden aangerekend ?

Lollypop

Legacy Member
Wie kent er leuke apps waarbij je online tegen elkaar kan spelen zoals wordfeud zonder dat je bij elkaar thuis hoeft te zijn ?

Farmstera

Legacy Member
Lollypop zei:
Wie kent er leuke apps waarbij je online tegen elkaar kan spelen zoals wordfeud zonder dat je bij elkaar thuis hoeft te zijn ?

Woordenjacht
Star dunk ( speel je tegen heel de wereld best verslavend ;))
Pocket legends ( 3d mmo)
Star legends ( 3d mmo)
Metal storm
Ge hebt zoveel games dat ge kunt met elkaar spelen sommige zijn zelfs cross platform zoals wordfeud :)

Anders http://www.google.be/search?q=online+iphone+games&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&client=safari


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lemme

Legacy Member
Nog iemand die The Simpsons Tapped Out speelt? Voeg me maar toe.
Nick is De_Lemme

camino

Legacy Member
Lollypop zei:
Kan je last hebben van virussen op je Iphone of dat hij hierdoor trager gaat werken omdat je wss illegale streams gebruikt ? En kunnen er buiten internet extra kosten worden aangerekend ?

Verbruikt alleen maar data.
Helaas gebeurt het nog iets teveel de streams niet oke zijn, dan heb je pech.

Lollypop

Legacy Member
camino zei:
Verbruikt alleen maar data.
Helaas gebeurt het nog iets teveel de streams niet oke zijn, dan heb je pech.
Dus virussen kan je wel ontvangen op je iphone ?

Fir3wulf

Legacy Member
nog iemand problemen met tapped out?
Ik moet telkens opnieuw beginnen :s

mijn spel laadt ook nie int beginscherm, toen dak gisteren testte, vroeg hij elke keer of da mijn savegame was, nu niks meer

Edit: en virussen kunt ge wel degelijk op ne smartphone krijgen, gewoon uw gezond verstand gebruiken en nie zomaar overal op klikken (duwen)

Lemme

Legacy Member
firewulf1 zei:
nog iemand problemen met tapped out?
Ik moet telkens opnieuw beginnen :s

mijn spel laadt ook nie int beginscherm, toen dak gisteren testte, vroeg hij elke keer of da mijn savegame was, nu niks meer

Mijn game is nog up to date, maar ik krijg ook veel problemen met de server. Hopelijk lossen ze dit snel op.

Wat is je nick?

Fir3wulf

Legacy Member
ff zien wa ik daarvoor gebruikt heb :)

edit: damnboyshii

edit2, net nog eens opnieuw begonnen, en ik blijf dezelfde fout krijgen. Elke keer als ik de quick-e-mart gebouwd heb, moet ik naar die andere stad gaan zien, en als ik dan terugkom moet ik de quick-e-mart weer opnieuw bouwen etc.

da ze maar rap me nen update kome want voor mij ist nogal onspeelbaar atm

warhawk

Legacy Member
K'zit ook volledig vast bij tapped out,
Ik kan enkel nog op het icoontje van die mystery box klikken en krijg dan de melding dat homer & lisa eerst springfield moeten opkuisen :/

Fir3wulf

Legacy Member
kheb zelfs 2 apus rondlopen :D
kmoet nu de quick-e-mart verplaatsen ma da doet niks
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan