Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Counterstrike

Legacy Member
Vanaf nu kan je films downloaden.

The dark knight 7.99 euro en inception 14.99 euro maar vind ik nogal duur die inception, dat geef ik er echt wel niet aan.

Kwaliteit is prachtig op een iphone 4 en ondertiteling is ook oke.
Ook over het volledige scherm je kan bekijken, je kan de film streamen of downloaden.
Download bij dark knight is 2.2GB.

dietrich0

Legacy Member
Saveall

Hoe kan je youtubefilmpjes downloaden bij de 1.6 update, dat lukt niet meer?

dietrich0

Legacy Member
En als ik zou downgraden ben ik al mijn huidige filmpjes kwijt? Zucht..
Het goede is wel dat je sinds update 1.6 het scherm kunt locken zonder dat de muziek uitvalt:)

The_Cat

Legacy Member
Geared2 heb ik net gespeeld :) lijkt me ook wel een leuk tijdverdrijf :)
moet je allemaal tandwielen in elkaar steken en zorgen dat ze allemaal draaien zonder dat ze tegen elkaar gaan draaien ^^ in het begin zeer simpel, maar na een tijdje moet je toch flink denken ^^ is 0.79 euro voor de geïnteresseerden :)

Fenumeher

Legacy Member
Nieuwe content pack (2) voor Infinity Blade is uit. Precies wel de moeite! Tis trouwens gratis dus eigenlijk zeker de moeite!

Lemme

Legacy Member
Ben nu al een tijdje NBA Jam aan het spelen. Een echte aanrader voor de fans!

Rocknsad

Legacy Member
iemand enig idee of ik een app kan gebruiken om snel mijn webmail vant werk te bekijken?

Therapy

Legacy Member
Iemand ervaring met Archangel? Vandaag update geweest met 2 nieuwe multiplayermodes. En nog eens aan 79 cent.

Counterstrike

Legacy Member
Rainbow six net aangeschaft en al effe gespeeld; super game, gameloft; ze kennen er wat van. ;).

FleXe

Legacy Member
Gisteren GTA Chinatown Wars (eindelijk?) gekocht. Niet goedkoop, maar oh oh zo geniaal... Zeker voor een iPhone game!

Rainbow Six misschien ook maar eens checken dan.

Counterstrike

Legacy Member
Ik had hier een tijdje geleden wat gepost over een flash player die her en der toch extra flash filmpjes kan afspelen; dat was de app ibitfire en skyfire webbrowser.

Toen was ibitfire op en top maar ondertussen hebben ze bij skyfirewebbrowser goed werk geleverd en simpelweg ibitfire voorbij gestoken.

Voorbeeldje; online kan je naar clint.be gaan en daar staan filmpjes op maar die spelen niet af op de iphone zoals met dienen baby nu :-).
Als ik het met ibitfire probeer dan zoekt deze naar flash maar die wil niet, doe ik het via skyfire dan moet je effe wachten want deze moet dat omzetten en dan kan je het filmpje perfect afspelen.

Mijn advies is dus nu voor de mensen die interesse in hebben; schaf je skyfire aan.

W!mpix

Legacy Member
Iemand een goede enyclopedie-app voor weinig geld? Of offline wikipedia ofzo, zijn er een aantal maar weet niet direct welke de beste is :unsure:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Qua games heb ik laatst nog NBA Jam afgehaald. gaat vrij goed qua besturing vind ik en tja nostalgie eh van op de snes ^^

Dr. Muerte

Legacy Member
Vraagje: kan iemand me een app voor iOS aanraden voor het opvolgen van m'n gsm-factuur? Dus aantal overblijvende sms'en, belminuten, gebruikte data, etc... Iets in de aard van Phonebill, maar dan niet enkel voor Chinese nummers dus ;)

Counterstrike

Legacy Member
Dr. Muerte zei:
Vraagje: kan iemand me een app voor iOS aanraden voor het opvolgen van m'n gsm-factuur? Dus aantal overblijvende sms'en, belminuten, gebruikte data, etc... Iets in de aard van Phonebill, maar dan niet enkel voor Chinese nummers dus ;)

Ik weet dat als je mobile vikings hebt dat er een app voor bestaat die gratis is en noemt my viking.

Bij proximus kan je je data bv nagaan via een app hello proximus.
Maar om alles te zien moet ik nog altijd bij proximus op hun website inloggen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan